10 نکته در رشد وب سایت شما

یکشنبه 4 مهر 1395

نکاتی در زمینه رشد وب سایت

 در ایران ما هنوز به مقوله طراحی وب سایت به چشم یک شیئ تزیینی نگریسته میگردد . و این موضوعی است که ریشه ای فرهنگی دارد یعنی در بین ما ایرانیان بیش از آنکه به ماهیت و کنه یک موضوع پی برده شود بیشتر به فکر عقب نبودن از دیگران و راه کار های جدیدی که به کار میبندد هستیم . به عنوان نمونه همیشه برای من سوال بود ماهیت اصلی تلفن همراه چیست ؟ واضح است : برقراری یک ارتباط سالم دریافت مناسب پیام ها و ارسال یک پیام . اما هر زمان یک مدل جدید از اپل یا سامسونگ به بازار می آید عده ای بدون آنکه قرار باشد اتفاق جدیدی رخ دهد اقدام به خرید این مدل ها انجام میدهند .و پاسخ یک جمله کلیشه ای است . باید بروز باشیم . باید با تکنولوژی پیش رفت .................... علت یاد شده بدون شک و هیچ چون و چرایی ریشه افت هر وب سایتی است . حال فرض کنید ما با تحقیق و تفحص وارد فاز طراحی و بهینه سازی وب سایتمان میشویم و قصد داریم سایت خود را به شکلی مناسب رشد دهیم باید چه کرد . موضوع را با این سوال بیشتر می شکافیم :

رشد وب سایت

رشد وب سایت

رشد یک سایت به چه معنا است ؟ به جواب های زیر به چه میزان معتقدید ؟

1- یعنی سایت ما فوق العاده زیبا باشد و کاربر را محو خود کند .

2- سایت ما فوق العاده پر محتوا باشد

3- سایت در فواصل زمانی مناسب بروز گردد

   4- کلیک خور مناسب داشته باشد

5- در صفحه اول دیده شود .

6- تمامی رقبای خود را در گوگل حذف کند

7- سایت ما تعاملی باشد

8-روز بروز آمار بازدید بیشتری را به خود اختصاص دهد

9- شبکه های اجتماعی فعالیت نماییم

10 - میزان ماندگاری کار بر را در سایت خود افزایش دهیم

البته بدون هیچ شکی تمامی موارد یاد شده به نوبه خود در رشد یک وب سایت نقش بسزا دارند اما سایت خوب سایتی است که با این شعار حرکت کند :

افزایش بازدید

آهسته و پیوسته

بله تجربه همکاری با بیش از 70 شرکت صنعتی این مورد را به من ثابت نموده که اگر دید مناسبی در پسزمینه یک وب سایت وجود نداشته باشد بنای دیوار کج نهاده شده است و جالب تر اینکه طراحان وب سایت اولین مقصران عدم رشد شناسایی میگردند . البته بنده معتقدم تمامی همکاران من به عنوان طراح  یا بهینه ساز وب سایت تمام حقایق یک سایت از زمان تولید اولیه تا رشد نهایی را منوت به همکاری دوجانبه میدانند . اگر کسی به شما پیشنهاد های غیر متعارف داد او را یک شیاد در قالب یک مهندس کامپیوتر بدانید .

neshanteam

نویسنده 1 مقاله در برنامه نویسان
  • Seo
  • 1k بازدید
  • 2 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید