پراستفاده ترین تکنیک سئو Blog commenting

یکشنبه 17 اردیبهشت 1396

Blog commenting یکی از پر استفاده ترین تکنیک های سئو است که توسط وبلاگ نویسان، حرفه ای ها و جستجوگران حرفه ای استفاده می شود.در واقع Blog commenting یک روش ضروری برای تعامل بین وبلاگ ها، وبلاگ نویسان و خوانندگان وبلاگ است.

پراستفاده ترین تکنیک سئو Blog commenting

خوانندگان وبلاگ می توانند برای یک پست در وبلاگ نظرشان را بنویسند و یا یک مطلب در وبلاگ ارسال کنند و یا حتی به کامنت های سایر خوانندگان پاسخ دهند. خود نویسنده نیز به سوالات و کامنت های خوانندگان جواب می دهد Blog commenting .یک راه خوب برای به اشتراک گذاشتن نظرات و افکار درباره ی یک موضوع خاص است که به عنوان پست وبلاگ نوشته شده است.

چرا Blog commenting را انجام دهیم؟

در صورتی که به بحث بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو علاقه مند هستید میتوانید آموزش سئو را در سایت تاپ لرن قرار دارد و بدون شک میتوان گفت منبع کاملی برای بحث سئو می باشد را مشاهده کنید .

شما شاید درک کنید که چرا Blog commenting برای وبلاگ لازم است. این ارتباط و تبادل نظرات بین وبلاگ ها یک راه موثر برای به اشتراک گذاری دانش است. فواید دیگری هم برای صاحبان وبلاگ و خوانندگان وبلاگ دارد.وبلاگ نویسان، صاحبان سایت های وبلاگ و کسانی که برای وبلاگ ها پست می نویسند از فوایدی بهره مند می شوند.

گذاشتن پست در وبلاگ، آن را بروز نگه میدارد و موتورهای جستجو به آپدیت شدن محتواها بسیار اهمیت می دهد و شما با آپدیت منظم محتوا شانس بیشتری برای گرفتن رنک بالاتر در نتایج موتورهای جستجو دارید و در سئو سایت شما تاثیر دارد.

پست های وبلاگ ارزش و اهمیت آن را افزایش میدهند چرا که پست های بازدیدکنندگان با توجه به این که مرتبط و معقول باشند به محتویات موجود شما اضافه می شود.بدیهی است که مالکان وبلاگ ها و وب سایت ها روی وبلاگ های دیگر کامنت بگذارند.

صاحبان وبلاگ ها و وب سایت ها می توانند با کامنت گذاشتن در وبلاگ های دیگر لینک های ورودی به سایت خودشان را افزایش بدهند. همانطور که ممکن است شما متوجه شده باشید سیستم نظرات وبلاگ یک پلت فرم مانند وردپرس است که نام و ایمیل و فیلد url دارد. شما با وارد کردن url سایتتان در فیلد مربوط به آن می توانید برای سایت خود بک لینک بگیرید. Blog commenting در حقیقت یک راه موثر برای گرفتن بک لینک است و برای موتورهای جستجو ضروری است.

Blog commenting ممکن است به صورت پرسش و پاسخ در کامنت ها باشد یا جواب نویسنده باشد یا نظرات خوانندگان دیگری که اطلاعات مربوطه ی خود را به اشتراک می گذارند.

سیستم Blog commenting

از آن جا که وب یک دروازه اطلاعات است Blog commenting یک شانس خوب برای تبادل اطلاعات میان وب سایت هاست. در دید سئو،  Blog commenting یکی از موثرترین راه ها برای افزایش بک لینک و افزایش ترافیک سایت است.

پلت فرم های وب سایت ها و وبلاگ های مدرن که به عنوان ستون اصلی در ساخت وبلاگ ها و وب سایت ها استفاده می شوند مانند WordPress, Blogger, TypePad و سیستم های مدیریت محتوای مشابه یک سیستم Blog commenting دارند که اجازه می دهد بازدیدکنندگان روی وبلاگ کامنت بگذارند.


منبع: سایت وب یار

marzieh1270

نویسنده 33 مقاله در برنامه نویسان
  • Seo
  • 1k بازدید
  • 2 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید