12مورد از بهترین ابزارهای AngularJS برای توسعه دهندگان
ایمان مدائنی

AngularJS یکی از محبوب ترین framework های JavaScript برای توسعه ی front-end وب اپلیکیشن است. در این جا ما 12 ابزار AngularJS برای توسعه دهندگان را لیست کرده ایم. این ابزار ها به شما در خلاقیت بیشتر زمان ساخت اپلیکیشن با AngularJS کمک می کند.

 

 

AngularJS یکی از محبوب ترین framework های JavaScript برای توسعه ی front-end وب اپلیکیشن است و در framework های front-endهمراه با React.js و Vue.js قرار دارد. این framework عمدتا توسط گروه گوگل تولید شده است و برای ساخت جاوااسکریپت بر پایه ی وب اپلیکیشن ها استفاده می شود که بسیار انعطاف پذیر است و قابلیت توسعه ی بالایی دارد.امروزه ابزار های گوناگونی برای توسعه ی اپلیکیشن با استفاده از AngularJS وجود دارد. در این جا ما 12 ابزار AngularJS برای توسعه دهندگان را لیست کرده ایم. این ابزار ها به شما در خلاقیت بیشتر زمان ساخت اپلیکیشن با AngularJS کمک می کند.

توسعه با AngularJS همانند دیگر زبان ها که framework می سازند به ابزار هایی برای دیباگ کردن و توسعه نیاز دارد. شما به ابزار هایی برای نوشتن، دیباگ کردن ، چک کردن و توسعه ی اپلیکیشن های AngularJS نیاز دارید. این ابزار های AngularJS بطور گسترده توسط توسعه دهندگان استفاده می شود و عمدتا برای ساخت اپلیکیشن های درجه ی یک استفاده می شود. این ابزار ها به کارآمدی شما زمان کار با Angular کمک می کند و بدون آن ها توسعه ی AngularJS اینگونه که الان جذاب است، جذابیت نخواهد داشت. اگر شما یک توسعه دهنده ی وب هستید باید این ابزار ها را بین ابزار های توسعه ای خود داشته باشید.

12 مورد از بهترین و محبوب ترین ابزار های AngularJS برای توسعه دهندگان

در این جا ما ابزار های توسعه ی وب با AngularJS را برای شما لیست کرده ایم. امیدواریم که تجربه ی خوبی با این ابزار ها داشته باشید.

Karma

Karma یک محیط تست پربار برای JavaScript و همچنین AngularJS است. این ابزار تست کردن را روی ابزار ها و مرورگر های واقعی نشان می دهد و از خط دستور و ترمینال نیز پشتیبانی می کند. Karma همچنین ادغام های پیوسته برای اتصالات سرور مختل شده را نیز نشان می دهد.

منبع

WebStorm

WebStorm یک IDE جاوااسکریپت قدرتمند هم برای سمت کلاینت و هم برای سمت سرور توسعه ی وب است و از frameworkهای مختلف جاوااسکریپت برای platform های چندگانه نظیر وب ، دسکتاپ ، سرور و موبایل پشتیبانی می کند. WebStormهمچنین امکان تجمیع با VCS ها نظیر Git ، GitHub ، Mercurial و دیگر موارد را در اختیار شما قرار می دهد. WebStorm یک IDEایده آل با ویژگی های زیاد و قابلیت شخصی سازی بالا برای توسعه دهندگان جاوااسکریپت است.

منبع

Jasmine

Jasmine یک framework تست جاوااسکریپت است که از AngularJS نیز پشتیبانی می کند. Jasmine از فلسفه ی توسعه ی مبتنی بر رفتار پیروی می کند و از spy های معروف برای تست قوی تر نرم افزار استفاده می کند. Jasmine یک اجرا کننده ی تست ندارد بنابراین از اجرا کنندگان تست دیگر نظیر Karma استفاده می کند.

منبع

Mocha

Mocha یک framework تست جاوااسکریپت برای تست اپلیکیشن های ناهمگام است. Mocha با AngularJS برای تست واحد استفاده می شود. برای نتایج دقیق، تست به صورت سریال انجام می شود. Mocha یک framework سرشار از ویژگی ها برای توسعه دهندگان اپلیکیشن است.

منبع

Protractor

Protractor یک framework تست end-to-end (E2E) برای اپلیکیشن های Angular است و اپلیکیشن های Angular را با تعامل با آن ها به عنوان یک کاربر تست می کند بنابراین UI اپلیکیشن شما را بهبود می دهد. Protractor با استفاده از Node.js و WebDriverJS ساخته شده است.

منبع

Ng-inspector

Ng-inspector یک افزونه ی مرورگر برای توسعه و دیباگ کردن اپلیکیشن های AngularJS است و اخیرا تنها از Chrome ، Firefoxو Safari پشتیبانی می کند. Ng-inspector زمانی که شما تغییری در کد های اپلیکیشن Angular ایجاد می کنید صفحات مرورگر شما را به صورت بلادرنگ به روزرسانی می کند و همچنین امکان برجسته سازی DOM را می دهد که به این طریق می توانید اجزایDOM را به درستی در مرورگر بررسی کنید.

منبع

Angular Batarang

Angular Batarang یک افزونه ی مرورگر تست دیگر برای Chrome است و ویژگی ابزار های توسعه و دیباگ کردن که در ابزار های توسعه دهندگان Chrome جمع آوری شده است را دارد.

منبع

Djangular

Djangular یک اپلیکیشن برای اجرای AngularJS با Django back-end است و بجای ساخت یک اپلیکیشن واحد اجازه ی ساخت اپلیکیشن های موردنیاز را می دهد و همچنین ماژول های login ، signup و غیره را ارائه می دهد.

منبع

Generator Angular

Generator Angular به وسیله ی Yeoman یک ژنراتور متن استاندارد برای اپلیکیشن های AngularJS است و تنظیمات اولیه برای شروع آسان را برای شما انجام داده است و همچنین به صورت خودکار Controller ، View ، AngularJS Service ، Filter ، Decorator و بسیاری از موارد دیگر را نیز پیاده سازی می کند.

منبع

Restangular

Restangular یک AngularJS framework برای برای مدیریت منابع REST API است و request های معمول HTTP server نظیر GET ، POST ، DELETE و UPDATE را ساده سازی می کند. با Restangular و AngularJS مدیریت منابع و request ها ساده تر می شود.

منبع

Angular UI

Angular UI کامپوننت های UI مختلفی را برای توسعه ی ساده ی اپلیکیشن ها ارائه می دهد و ماژول ها را به شکل دایرکتیو ها ارائه می دهد این دایرکتیو ها به شما اجازه ی اضافه کردن سرویس ها و ماژول ها به اپلیکیشن وب خودتان را می دهد. Angular UI دارای دستورالعمل هایی برای Bootstrap ، Google Maps ، Grid Layout، Routing و بسیاری از موارد دیگر است.

منبع

Angular Deckgrid

Angular Deckgrid یک دایرکتیو grid layout برای AngularJS است و به محتوای شما در template های user-defined تکیه می کند. اگر می خواهید صفحات گریدی برای تصاویر یا گالری ها در اپلیکیشن خود بسازید Angular Deckgrid یک ابزار مفید برای این کار است.

منبع

NgTable

NgTable یک ماژول AngularJS برای جداول شماست. با ngTable شما می توانید جداول را در اپلیکیشن Angular خود مرتب ، فیلتر و صفحه بندی کنید و همچنین بطور خودکار فیلتر سربرگ به جداول اضافه می کند.

منبع

Videogular

Videogular یک framework اپلیکیشن ویدیویی است برای اپلیکیشن های AngularJS است و تمام پخش کننده های ویدیویی HTML5 را در اپلیکیشن های AngularJS جمع می کند. با پلاگین ها و تم های Videogular این ابزار درحد مناسبی قابل تنظیم است. یک ویژگی مهم این framework سیستم مدیریت مرکزی است با این ویژگی شما می توانید ویدیو ها را با جدول زمانی مجازی پیوند دهید.

منبع

Ment.io

Ment.io یک ژنراتور mention برای اپلیکیشن های AngularJS است با این ابزار می توانید mention های فیسبوک و توییتر را به اپلیکیشن خود اضافه کنید.

 

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi