بررسی انواع روش های حفظ حالت (StateManagement) در ASP.NET

جمعه 28 تیر 1392

بررسی انواع روش های حفظ حالت (StateManagement) در ASP.NET <br/> بنده حدود یکسال پیش بمنظور ساختن یه مجموعه فیلم آموزشی مجبور شدم به طور مفصل در مورد انواع روش های حفظ حالت در ASP.NET و رمزنگاری اطلاعات تحقیق کرده و سعی کردم تک تک اونها رو بررسی و باهم مقایسه کنم تا امکان انتخاب بهترین روش از بین روشهای موجود فراهم بشه.

بررسی انواع روش های حفظ حالت (StateManagement) درASP.NET

نقل قول از جانب نویسنده:

با سلام
بنده حدود یکسال پیش بمنظور ساختن یه مجموعه فیلم آموزشی مجبور شدم به طور مفصل در مورد انواع روش های حفظ حالت در ASP.NET و رمزنگاری اطلاعات تحقیق کرده و سعی کردم تک تک اونها رو بررسی و باهم مقایسه کنم تا امکان انتخاب بهترین روش از بین روشهای موجود فراهم بشه. بعد از ساخت فیلم آموزشی این قسمت تصمیم گرفتم کلیه مطالب مربوط به این موضوع رو به صورت یک فایل PDF گردآوری کنم تا دانشجویان امکان مطالعه اونهارو هم داشته باشند.
چند وقتیه که میبینم تو این تالار اکثر سوالات یه جورایی داره به بحث روش های حفظ حالت و امنیت اطلاعات مربوط میشه. از انواع روش های Session , Cookie , ViewState, Application و ... گرفته تا روش های رمزنگاری و هش کردن اطلاعات مثله SHA1 و MD5. این شد که تصمیم گرفتم فایل PDF و سورس فایل مربوط به این مباحث که برای گردآوری و تالیفش واقعا زحمت کشیدم رو به رایگان برای دانلود کاربران خوب این سایت قرار بدم چون خودم از این سایت و اساتیدش مثله استاد کرامتی و استاد موسوی خیلی چیزها یاد گرفتم و به دانشم اضافه کردم.
امید است که این خدمت ناچیز مورد قبول شما کاربران گرامی قرار بگیره.

نویسنده و تنپظیم کننده آقای ایمان عالی

فایل های ضمیمه

ایمان مدائنی

نویسنده 1299 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

تاکنون هیچ کاربری از این پست تشکر نکرده است

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید