مفهوم میزبانی ارزان ASP.NET

شنبه 30 خرداد 1394

امروزه میزبانی ASP.NET گزینه ای ارزان و قابل اعتماد میان افراد مختلف می باشد . در این مقاله مفهوم میزبانی ASP.NET و مزایای مقرون به صرفه بودن آن بررسی می شود .

مفهوم میزبانی ارزان ASP.NET

مفهوم میزبانی وب ASP.NET 

ASP.NET یک منبع باز (open source) میباشد که توسط شرکت مایکروسافت ایجاد شده است برای پر جنب و جوش ساختن صفحات وبسایت می باشد . این ساختار برنامه وب برای اولین بار در سال 2002 منتشر شد . ASP.NET  در CLR که اختصار یافته Common Language Runtime می باشد برای اجازه به برنامه نویس به رمز گذاری ASP.NET با هر زبانNET . ساخته شده است.در اینجا میزبانی ASP.NET ارزان وجود دارد که برای افرادی که میزبانی با هزینه کمتر می خواهند موثر است .

مزایای میزبانی ASP.NET مقرون به صرفه

میزبانی ASP.NET مقرون به صرفه عقلانی نیست اما برای بسته های نرم افزاری بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد . افرادی که مایل به دریافت سود با چنین میزبانی ASP.NET هستند . می توانند براحتی همان را توسط یک رسانه بفروشند .

می توانید از میان ارائه دهندگان موردی که چنین سرویس میزبانی با هزینه بسیار کم ارائه می دهد را انتخاب کنید .

این میزبانی ASP.NET مقرون به صرفه پشتیبانی 24x7 ( هفت روز هفته/24 ساعته)را در یک نرخ پایین در مقایسه با نرخ بالای آن به مشتریتان خود ارائه می دهد .

همچنین این میزبانی ASP.NET مقرون به صرفه سیاست  30 روز باز گشت پول را به مشتریان خود ارائه می دهد . اگر از خدمات رضایت نداشتید می توانید آن را متوقف کنید .

اگر تکنیک های فنی پیچیده نمی خواهید اما به یک میزبانی امن نیاز دارید میزانی مقرون به صرفه ASP.NET بهترین گزینه برای شما می باشد .

مواردی که قبل از انتخاب یک برنامه ریزی باید در نظر گرفته شوند

موارد مهمی که نیاز به مراقبت قبل از اینکه یک برنامه ریزی خاص انتخاب شود وجود دارد . یک نگاه دقیق به وبسایت ارائه دهنده سرویس که چنین سرویسی را به شما ارائه داده است بیندازید . مهم است که نظرات مشتریان دیگر که درباره خدمات و عملکرد آن ها ارائه داده اند را بررسی نماییم .خودتان را با تظاهر به ارزانی گول نزنید ; به یاد داشته باشید که نگرانی اصلی شما باید امنیت باشد . اطمینان حاصل کنید که تضمین بازگشت پول در بازه زمانی خاص ارائه می شود . تخفیف ها را در وبسایت جستجو کنید ، همانطورکه بسیاری از خدمات میزبانی وب تخفیف های برای برنامه های خاص ارائه می دهند .

قربانی

نویسنده 44 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید