راه اندازی xamarin 4

دوشنبه 2 آذر 1394

در این مقاله می خواهیم xamarin 4 را معرفی نماییم و قابلیت ها و ویژگی ها این IDE را توضیح دهیم، xamarin 4 که جدیدا منتشر شده است، از بخش های مهمی است که شامل Xamarin platform و xamarin Test cloud است.

راه اندازی xamarin 4

Xamarin 4 سرویس real-time monitoring که به عنوان یک موضوع تفهیمی در xamarin شناخته شده است پشتیبانی می کند.

Xamarin 4  به کاربران خود اجازه می دهد تا یک برنامه ی کاربردی را از ابتدا تا انتهای آن بسازند

Xamarin  در وبلاگ خود به کاربران خود این وعده را داده است که با استفاده از این نرم افزار توسعه دهندگان می توانند برنامه های کاربردی را از آغاز تا پایان ایجاد نمایند.

علاوه بر آن اعلام در دسترس بودن سرویس real-time monitoring است که از افتخارات این شرکت شده است.

Xamarin.form:

زمانی که از سال گذشته منتشر شد مورد استقبال سریع توسعه دهندگان قرار گرفت، که هنوز هم تیم مهندسی آن در حال بهبود این بخش هستند.

Xamarin.Forms 2.0:

خیلی سریع و قابل اعتماد و با عملکرد بالا است، و پشتیبانی کردن از platform های ویندوز، علاوه بر آن IOS 9 و اندروید را پشتیبانی می نمایند.

خود xamarin   قصد دارد که  توسعه برنامه های ios را در visual studio پشتیبانی نمایند، این شرکت می خواهد توسعه ، ساخت ، استقرار و اشکال زدایی برنامه های ios را به طور کامل با استفاده از visual studio  و با ارتباط Mac از طریق اتصال یک SSH پشتیبانی نمایند.

در زمینه ی طراحی IOS قادر به بار گذاری و ذخیره ی فایل های XIB ، همراه با فایل های StoryBoard است، در طراحی اندروید هم پیشرفت کرده است، UI هر دو برنامه بهبود یافته است.

Xamarin  در حال آزمایش TestCloud است، که به شما اجازه می دهد به راحتی برنامه ی خود را تست نمایید، بیش از 2000

از دستگاه های واقعی ios و اندروید در cloud است، xamarin 4 در حال ساخت تست تلفن همراه که همیشه در دسترس باشدهست.

Xamarin  یک ابزار جدید معرفی کرده است که این ابزار به عنوان xamarin Test Recorder شناخته شده است، این ابزار در ساخت تست تلفن همراه در UI کمک می کند.

Xamarin 4 هم چنین در حال انتشار Xamarin.UI Test c که در چهار چوب آزمایش قرار دارد، قابلیت جدیدی که اجازه ی پیشرفت سریع سناریو های آزمون را می دهد.

Xamarin.UI Test در حال حاضر رایگان برای همه و بدون استفاده از هیچ محدودیتی در مدت زمان آزمون و یا استفاده از دستگاه های محلی و شبیه ساز هستند، ترکیب قدرتمند و با سهولت استفاده از Test Recorder و ،Test Cloud به شما کمک خواهد کرد که برنامه های خود را بهبود بخشید.

هم چنین این شرکت از ویژگی هایی که دارد اعلام گزارش خرابی به طور رایگان ، بستر های نرم افزاری به مشتریان و نظارت پیشرفت برنامه است.

با استفاده از یک قابلیت xamarin 4 به نام Xamarin Insights می توانید بر روی کارکرد برنامه ، گزارشات و مدیریت قسمت های انجام شده یا نشده و.. که تمام این بخش ها به صورت یک داشبورد قرار دارد.

دوره های آموزشی زامارین 

دوره برنامه نویسی اندروید با سی شارپ ( Xamarin )

آموزش متریال دیزاین در زامارین

آموزش Xamarin Forms

دوره Xamarin Form پیشرفته

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید