به روز رسانی ASP.NET

سه شنبه 22 دی 1394

تیم ASP.NET نسخه های ASP.NET 4.6 و ASP.NET 5 را در ویژوال استودیو 2015 به روز رسانی کرده است. تهیه نسخه پشتیبان از نسخه جدید ASP.NET یک rework جدید از پروژه محاوره ای ASP.NET در ویژوال استودیو است.

به روز رسانی  ASP.NET

تیم ASP.NET نسخه های  ASP.NET 4.6  و  ASP.NET 5  را برای درج در نسخه پیش نمایش ویژوال استودیو به روز رسانی کرده است.این نسخه که به نام ASP.NET 5است ،در پیش نمایش خود با حداکثر توجهی که برروی کارایی و تناسب آن با برنامه های قبلی صورت گرفته ،منتشر شده است(بر طبق پستی که Rich Lander در وبلاگ خود گذاشته است). پشتیبانی از ویژوال بیسیک نیز به این نسخه اضافه شده است.

تهیه نسخه پشتیبان از نسخه جدید ASP.NET  یک rework جدید از پروژه محاوره ای ASP.NET در ویژوال استودیو است.ASP.NET 4.6 و ASP.NET 5 برای ساخت آسان برنامه ها به وضوح تقسیم  و جدا شده اند .  از آنجا که در حال حاضر بخش ASP.NET 5 یکپارچه سازی شده، دارای انتخاب های کمتری است.

از دیگر بهبودهای آن پشتیبانی برای پیدا کردن بسته های NuGet ازدست رفته است، که در ارجاع به پروژههای مشابه  شما میتوانید گمشده خود را با استفاده از تایپ namespace منابع پیدا کنید.

در حالی که ASP.NET 5 به مرحله انتشار رسیده است، ASP.NET 4.6 هنوز در حال توسعه، با به روز رسانی از جمله وب فرمها، MVC 5 و Web API 2، پشتیبانی از دات نت کامپایلر پلت فرم  (ROSLYN) و میزبانی تغییرات در IIS برای پشتیبانی از HTTP / 2 است.

پشتیبانی از ROSLYN در نسخه جدید ،امکان استفاده از ویژگی های جدید زبان C # و VB در هر پروژه ASP.NET 4.6  را میدهد. Model bindingبرای وب فرمها با پشتیبانی از async Model binding که به شما اجازه نوشتن در Model binding های آسنکرون  را میدهد ، قابل تمدید هستند.

پشتیبانی HTTP / 2 نیز به ASP.NET در دات نت فریم ورک 4.6 اضافه شده است. واقعیت این است که قابلیت های شبکه در لایه های مختلف در ویندوز 10 وجود دارد بدان معنی است ویژگی های جدید که در ویندوز مورد نیاز بود، IIS و ASP.NET را در HTTP / 2 فعال میسازد .این یک نسخه جدید از پروتکل HTTP است که باعث استفاده بهتر از اتصالات با ساخت کمتر بین کلاینت و سرور است، بنابراین برای بالا بردن سرعت بارگذاری صفحه وب برای کاربران است.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید