مایکروسافت برای توانمند سازی بیشتر توسعه دهندگان، زامارین را خرید !

دوشنبه 24 اسفند 1394

تلفن همراه ،امروزه در زندگی مردم نقش بسیار مهمی دارد و بیشتر گسترش یافته است، بنابراین توسعه دهندگان تلفن همراه را تبدیل به یک نیروی محرکه برای نوآوری نرم افزار و تولید نرم افزار های جدید تبدیل کرده است.

مایکروسافت برای توانمند سازی بیشتر توسعه دهندگان، زامارین را خرید !

در حال حاضر مایکروسافت در حال کار برای فعال کردن فرصت توسعه و حتی نو آوری برای ارائه بهترین تجربه به توسعه دهندگان است، که بتوانند بر روی هر دستگاه با ابزارهای قدرتمند یک پلت فرم باز و با استفاده از سیستم ابری برنامه هایی را تولید نمایند.

به عنوان بخشی از این تعهد می توانیم با خوشحالی اعلام کنیم که امروز مایکروسافت قراردادی را برای خرید زامارین امضا کرده است، که ارائه پلت فرم های پیشرو برای توسعه دهندگان فراهم کرده است.

آموزش های ویدئویی مرتبط را زامارین 

آموزش زامارین اندروید

آموزش زامارین فرم 

آموزش زامارین فرم پیشرفته

در رابطه با نرم افزار visual،  زامارین محیط را برای توسعه دهندگان به گونه ای فراهم کرده است که بتوانید با کمک زبانC #  برنامه هایی تحت اندروید ,ios ,و ویندوز را فراهم کند.

رویکرد زامارین به این گونه است که توسعه دهندگان را قادر به استفاده از بهره وری و قدرت دات نت برای ساخت برنامه های تلفن همراه با استفاده از زبان #c، که برای هر کدام از API های بومی و قابلیت های تلفن همراه توسط هر دستگاه پلت فرم ارائه شده است.

زامارین برای توسعه دهندگان امکانی را فراهم کرده است که با استفاده از زبان c# بتوانیم یک برنامه بنویسیم و تحت پلت فرم های مثل اندروید،ios,windows form برنامه ی خود را به اشتراک بگذاریم هنوز به صورت کامل زامارین در این زمینه تجربه ای کسب نکرده است ولی در تلاش است که راه حل منحصر به فرد را در طی 4 سال آینده ارائه نماید.

زامارین بیش از 15.000 مشتری در 120 کشور و بیش از یکصد کشور fortune و بیش از 1.3 میلیون توسعه دهنده منحصر به فرد برای استفاده از این نرم افزار ارائه کرده است.

شرکت هایی که از زامارین استفاده کرده اند مثل خطوط هوایی آلاسکا،Coca-Cola Bottling,Thermo fisher و Honeywell و JetBlue ، و شرکت هایی که با استفاده از زامارین بازی تولید کرده اند شرکت هایی مثل SuperGiant Games و Gummy Drop را می توان نام برد.

با استفاده از xamarin test cloud تمام توسعه دهندگان می توانند با زبان ,Objective-c سی شارپ،جاوا برنامه های با کیفیت را در device های خود اجرا نمایند.

زامارین اخیرا یکی از startup های بالا را شروع به اجرا کرده است.

مایکروسافت و زامارین یک همکاری طولانی مدت را شروع کرده اند، که با ادغام زامارین و visual studio  نرم افزارهایی مثل Microsoft Azure،Office 365 و برنامه هایی امن در سراسر سیستم عامل در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است، هم چنین در آینده ی نزدیک ارائه آموزش و ابزار و خدمات در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد داد.

ترکیبی از زامارین و visual studio نرم افزاری مثل visual studio Team service و Azure را که یک راه حل برای توسعه و تولید نرم افزار فراهم می نماید، بنابر این با استفاده از یک نرم افزار می توانید برنامه را توسعه، تست و ارائه دهید، ما منتظر این هستیم که هر چه زودتر نرم افزارهایی که توسعه دهندگان با استفاده از این ابزار ایجاد می نمایند را ببینیم.

 به دنبال اخبار های بیشتر در این زمینه هستیم، کنفرانس هایی که در شرکت مایکروسافت در هفته های قبل برگزار شد و توسط زامارین توسعه یافت. با استقبال خوبی رو به رو شد. در آینده خبرهای بیشتری را در زمینه ی همکاری زامارین و شرکت مایکروسافت قرار خواهیم داد.

آموزش زامارین

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید