سئو داخلی - 8 تکنیک اثر بخش در on page seo

پنجشنبه 18 آذر 1395

سئو داخلی به فعالیت های بهینه سازی گفته می شود که داخل وب سایت انجام می شود. مهمترین نکات سئو داخلی در این مطلب آورده شده است.

سئو داخلی - 8 تکنیک اثر بخش در on page seo

سئوداخلی چیست؟ چرا طراحان کمتر به سئو داخلی سایت خود توجه می کنند؟ آیا واقعا سئو داخلی در افزایش رتبه سایت اثر دارد؟

سئو داخلی به هر فعالیت و اقداماتی که داخل سایت انجام می شود و مربوط به کدنویسی داخلی است که به منظور افزایش رتبه سایت در گوگل است را سئو داخلی می گویند.

در صورتی که به بحث بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو علاقه مند هستید میتوانید آموزش سئو را در سایت تاپ لرن قرار دارد و بدون شک میتوان گفت منبع کاملی برای بحث سئو می باشد را مشاهده کنید .

همانطور که  می دانید، سئو دو بخش دارد: سئو داخلی و سئو خارجی. متاسفانه مشاهده می شود که خیلی از طراحان با اینکه تجربه کاری زیادی دارند اما توجه ای به کدهای داخلی و نوع نوشتن آن نمی کنند.

در این مقاله می خواهیم 8 تکنیک سئو داخلی که هر طراحی باید در اولین مرحله به آن ها دقت داشته باشد را بیان کنیم. همانطور که گفتیم سئو داخلی بیشتر مربوط به کدنویسی مطالب می باشد.

8 تکنیک اثر بخش سئو داخلی

1. عنوان صفحه ( Page Title)

عنوان صفحه یکی از مهمترین فاکتورهای سئو در سئو داخلی می باشد. هر صفحه شما باید دارای یک عنوان واحد باشد که کلمات کلیدی مهم در آنها قرار گرفته شود.

برای مثال ما یک پست آموزشی سئو در خصوص معرفی تکنیک های سئو داخلی نوشتیم. می توانیم عنوان آن را به این صورت بنویسیم: " تکنیک های اصلی در سئو داخلی" . همانطور که مشاهده می کنید، کلمه کلیدی ما در عنوان این صفحه قرار گرفته است.

با کارهرکسی که کلمه سئو داخلی را در گوگل جستجو کند، شانس دیده شدن صفحه شما توسط کاربر افزایش پیدا می کند.

2. تگ توضیحات ( Meta Description)

3. متا تگ ها کلمه کلیدی

4. ساختاربندی URL

5. تگ های بدنه

6. چگالی کلمات کلیدی

7. بهینه سازی عکس ها

8. لینک دهی داخلی

nilofar

نویسنده 1 مقاله در برنامه نویسان
  • Seo
  • 3k بازدید
  • 3 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید