10راه برای تست مهارت های برنامه نویسی در HTML و CSS
ایمان مدائنی

در این مقاله 10 روش برای تست مهارت برنامه نویسی خود در HTML و CSS به شما معرفی خواهیم کرد که به شما کمک میکند که بهترین توسعه دهنده ای که ممکن است،باشید.

 

تمرین کردن باعث تکمیل مهارت شما می شود بخصوص زمانی که شما به فکر بهبود مهارت های خود در کد زدن هستید به همین دلیل این مهم است که راههای مختلف برای تمرین کردن پیدا کنید و مواردی را که یاد گرفته اید را با این روش ها ارزیابی کنید. با انجام این کار می توانید نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و دائما مهارت خود را بهبود بخشید. علاوه بر این موارد تست کردن مهارت های خود به شما اطمینان می دهد که با آخرین اخبار HTML و CSS به روز هستید.

اینجا 10 روش برای تست مهارت های برنامه نویسی وجود دارد که به شما کمک می کند که بهترین توسعه دهنده ای که ممکن است باشید.

شروع یک پروژه

 

 

دانستن هرچیزی به صورت تئوری عالی است اما نیاز است که بدانید چگونه باید دانش خود را پیاده سازی کنید تا واقعا مهارت های خود را بهبود بخشید به همین دلیل شروع یک پروژه یک اقدام بسیار خوب است. با پروژه هایی نظیر ساخت وبسایت خودتان قادر خواهید بود که تشخیص دهید که آیا به اهداف خود رسیده اید یا نه. یک platform نظیر Dash شامل آموزش هایی برای پیشرفت آسان تر است.

شرکت در رقابت ها

 

بهترین راه برای تست مهارت های برنامه نویسی خود در HTML و CSS این است که به بهترین وجه در چالش های کدنویسی واقعی، شرکت کنید که این کار را می توانید در جامعه ی CodeWars انجام دهید علاوه بر آشنایی با دیگر کدزن ها محیط آن بیشتر شبیه یک بازی می باشد که یک تجربه ی سرگرم کننده برای کسانی است که در آن شرکت می کنند.شایان ذکر است که این نوع تست کردن برای افراد حرفه ای بی فایده است.

پیوستن به گروه ها

 

اگر شرکت در رقابت ها برای شما بسیار دشوار است بخصوص اگر شما یک مبتدی هستید بهتر است یک گروه برای تست مهارت های خود و آموزش بیشتر انتخاب کنید. زمان تعامل با هم گروهی های خود تشخیص مهارت های عالی خود و مهارت هایی که نیاز به بهبود دارند آسان تر خواهد بود. این گروه ها یک platform برجسته است که به شما این شانس را می دهد که تخصص خود را بهبود دهید. زمانی که مهارت خود را با این روش تست می کنید قادر خواهید بود که در گفت و گوها شرکت کنید و متوجه خواهید شد که افراد حرفه ای در HTML و CSS چه کسانی هستند و می توانید به راحتی و مستقیم سوالات خود را بپرسید و اطلاعاتی را که نیاز دارید، دریافت کنید.

برنامه ی شبیه ساز

 

با این ابزار تست کردن مواردی که یاد گرفته اید به وسیله ی شبیه سازی کد های خود و دریافت نتیجه ممکن می شود. پروژه های شبیه سازی شده می توانند در یک مرورگر اجرا شوند و سپس از طریق چالش های مختلفی می توانید ببینید که آیا سقف انتظارات شما برآورده می شود یا نه. برای تصحیح خطا ها، وبسایت تعدادی پروژه دارد که می توانید از آن ها یاد بگیرید که چگونه ساخته شده اند. گاهی برای افزایش انگیزه ی شما مسابقاتی در وبسایت اجرا می شود که می توانید با دیگر افراد در بدست آوردن بالاترین رتبه ی لیست و جوایز رقابت کنید.

مشاهده ی فیلم های آموزشی

افرادی هستند که در برنامه نویسی تجربه ی زیادی دارند که تعداد آن ها نیز زیاد است و می توانید از بین آن ها فردی را انتخاب کنید  این کار را می توانید با تماشا ی فیلم های آموزشی انجام دهید که قدم به قدم پیش می روند و کد ها را به شما نشان می دهند. این روش می تواند الهام بخش گام بعدی شما باشد و همچنین به شما کمک می کند که مهارتی را که دارید بهتر درک کنید.

پازل ها و امتحانات

 

طیف گسترده ای از پازل ها و امتحانات آنلاین برای کد ها در دسترس است که HTML ، CSS و دیگر زبان های برنامه نویسی را پوشش می دهد که معمولا در سایت ها به صورت غیر رایگان می باشند. با این روش علاوه بر آزمودن مهارت خود می توانید با مربیانی که با تجربه هستند نیز در ارتباط باشید که آن ها در توسعه ی مهارت ها به شما کمک می کنند با این روش می توانید در یک مهارت خاص استعداد خود را بسازید.

ارزیابی به وسیله ی بازی

 

زمانی که می خواهید همراه با آزمودن مهارت های خود سرگرمی نیز داشته باشید متوجه خواهید شد که پیشرفت شما از حالت عادی که با محتوا و تئوری است، بیشتر خواهد بود اینجاست که بازی کردن وارد می شود. وقتی که شما بازی می کنید در یک platform کد زدن قرار می گیرید که برای بدست آوردن چیزی که به آن امید دارید سرگرم نیز می شوید. این روش چالش ها را بسیار جذاب تر می کند و مغز را تحریک می کند تا شیوه های دیگر برنده شدن را کشف کند.

یافتن یک وبسایت ارزیابی

 

زمانی که شما درحال ارزیابی مهارت های برنامه نویسی خود هستید شاید راحت ترین کاری که می توانید انجام دهید بازدید از یک سایت ارزیابی باشد. یک سایت ارزیابی مجموعه ای از آزمون ها را دارد که می توانید برای ارزیابی هردو مهارت HTML و CSS از آن ها استفاده کنید. این وبسایت ها به شما این اطمینان را می دهند که می توانید سوالات مختلفی را امتحان کنید و همچنین می توانید مهارت های خود را ارزیابی کنید این ارزیابی هم قبل و هم بعد از آزمون انجام می شود و به شما کمک می کند که متوجه شوید آیا مهارت های شما بهبود یافته یا نه

نظم کارهای خود

 

یک قسمت از فرایند ارزیابی مهارت های برنامه نویسی شما این است که اطمینان حاصل کنید که بهترین راه برای خلاق بودن را پیدا کرده اید بنابراین می توانید در فعالیت هایی که این اطلاعات را به شما می دهند شرکت کنید. Clean Coders یک وبسایت است که فقط این کار را از طریق فیلم های آموزشی که توسط افراد حرفه ای ساخته شده اند، انجام می دهد. علاوه بر این ها این فیلم ها بسیار جذاب هستند بنابراین مطمئن باشید که تمام توجه شما در تمام مدت زمان تماشای فیلم جذب آن خواهد شد.

یادگیری از سراسر جهان

 

همانطور که برای آزمودن مهارت های خود تلاش می کنید، از برنامه نویسان سراسر جهان نیز بیاموزید. یک سایت شگفت انگیز که می تواند شما را به توسعه دهندگان freelance در بیش از 100 کشور جهان متصل کند Toptal است که در آن افراد با مهارت بالا عضو هستند و مایل هستند که مهارت های شما را بیازمایند و همچنین در بهبود آنها به شما کمک می کنند.

اگر می خواهید که مهارت های برنامه نویسی خود را بیازمایید مواردی که به شما معرفی شد راه های عالی برای شروع هستند و پس از مدتی متوجه خواهید شد که می توانید به راحتی مهارت های خود را بسازید و مبتدیان می توانند با انتخاب یکی از راه هایی که اینجا معرفی شد به یک فرد حرفه ای تبدیل شوند.

 

 

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi