مزایا و معایب استفاده از تکنیک های غیر بصری طراحی سایت

چهارشنبه 29 فروردین 1397

استفاده از تکنیک های غیر بصری (Non-visual) طراحی سایت سبب می شود که به اهداف خود دست یابید. تکنیک های غیر بصری طراحی سایت حرکتی بسیار حرفه ای به سوی موفقیت است.

 مزایا و معایب استفاده از تکنیک های غیر بصری طراحی سایت

برای طراحی وب سایت یک سری از موارد بصری وجود دارد که با آنها آشنا هستید اما برای داشتن یک وب سایت حرفه ای بهتر است از تکنیک های غیر بصری طراحی سایت نیز مطلع باشید. یادگیری تکنیک های غیر بصری طراحی سایت سبب می شود که به راحتی به هدف خود دست یابید. دانستن مزایا و معایب تکنیک های غیر بصری طراحی سایت به نوعی می تواند در انتخاب شما نقش مهمی داشته باشد.

استفاده از ابزار قدرتمند Sounds  (تکنیک های غیر بصری طراحی سایت)

وقتی صحبت از طراحی سایت می شود صرفا به دنبال یک طراحی منحصربفرد و ایده آل نیستیم، در واقع باید کمی فراتر تصور نمود و نحوه تعامل با کاربر و کارایی سایت نیز مورد توجه قرار بگیرد. تاثیر صدا بر تمامی موارد نامبرده به وضوح مشخص است. اجرای درست صدا بسیار حیاتی و مهم است. طراحان باید بتوانند صدای واسط کاربری را به خوبی در روند کار بگنجانند، قرار دادن ورودی های صوتی متن یکی از بهترین تکنیک های غیر بصری طراحی سایت محسوب می شود که به افراد اجازه می دهد متن جستجوی خود را به صورت زبانی اعلام نمایند، این ویژگی در گوگل به خوبی حس می شود. استفاده از چنین ابزارهایی کاربر را به طور مستقیم با نرم افزار مورد نظر وارد تعامل می کند. چنین ابزارهایی سبب می شود که دستور گفتاری به سادگی ارسال شود. رابط های کاربری بسیار پر اهمیت هستند و استفاده از sounds در این رابطها مهم است.

ایجاد امنیت با تکنیک های غیر بصری طراحی سایت

در محیط های مجازی امنیت وب سایت ها اهمیت ویژه ای دارند. گرایش افراد به خریدهای آنلاین بسیار بیشتر از قبل شده است و در چنین شرایطی می بایست اطلاعات حساب کاربران به درستی محافظت شود. قبلا این مسائل در حوزه های فنی مهندسی قرار داده می شدند اما امروز در لاین طراحی مورد بررسی قرار گرفته اند، یک سری تکنیک های غیر بصری طراحی سایت وجود دارد که اجازه می دهد سایت های امنی طراحی نماییم، با کمک چنین تکنیک هایی می توان حساب های امن و رابط های کاربری امن و قابل فهم تری ایجاد نمود. در واقع هدف تکنیک های غیر بصری طراحی سایت افزایش اعتماد کاربران به سایت مورد نظر بوده و این امنیت در کنار سادگی می تواند سایت شما را در کمترین زمان ممکن به رتبه ایده آلی برساند.

تاثیر تکنیک های غیر بصری طراحی سایت بر سئو

عموما سایت ها به دنبال رتبه گیری هستند و می خواهند به جایگاه بالایی در موتور جستجو دست یابند. چنین روندی نیازمند بهینه سازی و یا سئو سایت می باشد. موتورهای جستجو از میان شما و سایر شرکت های رقیب برندهای متفاوتی را بررسی نموده و طبق الویت خود سایت های بهینه تر را لیست می کند. شاید با خود تصور کنید که با رعایت تمامی نکات سئو دیگر نیازی به تکنیک های غیر بصری طراحی سایت ندارید اما این اشتباه است، در واقع شما باید با استفاده از تکنیک های غیر بصری طراحی سایت استاندارد بتوانید جایگاه سایت خود را ارتقا دهید.

موضوعی که در این بین به چشم می خورد استفاده از برنامه های تحت وب است، نرم افزارهایی که تحت سیستم عامل های مختلف هستند مزایای بسیار زیادی دارند اما گاه یک سری مشکلات و یا محدودیت ها در بین راه دیده می شود. نرم افزار های تحت وب در هر شرایطی به ساده ترین شکل ممکن در خدمت کاربران هستند، با استفاده از تکنیک های غیر بصری طراحی سایت می توانید بانک های داده را به طور دقیق یکسان سازی نمایید، از طرفی می توانید اتصالات پیچیده و پر خطای سرور را تنظیم نموده و مراحل سخت نصب هر نرم افزار را به سادگی طی کنید.

مزایای تکنیک های غیر بصری طراحی سایت

تکنیک های غیر بصری طراحی سایت سبب می شود که تمامی بخش های سایت همیشه در دسترس باشند. استفاده از نرم افزار برای تمامی افراد بسیار ساده خواهد بود. اجرای تکنیک های غیر بصری طراحی سایت سبب می شود که مرز جغرافیایی برای طراحی سایت در نظر گرفته نشده و قابلیت استفاده خارج از شبکه نیز فراهم باشد. تکنیک های غیر بصری طراحی سایت سبب یکسان سازی لحظه ای اطلاعات درون شبکه خواهد شد. هرگونه تغییری در نرم افزار در همان لحظه برای تمام مشترکان به روز می شود. ارتباط گیری با دیگر بانک های اطلاعاتی داخل شبکه بسیار ساده تر می شود. این تکنیک ها نیاز به حداقل سیستم برای اجرای نرم افزار دارند.

سطوح دسترسی خودکار برای کاربر فراهم شده و کاربر می تواند در کمترین زمان ممکن به امکانات سایت دسترسی داشته باشد.

جمع بندی در خصوص تکنیک های غیر بصری طراحی سایت

البته معایب تکنیک های غیر بصری طراحی سایت نیز جای بحث دارد. در واقع این تکنیک ها کمی دشوار بوده و نیاز به تخصص ویژه ای دارند. تکنیک های غیر بصری طراحی سایت برای همه سایت ها مناسب نبوده و هزینه بر می باشد و تنها سایت هایی که به فعالیت های تجاری مشغول هستند می بایست از این روش ها استفاده نمایند. قوانین تکنیک های غیر بصری طراحی سایت به این صورت است که اضافه نمودن بخش های جدید باید با دقت خاصی صورت بگیرد. توجه کنید که همیشه استفاده از جدیدترین متدها شما را به طراحی سایت حرفه ای نزدیک تر می کند.

منبع تم شاپ

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید