Homepage چیست؟

دسته بندی محصولات

Homepage چیست؟

1397/02/30 2724
WebDesign , 4.3 از 16 رای

Homepage احتمالا مهم ترین صفحه ی استفاده شده در وبسایت شماست. این صفحه می تواند توجه بازدیدکنندگان شما را به خود جلب کند یا آن ها را فراری دهد. کاری که homepage شما انجام می دهد این است که بازدیدکنندگان شما را به صفحات دیگر وبسایت هدایت می کند. بنابراین در این مقاله Homepage و راه های بهبود آن را معرفی خواهیم کرد.

 Homepage چیست؟

صفحات وبسایت  می تواند شامل اطلاعاتی که شما ارائه می دهید یا فروش یک محصول و یا سرویس های گوناگون باشد. این صفحات مهم ترین صفحات هستند که homepage برای هدایت به این صفحات استفاده می شود به همین دلیل مهم است که وقت اضافی روی طراحی homepage بگذارید.

homepage مهم ترین صفحه نیست

طراحان وب نسبت به صفحات دیگر در سایت زمان بیشتری را روی homepage صرف می کنند. چرا این کار را نکنند. Homepage منحصر به فرد ترین صفحه ی سایت است.

کار اصلی homepage این است که افراد را به صفحات دیگر هدایت کند.

برای یک بازدیدکننده مهم است که زمان مشاهده متوجه شود که صفحه ی وب شما درباره ی چیست. به وسیله ی خلاصه کردن محتوای خود در یک محل کاربران شما برای مشاهده ی سایر صفحات تشویق می شوند.

محتوا نیز به همین اندازه مهم است

دادن این تصور به بازدیدکنندگان که سایت شما درباره چیست یک شروع خوب است. مرحله ی دوم ارائه ی یک دلیل برای ماندن است.

وب سایت شما چه چیزی می تواند به بازدیدکنندگان ارائه دهد؟

محتوا، اطلاعات یا سرگرمی محتمل ترین پاسخ ها هستند. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید که با بازدیکنندگان ارتباط برقرار کنید اگر موفق باشید کاربران نه تنها مدت زمان بیشتری در وبسایت شما خواهند ماند بلکه در اعماق وبسایت شما فرو خواهند رفت.

کیفیت محتوا یک اصل کلیدی است. هرچه محتوا بهتر باشد بازدیدکنندگان بیشتری خواهید داشت. این اصل برای تمام صفحات برقرار است و فرقی نمی کند که homepage یا صفحه ی دسته بندی و یا صفحه ی محصولات/پست باشد. محتوا ی شما در همه ی زمینه ها باید نافذ باشد.

تمیز و ساده

طراحی شما می تواند نقش مهمی در نقطه ی جمع آوری دارد. می توانید از طراحی های خلاقانه برای homepage خود استفاده کنید اما برخی از عناصر در سراسر وب معمول هستند.

نظیر استفاده از ابزار مسیریابی در بالا یا سمت راست صفحه. از یک فونت در سراسر سایت استفاده کنید و نوشته ها به اندازه ی کافی بزرگ باشد که قابل خواندن باشد. مراقب رنگ های پس زمینه و نوشته ها باشید. این موارد معمول ترین عناصر طراحی وب هستند.

این تغییرات کوچک چگونگی تعامل بازدیدکنندگان از وبسایت شما را تغییر خواهد داد.

سعی کنید به روز بمانید

شما یک homepage بهینه سازی شده دارید و کاربران با آن درارتباط هستند. تبریک! این گام تقریبا سخت ترین گام است.

حال شما نیاز دارید که کاربرانی که بازمی گردند را مدیریت کنید. زمانی که بازدید کنندگان به سایت شما بازمی گردند انتظار دارند چیزی جدید ببینند.

سعی کنید محتوا و اطلاعات بیشتری اضافه کنید. این موضوع نه تنها به نفع کاربران شماست بلکه برای بهینه سازی موتور جستجو نیز هم مفید است. یک وبلاگ وبسایت، به تازه نگه داشتن محتوای وبسایت به شما کمک می کند.

اگر شما یک وبسایت تجارت الکترونیک دارید به کاربران بنر ها ی طرح های معاملاتی یا تصاویر محصولات جدید را نشان دهید. تغییرات شما در homepage خود باید در ناحیه ای که می خواهید کاربرانتان ببینند بازتاب داشته باشد.

Homepage چیست؟

حال شما می دانید که Homepage چیست و چگونه می توانید آن را بهبود دهید. انجام دادن برخی تکنیک های گفته شده می تواند طریقه ی تعامل بازدیدکنندگان با سایت شما را تغییر دهد.

هدف وب سایت شما این است که دیگران از آن بازدید کنند و از منابعی که دارید استفاده کنند.

به عنوان یک طراح سعی کنید مانند کسی که اولین بار از وبسایت شما دیدن می کند فکر کنید و این موضوعی است که یافتن آن برای Homepage سخت است اما بسیار مفید است. هنگامی که به چیزی فکر می کنید تغییری در Homepage ایجاد کنید تا کاربران مستقیم به آن جا بروند.    

4.3 از 16 رای

نویسنده : تم شاپ

بزرگترین مرجع خرید و فروش قالب های حرفه ای

اگر می‌خواهید مقالات ویژه ما و قالب های رایگان را در ایمیل خود داشته باشید ، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

تعداد اعضای خانواده تم شاپ 20413 نفر

نظرات کاربران

0 نظر

درج نظر مخصوص اعضای سایت می باشد .

Homepage چیست؟ بازبینی شده توسط تم شاپ در 5/20/2018. Homepage چیست؟ Homepage احتمالا مهم ترین صفحه ی استفاده شده در وبسایت شماست. این صفحه می تواند توجه بازدیدکنندگان شما را به خود جلب کند یا آن ها را فراری دهد. کاری که homepage شما انجام می دهد این است که بازدیدکنندگان شما را به صفحات دیگر وبسایت هدایت می کند. بنابراین در این مقاله Homepage و راه های بهبود آن را معرفی خواهیم کرد. رتبه : 4.3