15کتابخانه جالب JavaScript و CSS برای آوریل 2018

دسته بندی محصولات

15کتابخانه جالب JavaScript و CSS برای آوریل 2018

1397/02/05 1382
CSS , JavaScript , 4.3 از 16 رای

هدف ما در برنامه‌نویسان این است که شما را با آخرین و جالب‌ترین فناوری‌های توسعه وب آشنا کنیم. به همین دلیل این ماه نیز با مجموعه‌ای از دستاوردها از بهترین منابع همراه شما هستیم تا 15 مورد از کتابخانه‌های جاوا اسکریپت و CSS را به شما معرفی کنیم.

 15کتابخانه جالب JavaScript و CSS برای آوریل 2018

Radi.js

Radi یک کتابخانه سریع و آسان برای استفاده از جاوااسکریپت front-end است. این کتابخانه یک راه ساده برای ساخت برنامه‌های تک صفحه‌ای یا برنامه‌های پیچیده ارائه می‌دهد. واقعا کم حجم است، فقط 3Kb و gzip شده، از الگوریتم‌های مختلف یا dom مجازی استفاده نمی‌کند و به چیزی وابستگی ندارد.

FilePond

FilePond کتابخانه جاوااسکریپت برای آپلود هر نوع فایلی است. می‌توانید فایل‌ها را گرفته و آن ها را رها کنید یا آن‌ها را کپی پیس کنید، از فایل سیستم‌ها یا فقط از API استفاده کنید. این کتابخانه با دایرکتوری‌ها، URLهای لوکال یا از راه دور و blobها کارمی‌کند. این کتابخانه دارای بهینه‌سازی تصاویر داخلی و برش و تغییر اندازه خودکار می‌باشد.

Tabler

این یک کتابخانه اپن سوریس Bootstrap 4 Dashboard Theme است. کاملا ریسپانسیو بوده، یکپارچگی در آن آسان است، از قراردادهای کدنویسی بوت استرپ پیروی می کند و دارای کامپوننت‌های قابل سفارشی‌سازی مختلف است. همه مرورگرهای جدید از آن پشتیبانی می‌کند.

Driver.js

با Driver.js می‌توانید آیتم‌ها را روی صفحه خود برجسته کنید تا توجه کاربران را به آن‌ها جلب کنید. با قابلیت سفارشی‌سازی بالا، کاربرپسند و بسیار سبک و کم حجم می‌باشد. این کتابخانه تحت لیسانس MIT بوده و روی تمام مرورگرها به خوبی کار می‌کند.

Rough.js

Rough.js یک کتابخانه کم حجم بر اساس canvas است که می‌تواند برای کشیدن اشکال به صورت دستی استفاده شود. ابزاری برای ترسیم خطوط، منحنی‌ها، کمان‌ها، چندضلعی‌ها و شکل‌های دیگر ارائه می‌دهد. این کتابخانه همچنین از ترسیم شیوه‌های SVG پشتیبانی می‌کند.

Wunderbar

با استفاده از این کتابخانه می‌توانید نمودارهای میله‌ای افقی را در ترمینال چاپ کنید. کار کردن با آن واقعا ساده است. فقط باید آرایه‌ای را در خط فرمان ارسال کنید و کتابخانه نمودارهای خوبی را با علائم و معیارها تولید خواهد کرد.

ToastUI Chart

این یک کتابخانه open-source جاوااسکریپت جهت ساخت نمودارهای زیبا برای تجسم داده است. تعداد زیادی از انواع نمودارها مثل میله‌ای‌، خطی، دایره‌ای، نقشه حرارتی و غیره را پشتیبانی می‌کند. استفاده از آن‌ ساده و با قابلیت سفارشی‌سازی بالا می‌باشد و بر روی تمام مرورگرها ازجمله IE8 به خوبی کار می‌کند.

Material Design Icons

Material Design Icons مجموعه ای از آیکون‌های زیبا و مدرن است که توسط گوگل ایجاد شده است. شامل بیش از 900 آیکون است که فقط با CSS تنظیم و سفارشی‌سازی شده است. آیکون‌ها بر اساس بردار هستند و بر روی تمام سایزهای صفحه نمایش و صفحات با کیفیت پایین عالی به نظر می‌رسند.

CSSNano

این یک ابزار مدرن و ماژولار برای فشرده‌سازی فایل‌های CSS است. فایل‌های CSS را می‌گیرد و فشرده‌سازی را روی آن انجام می‌دهد تا بتواند کد شما را تا حد ممکن برای محیط تولید فشرده سازد. فضاهای خالی، توضیحات، تعاریف غیرضروری و استایل‌های تکراری را حذف می‌کند.

Hotkeys

Hotkeys یک کتابخانه جاوااسکریپت برای گرفتن ورودی صفحه کلید و فشردن کلید است. بسیار ساده و کاربرپسند است،‌ وابستگی ندارد و روی IE 6 به بالا، سافاری، فایرفاکس و کروم کار می‌کند.

هنگام استفاده از آن در کنار سایر کتابخانه‌ها مراقب باشید، زیرا ممکن است با بکارگیری صفحه کلید تداخل داشته باشد.

TensorFlow.js

TensorFlow یک کتابخانه اپن سورس برای تعریف، تعلیم و قرار دادن مدل‌های یادگیری ماشین در مرورگر شما است. به شما اجازه می‌دهد تا شبکه‌های عصبی را از ابتدا با استفاده از APIهای سطح بالا و ایمپورت بسازید،‌ و مدل‌های موجود را اجرا کرده و مجددا آموزش دهید. علاوه بر این، TensorFlow از WebGL پشتیبانی کرده و می تواند با افزایش سرعت GPU کار کند.

Hover.css

با Hover.css می‌توانید طیف گسترده‌ای از جلوه‌های شناور و انیمیشن‌ها را به لینک‌ها، دکمه‌ها و تصاویر در صفحه اضافه کنید. کد به صورت جامع و مستقل است و می‌توانید آن را مستقیما در پروژه‌های خود کپی پیس کنید،‌ و در CSS، Sass و Less موجود است. جلوه‌ها ممکن است روی مرورگرهای قدیمی کار نکنند، زیرا اکثر آن‌ها از ویژگی‌های CSS3 استفاده می‌کنند.

Sympact

Sympact یک کتابخانه کوچک برای محاسبه CPU و کاربرد حافظه وظایف در Node.js می‌باشد. اسکریپت را اجرا کرده و زمان اجرای آن، استفاده از CPU و استفاده از حافظه را ارزیابی می‌کند، سپس گزارشی حاوی میانگین نتایج را باز می‌گرداند. علاوه بر این، با یک CLI برای تجربه کاربری بهتر همراه است.

Leaflet

Leaflet یک کتابخانه open-source برای ساخت نقشه های تعاملی است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کتابخانه نقشه مانند نشانگرها، لایه‌ها، زوم کردن و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌دهد. بر روی تمام دسکتاپ‌ها و پلت‌فرم‌های موبایل کار می‌کند، هیچ وابستگی خارجی ندارد و می‌تواند با تعداد زیادی پلاگین گسترش یابد.

Awaity.js

این یک کتابخانه عملکردی promise می‌باشد که با async/await ساخته شده است. جایگزینی برای کتابخانه Bluebird.js است. علاوه بر این، از Tree Shaking پشتیبانی می‌کند، به این معنی که شما می‌توانید فقط از ماژول‌هایی که نیاز دارید استفاده کنید و بقیه را رها کنید،‌ بنابراین می‌تواند سایز واقعا کمی داشته باشد.

 

4.3 از 16 رای

نویسنده : تم شاپ

بزرگترین مرجع خرید و فروش قالب های حرفه ای

اگر می‌خواهید مقالات ویژه ما و قالب های رایگان را در ایمیل خود داشته باشید ، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

تعداد اعضای خانواده تم شاپ 20391 نفر

نظرات کاربران

0 نظر

درج نظر مخصوص اعضای سایت می باشد .

15کتابخانه جالب JavaScript و CSS برای آوریل 2018 بازبینی شده توسط تم شاپ در 4/25/2018. 15کتابخانه جالب JavaScript و CSS برای آوریل 2018 هدف ما در برنامه‌نویسان این است که شما را با آخرین و جالب‌ترین فناوری‌های توسعه وب آشنا کنیم. به همین دلیل این ماه نیز با مجموعه‌ای از دستاوردها از بهترین منابع همراه شما هستیم تا 15 مورد از کتابخانه‌های جاوا اسکریپت و CSS را به شما معرفی کنیم. رتبه : 4.3