15 کتابخانه جالب JavaScript و CSS برای مه 2018

دسته بندی محصولات

15 کتابخانه جالب JavaScript و CSS برای مه 2018

1397/03/19 1617
WebDesign , CSS , JavaScript , 4.3 از 16 رای

هدف ما در برنامه‌نویسان این است که شما را با آخرین و جالب‌ترین روندها و شیوه‌ها در توسعه وب به روز نگه داریم. به همین دلیل هر ماه با مجموعه‌ای از دست‌آوردها از بهترین منابع در خدمت شما هستیم.

 15 کتابخانه جالب JavaScript و CSS برای مه 2018

Text Mask

این یک کتابخانه جاوااسکریپت برای ایجاد انواع مختلف ماسک‌ها در فیلدهای ورودی است. کم‌حجم بوده (کمتر از 4KB) و هیچ وابستگیی ندارد و می‌تواند با افزونه‌ها گسترش یابد. اضافه کردن ماسک متن می‌تواند به کاربران کمک کند فرمت مورد نیاز برای پر کردن ایمیل‌ها، شماره تلفن، کارت‌های اعتباری و سایر داده‌ها را اعمال کنند.

Toast UI Calendar

یک تقویم جالب و آسان که شیوه مؤثری را برای مدیریت وظایف زمان‌بندی شده ارائه می‌دهد. انواع نمایش‌های مختلف (روزانه، هفتگی، ماهانه) را پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد پیام‌های popup را برای کارهای آتی خود ایجاد کنید. همچنین از کشیدن و تغییر اندازه دادن برای تنظیم برنامه‌های زمانی آسان‌تر و تغییر روز شروع هفته پشتیبانی می‌کند و می‌تواند توسط  تم‌ها سفارشی شود.

Length.js

یک کتابخانه جاوااسکریپت است که می‌توانید برای تبدیل واحدهای طول از آن استفاده کنید. در Node.js و در مرورگرها کار می‌کند و روی unpkg CDN به صورت نسخه‌های فشرده و غیرفشرده در دسترس است. به شما اجازه می دهد یک واحد را به واحدهای دیگر تبدیل کرده یا انواع مختلف واحدهای دیگر را اضافه کنید، از متر، فوت، اینچ، یارد، مایل و بسیاری واحدهای دیگر پشتیبانی می‌کند.

Day.js

کتابخانه سریع، کم حجم و غیرقابل تغییر برای تحلیل، اعتبارسنجی و قالب‌بندی تاریخ است. برای استفاده API آسان است و روی تمام مرورگرها به خوبی کار می‌کند و جایگزین خوبی برای Moment.js است. می‌توانید تاریخ‌ها را در قالب‌های مختلف ایجاد، مقایسه، کم و زیاد کنید و فرمت‌های تاریخ را تغییر دهید.

Mustard UI

Mustard یک فریم‌ورک CSS کم حجم و open-source است. این فریم‌ورک از همه کامپوننت‌ها و فریم‌ورک‌های front-end مورد نیاز مثل گرید CSS flexbox، میله‌های پیشرفت، دکمه‌ها، فرم‌ها و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر در نسخه بتا است، بنابراین در آینده بهبود خواهد یافت.

Next.js

یک فریم‌ورک کم‌ حجم برای ساخت برنامه‌های استاتیک و رندرینگ سرور با جاوااسکریپت و React می‌باشد. این فریم‌ورک تقسیم خودکار کد را برای بارگذاری سریع‌تر صفحات، مسیریابی راحت‌تر سمت کلاینت و پشتیبانی از CSS داخلی را ارائه می‌دهد. Next.js موبایل‌پسند بوده و می تواند با پلاگین‌ها سفارشی شود.

Permit

Permit یک کتابخانه احراز هویت برای ایجاد APIهای Node.js است. این کتابخانه شیوه ای آسان برای افزودن احراز هویت برای هر APIی Node.js را ارائه می‌دهد و می‌تواند با هر فریم‌ورک محبوب دیگری مثل Express, Koa, Hapi مورد استفاده قرار گیرد. علاوه براین، Permit یک رابط ساده دارد که نوشتن منطق احراز هویت را آسان می‌سازد.

فریم‌ورک Serverless

ابزاری برای ساخت و استفاده از معماری Serverless برای هر ارائه‌دهنده‌ (provider) می‌باشد. به شما این امکان را می‌دهد توابع، رویدادها و منابع مورد نیاز دیگر خود را از طریق مدیران منابع provider با اطمینان بسازید. این فریم‌ورک از Node.js، پایتون، جاوا، PHP و زبان‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. به طور کامل قابل گسترش است و می‌توانید از برخی پلاگین‌های ساخته شده استفاده کنید یا یک نمونه برای خود ایجاد کنید.

Pico.js

یک کتابخانه open-source جاوااسکریپت برای تشخیص چهره است. بسیار کم حجم است (فقط 2KB) و قابلیت تشخیص زمان واقعی FPS + 200 را دارد. می‌توانید نسخه نمایشی که وب‌کم رایانه یا تلفن‌تان از آن استفاده می‌کند را بررسی کنید.

VuePress

یک تولیدکننده سایت استاتیک ساده و قدرتمند Vue است. HTMLهای استاتیک پیش از رندر شدن را برای هر صفحه تولید می‌کند و به عنوان برنامه تک صفحه‌ای اجرا می‌شود. VuePress با یک تم پیش‌فرض همراه است که شامل لایه‌های ریسپانسیو، navbar و اسلایدر سفارشی، صفحه اصلی اختیاری و غیره می‌باشد.

Preact

Preact با APIای مدرن و عملکردی عالی یک جایگزین کوچک برای React است. یکی از سریع‌ترین کتابخانه‌های Dom مجازی است و شامل ویژگی‌های عملکردی مانند دسته‌بندی آپدیت‌های قابل تنظیم، رندرینگ اختیاری async و چرخه DOM می‌باشد. قابلیت گسترش آن بالاست و اضافه کردن نام مستعار preact-compat به شما اجازه می‌دهد از کامپوننت‌های مختلف React در برنامه خود استفاده کنید.

جلوه‌های ذرات (Particle) برای دکمه‌ها

کتابخانه کوچکی است که می‌تواند برای ایجاد جلوه‌های Particle استفاده شود. این افکت‌ها روی دکمه‌ها بسیار عالی به نظر می‌رسند و آن‌ها را در بخش‌های کوچک یکپارچه/جدا از هم می‌سازد. افکت‌های انیمیشن anim.js قدرتمند هستند و می‌توانید مدت زمان، سرعت، نوع ، استایل و بسیاری موارد دیگر را تغییر دهید.

Load Asset

یک کتابخانه ساده مبنی بر Promise، برای بارگیری یک یا چند asset به صورت موازی می‌باشد. از تصاویر (png, jpg, svg)، صوت (mp3, ogg)، ویدئو (mp4json، متن و انواع فایل‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. می‌توان آن را با سینتکس‌های async/await مورد استفاده قرار داد و روی تمام مرورگرها از جمله IE11 به بالا کار می‌کند.

CSS Loader

کتابخانه ساده CSS برای ایجاد جلوه‌های جالب بارگذاری است. انواع مختلفی دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. علاوه بر این، استفاده از آن‌ها واقعا آسان است. فقط نیاز به یک عنصر ساده div و چند کلاس دارید.

Sails

Sails فریم‌ورکی است که شیوه آسانی را برای ساخت برنامه‌های سفارشی Node.js ارائه می‌دهد. از معماری MVC از فریم‌ورک هایی مانند Ryby on Rails پیروی می‌کند. به شما اجازه می‌دهد REST APIها را به صورت اتوماتیک تولید کنید و ادغام ساده‌ای از WebSocket داشته باشید. Sails می‌تواند با هر پایگاه داده‌ای کار کند و با تمام فریم‌ورک‌های front-end سازگار است.

4.3 از 16 رای

نویسنده : تم شاپ

بزرگترین مرجع خرید و فروش قالب های حرفه ای

اگر می‌خواهید مقالات ویژه ما و قالب های رایگان را در ایمیل خود داشته باشید ، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

تعداد اعضای خانواده تم شاپ 20420 نفر

نظرات کاربران

0 نظر

درج نظر مخصوص اعضای سایت می باشد .

15 کتابخانه جالب JavaScript و CSS برای مه 2018 بازبینی شده توسط تم شاپ در 6/9/2018. 15 کتابخانه جالب JavaScript و CSS برای مه 2018 هدف ما در برنامه‌نویسان این است که شما را با آخرین و جالب‌ترین روندها و شیوه‌ها در توسعه وب به روز نگه داریم. به همین دلیل هر ماه با مجموعه‌ای از دست‌آوردها از بهترین منابع در خدمت شما هستیم. رتبه : 4.3