بهترین فریمورک های AngularJS برای توسعه ی اپلیکیشن های موبایل و وب
ایمان مدائنی

AngularJS تکنولوژی مورد علاقه برای توسعه دهندگان برای توسعه ی اپلیکیشن های وب و موبایل است بنابراین در این مقاله می خواهیم بهترین Framework های AngularJS برای توسعه ی اپلیکیشن های وب و موبایل را معرفی کنیم که این framework ها در ساخت اپلیکیشن های مبتنی بر وب و موبایل امن و سریع و پیشرفت در محیط رقابتی کسب و کار کمک می کند.

 

AngularJS بطور عمده استفاده می شود و از آنجایی که طراحان به Framework های جاوااسکریپت برای توسعه ی اپلیکیشن های وب و موبایل علاقه دارند درحال دست یابی به محبوبیت بیشتری است. AngularJS با به کارگیری mandates که به عنوان یک markup در HTML شما کار می کند ، باعث توسعه ی راحت تر اپلیکیشن های مبتنی بر جاوااسکریپت شده است.

امروزه توسعه دهندگان AngularJS با اجزای framework های AngularJS و انواع آن ها آشنا هستند بنابراین از آن ها برای ساخت اپلیکیشن های وب قابل توجه استفاده می کنند.

بنابراین اینجا برخی از پرکاربردترین framework های Angular JS برای توسعه ی اپلیکیشن های موبایل و وب را لیست کرده ایم.

AngularUI Bootstrap

Angular UI Bootstrap برمبنای یکی از بهترین framework های front-end به نام Bootstrap ساخته شده است. این framework شامل مجموعه ای از دایرکتیو های اصل AngularJS برمبنای کامپوننت های Bootstrap HTML و CSS می باشد. Angular UI Bootstrap دایرکتیو های زیادی نظیر carousel, alert, date picker, dropdown, time picker, buttons و بسیاری موارد دیگر را دارد.

Angular Foundation

یکی از بهترین framework ها برای استفاده از AngularJS ، Foundation است که منحصرا “Angular Foundation” نامیده می شود.

Angular Foundation برمبنای framework مربوط به front-end به روز و responsive به نام Foundation توسعه یافته است. این framework دایرکتیو های زیادی برمبنای markup های Foundation و کامپوننت های CSS نظیر accordion, alert, dropdown, interchange, trigger, pagination, popover و progress bar دارد.

Ionic Framework

Ionic یک SDK کاملا open-source است و برای توسعه ی اپلیکیشن های موبایلی چندگانه بسیار قدرتمند است. نسخه ی اصلی این Ionic در سال 2013 منتشر شد که برمبنای AngularJS و Apache Cordova است. انتشار اخیر به عنوان Ionic 2 یا همان "Ionic" شناخته شده است و برمبنای Angular ساخته شده است. این framework منحصر به فرد با دایرکتیو های AngularJS برای توسعه ی اپلیکیشن های HTML5 و CSS3 ساخته شده است.

Mobile Angular UI

Mobile Angular UI به شما در ساخت اپلیکیشن های چندگانه ی HTML5 موبایل و اپلیکیشن های مبتنی بر وب و twitter Bootstrap و Angular JS کمک می کند. Mobile Angular UI بخش های اساسی و گوناگونی که در Bootstrap 3 درنظر گرفته نشده بودند نظیر switch ها ، overlay ها ، sidebar ها ، ناحیه های قابل scroll کردن، navbar هایی که موقعیت ثابت در بالا و پایین صفحه دارند و بالا اسکرول کردن حرکت نمی کنند که به کتابخانه هایی نظیر fastclick.js و overthrow.js برای دست یابی به تجربه ی بهتر در موبایل بستگی دارد، را مورد توجه قرار داده است.

UI Grid

Angular UI Grid بخشی از Angular UI است که مناسب ماژول های AngularJS framework است و دارای مجموعه ای از ویژگی هاست که نمایش داده می شود و به کاربر اجازه ی کار با مجموعه ای گسترده و پیچیده از داده ها در یک grid را می دهد. این framework ویژگی های متعددی نظیر فیلتر کردن، مرتب سازی ، مجازی سازی، گسترش ردیف، گروه بندی و بسیاری موارد دیگر را دارد.

نتیجه

توسعه ی AngularJS تکنولوژی مورد علاقه برای توسعه دهندگان برای توسعه ی اپلیکیشن های وب و موبایل است. این framework ها در ساخت اپلیکیشن های مبتنی بر وب و موبایل امن و سریع و پیشرفت در محیط رقابتی کسب و کار کمک می کند.

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi