معیارهای انتخاب قالب سایت مناسب

دسته بندی محصولات

معیارهای انتخاب قالب سایت مناسب

1397/03/22 2579
WebDesign , 4.3 از 16 رای

انتخاب قالب سایت مناسب باید طبق یک سری اصول باشد. معیارهایی که برای انتخاب قالب سایت مناسب در نظر گرفته می شود بسیار مهم و ضروری است.

 معیارهای انتخاب قالب سایت مناسب

آیا می دانید انتخاب قالب سایت مناسب باید بر چه اساسی باشد؟ قطعا وقتی می خواهید یک قالب سایت مناسب انتخاب کنید باید بدانید که کدام وجه قابل قبول تر است. در نظر داشته باشید که عموما انتخاب قالب سایت مناسب باید بر اساس معیارهای مشخصی باشد یعنی باید در ابتدای امر مشخص شود که چرا یک سری قالب ها دارای طرفداران بیشتری است و یک سری گزینه های مناسبی محسوب نمی شوند. در این مقاله قصد داریم به طور کلی بررسی کنیم که انتخاب قالب سایت مناسب باید چطور صورت پذیرد با ما همراه باشید.

اصول سادگی در انتخاب قالب سایت مناسب

سادگی یکی از مهم ترین اصولی است که در انتخاب قالب سایت مناسب دیده می شود. دقت در خصوص سادگی سایت سبب می شود که میلیون ها بازدید کننده به سادگی جذب سایت شوند و این موضوع سبب رونق کسب و کار می شود.

بارها دیده می شود که افراد فکر می کنند استفاده از قالب های وردپرسی  با رنگ بندی های متنوع و یا طرح های پیچیده گزینه های مناسبی هستند در صورتی که چنین طرح بندی هایی برای قالب وب سایت آنقدرها هم قابل قبول نخواهد بود. این رویکرد نادرست است و اصل سادگی را در خصوص سایت رعایت نکرده است.

رنگ بندی نامناسب ، طراحی های شلوع، وجود تبلیغات فراوان، و همینطور زرق و برق غیر اصولی در خصوص قالب وب سایت اصلا نمی تواند گزینه جالبی باشد. در انتخاب قالب سایت مناسب باید سهولت استفاده، وزن سبک و همینطور کاربر پسند بودن باید رعایت شود.

قابلیت رسپانسیو در انتخاب قالب سایت مناسب

می دانیم که استفاده از تلفن همراه این روزها بسیار باب شده است و افراد برای گشت و گذار در اینترنت ترجیح می دهند که از تلفن همراه استفاده کنند، به این ترتیب در انتخاب قالب سایت مناسب باید قطعا به این موضوع توجه شود که آیا قالب می تواند در موتورهای جستجو مختلف همخوانی داشته باشد یا نه. در واقع باید سایت مورد نظر در تلفن های همراه مختلف به خوبی نمایش داده شود.

برای رسپانسیو بودن سایت باید یک سری ابزار مورد استفاده قرار بگیرد به این ترتیب می توانید به طور دقیق بررسی کنید که قالب انتخابی دارای چنین خاصیتی است.

سازگاری با مرورگر در انتخاب قالب سایت مناسب

موضوع مرورگر موضوع مهمی است که بارها مورد بررسی قرار می گیرد. در واقع باید انتخاب قالب مناسب به صورتی باشد که در مرورگرهای مختلف قابل قبول باشد. در واقع اگر صاحب سایت هستید و انتظار دارید که افراد مختلفی از سایت شما بازدید کنند باید این خاصیت را در سایت خود قرار دهید که افراد بتوانند با مرورگرهای مختلف از سایت شما بازدید کنند.

اگر قالب سایت به صورتی طراحی شده است که با مرورگر خاصی قابل دسترسی نیست شما به طور خودکار بخشی از فروش خود را از دست خواهید داد. در نظر داشته باشید که همیشه برای انتخاب قالب سایت مناسب باید مشخص کنید که به چه میزان مراجعه کننده نیاز دارید.

مشاهده امتیاز قالب

از دیگر گزینه هایی که برای انتخاب قالب سایت مناسب بسیار مهم است امتیازبندی آن است. در واقع باید ببینید که کدام دسته از قالب ها از دید سایر کاربران دارای بازخورد بهتری است به این ترتیب انتخاب چهارچوب مناسب برای شما بسیار قابل قبول تر خواهد بود . در نظر داشته باشید که همیشه برای قالب ها بخشی به عنوان امتیاز بندی در نظر گرفته می شود که می تواند معیار انتخاب قالب سایت مناسب باشد در واقع شما می توانید نظرات ثبت شده و همینطور امتیاز قالب را به طور دقیق بررسی کنید، از طرفی می توانید دید مناسبی به قالب ها و قابلیت های آنها داشته باشید و همینطور کیفیت هر قالب را مورد بررسی قرار دهید. همیشه برای انتخاب قالب سایت مناسب رتبه بندی ها را مشاهده کنید و هر بخش را به طور دقیق تجزیه و تحلیل کنید. اینطور که مشخص شده است قابلیتی که دارای حداکثر تعداد رتبه های مثبت است می تواند بهترین گزینه محسوب شود.

ویژگی های امنیتی در انتخاب قالب سایت مناسب

در نظر داشته باشید که ار دیگر مسائل بسیار مهم برای انتخاب قالب سایت مناسب امنیت است. مسلم است که یک سری از قالب های رایگان و آماده از امنیت قابل قبولی برخوردار نیستند این موضوع سبب می شود که انتخاب قالب سایت مناسب ،مهم به شمار بیاید.

بهتر است که انتخاب قالب وب سایت مناسب به صورتی باشد که بتواند به طور منظم به روز رسانی شود، در واقع قالب هایی که دارای خاصیت ایستا هستند هرگز نمی توانند گزینه های جالبی به شمار بیایند. اینطور که مشخص شده است همیشه کیفیت در این لاین حرف اول را می زند و بهتر است که انتخاب قالب وب سایت مناسب طبق کیفیت و کاربرد بررسی شود.

به طور کلی در انتخاب قالب سایت مناسب باید بررسی شود که امنیت در وضعیت متوسط قرار بگیرد به این معنی که حتما نیازی به صد در صد بودن امنیت نیست اما از حد وسط هرگز نباید کمتر شود.

بهتر است که قالب سایت به صورتی باشد که قابلیت تغییر داشته باشد به این صورت به روز رسانی آسانتر می شود . در مجموع رعایت یک سری نکات گفته شده در انتخاب قالب سایت مناسب بسیار مهم است.

 

4.3 از 16 رای

نویسنده : تم شاپ

بزرگترین مرجع خرید و فروش قالب های حرفه ای

اگر می‌خواهید مقالات ویژه ما و قالب های رایگان را در ایمیل خود داشته باشید ، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

تعداد اعضای خانواده تم شاپ 20420 نفر

نظرات کاربران

0 نظر

درج نظر مخصوص اعضای سایت می باشد .

معیارهای انتخاب قالب سایت مناسب بازبینی شده توسط تم شاپ در 6/12/2018. معیارهای انتخاب قالب سایت مناسب انتخاب قالب سایت مناسب باید طبق یک سری اصول باشد. معیارهایی که برای انتخاب قالب سایت مناسب در نظر گرفته می شود بسیار مهم و ضروری است. رتبه : 4.3