آشنایی با دنیای شگفت انگیز Laravel

دسته بندی محصولات

آشنایی با دنیای شگفت انگیز Laravel

1397/07/26 2085
laravel , 4.3 از 16 رای

لاراول یکی از ابزارهای قدرتمند در زمینه احراز هویت و افزایش سطح دسترسی محسوب می شود. لاراول سبب آسانتر شدن مسیر کنترل و امنیت می شود.

 آشنایی با دنیای شگفت انگیز Laravel

آیا فکر می کنید لاراول یک کابوس سیاه است که حتی امتحان کردن آن بسیار دشوار و نفس گیر است؟ این افکار عموماً از روی بی اطلاعی بوده و نشان می دهد که شناخت دقیق از لاراول ندارید. در این مقاله توضیح می دهیم که چرا باید حداقل یک بار لاراول را امتحان کنید! با ما همراه باشید.

احراز هویت راحت در لاراول

یکی از دلایلی که سبب شده است بر روی اهمیت لاراول تأکید داشته باشید احراز هویت و سطح دسترسی آسان است البته این آسانی با پیچیدگی همراه است که شاید کمی عجیب به نظر برسد. شما برای اینکه بتوانید یک سیستم احراز هویت داشته باشید نیاز است که منطق پشت صحنه و کنترل ها و همینطور ویوها را به طور دقیق کدنویسی نمایید در صورتی که در لاراول تنها با یک دستور می توانید تمامی روت ها را تنظیم کنید! چطور ممکن است؟ در واقع در لاراول اصلا نیاز به ساخت جدول هم ندارید. در این ابزار ایجاد هر نوع تغییر کوچک و یا بزرگی بسیار ساده است و به شما اجازه داده می شود که هر فرایندی که مدنظرتان است شخصی سازی کنید. با ایجاد یک GATE به سادگی یک احراز دسترسی ایجاد نمایید.

پکیج های وسوسه کننده در لاراول

طبق آمار رسمی که به دست ما رسیده است لاراول محبوب ترین فریم ورک برای PHP محسوب می شود. برای هر کاری که مدنظرتان پکیج های مناسبی وجود دارد که سبب می شود به سادگی به هدف نهایی خود دست یابید. حال سوال اینجاست که امنیت لاراول چقدر است؟ سوال خوبی است! یکی از گزینه های بسیار مهم در خصوص امکانات لاراول به این صورت است که این ابزار سعی می کند اپلیکیشن های مختلف را از روند خطا باز نگه دارد و اگر به تنهایی این اتفاق صورت نگیرد از برنامه نویس کمک گرفته می شود تا امنیت به طور دقیق حفظ شود.

تعامل با دیتابیس از دیگر مزایای لاراول محسوب می شود. می دانیم که قلب اپلیکیشن ما همان پایگاه داده آن است. هر چه فکرش را کنید در پایگاه داده ذخیره می شود. لاراول باعث می شود که کار با پایگاه داده بسیار آسانتر شود. در این روش شما می توانید بدون نوشتن دستورات مشخص کوئری بنویسید و حتی بررسی دستورات SQL هم نیاز نخواهد بود. اغلب تیم های برنامه نویسی که به صورت گروهی کار می کنند ترجیح می دهند که لاراول استفاده کنند. در این ابزار آپشن خاصی وجود دارد که اجازه می دهد جداول مورد نیاز را تغییر داده و آنها را حذف و یا اضافه نمایید. بخش جالب موضوع اینجاست که امکان سوئیچ بین 4 دیتابیس بدون نوشتن حتی یک خط کد وجود دارد. آیا باز هم فکر می کنید لاراول یک کابوس ترسناک است؟

موتورهای قالب سازی blade لاراول

افرادی که تا به امروز با فریم ورک کار نکرده اند احتمالاً اینطور فکر می کنند که موتورهای قالب ساز قرار است که رابط کاربری سایت را بسازند در صورتی که این تصور اشتباه است!  بلید یک موتور قالب ساز نسبتاً ساده محسوب می شود که اجازه می دهد بدون هیچ اضافه کاری بتوانید یک syntax درست و استاندارد را روی ویوی خود تنظیم کنید. در این موتور قالب ساز بخش های دیگری مانند کامپوننت و همینطور دستورات شرطی نیز وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب نمایید.

انعطاف پذیری لاراول

هرچقدر از خوبی های این بازار بگوییم کم است. در واقع با استفاده از ابزار کار برای شما بسیار آسان می شود. عده ای فکر می کنند که استفاده از لاراول سبب می شود که کنترل بر روی فرآیندهای مختلف از دست برود این تصور اشتباه است. در واقع شما اجازه دارید ویرایش های مختلفی را اعمال نمایید و حتی بخش های پیش فرض آن را نیز تغییر دهید. در واقع این ابزار آمده است تا توسعه آسانتر باشد و هرگز قرار بر اجبار و الزام نخواهد بود. این ابزار در واقع یک رابط خط فرمان بسیار آسان و کاربردی است که سبب می شود بتوانید به سادگی به هر آنچه در ذهن خود دارید دست یابید. در نظر داشته باشید که لاراول هرگز به شما ضرر نمی رساند.

نتیجه گیری

در این مقاله یک سری ویژگی های مهم در خصوص این ابزار مورد بررسی قرار گرفت اما شاید با خود بگویید چطور باید شروع کنم؟ بله نمی شود منکر این امر شد که شروع این ابزار کمی گیج کننده است. در واقع هوش و توانایی شما در ابتدای مسیر بسیار مهم است و البته پس از آن نیاز به پشتکار و صبر و تحمل زیاد خواهید داشت. اگر فکر می کنید که این ابزار با آزمون و خطا به نتیجه می رسد اشتباه کرده اید، در واقع شما باید خودتان را درگیر منابع آموزشی آن کنید و از گام های اولیه آغاز کنید تا بتوانید به نتیجه قابل قبولی دست یابید. با تست این ابزار دیگر Php را دنیایی محدود نمی دانید و سعی می کنید بزرگترین ایده های خود را به مرحله عمل برسانید. در نظر داشته باشید که این ابزار تنها آمده است تا بتواند مسیر برنامه نویسی را کاملتر کند و همیشه افرادی که به نوعی از آن فراری هستند بدانند که این ابزار دارای مزایای زیادی است که به امتحانش می ارزد.

4.3 از 16 رای

نویسنده : تم شاپ

بزرگترین مرجع خرید و فروش قالب های حرفه ای

اگر می‌خواهید مقالات ویژه ما و قالب های رایگان را در ایمیل خود داشته باشید ، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

تعداد اعضای خانواده تم شاپ 20391 نفر

نظرات کاربران

0 نظر

درج نظر مخصوص اعضای سایت می باشد .

آشنایی با دنیای شگفت انگیز Laravel بازبینی شده توسط تم شاپ در 10/18/2018. آشنایی با دنیای شگفت انگیز Laravel لاراول یکی از ابزارهای قدرتمند در زمینه احراز هویت و افزایش سطح دسترسی محسوب می شود. لاراول سبب آسانتر شدن مسیر کنترل و امنیت می شود. رتبه : 4.3