مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب

دسته بندی محصولات

مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب

1397/07/30 3217
WebDesign , 4.3 از 16 رای

اگر می خواهید در طراحی وب برجسته باشید باید مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب را یاد بگیرید.در این متن به بررسی مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب میپردازیم.

 مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب

طراحی وب یکی از کارهایی است که از بازار کار مناسبی برخوردار است. با دانستن مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب می توانید به راحتی در این زمینه فعالیت نمایید. اگر می خواهید که در کار طراحی وب به یکی از اشخاص برجسته تبدیل شوید و در کار خود بهترین باشید لازم است مهارت هایی را در این باره به بهترین شکل یاد بگیرید. مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب به شما کمک می کند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارید. در این متن به بررسی مهارت های لازم برای طراحی وب می پردازیم.

HTML

اگر به دنبال مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب هستید اولین قدم برای کسب و یادگیری مهارت های طراحی وب، یادگیری HTML می باشد. علت مهم بودن این مهارت یعنی اچ تی ام ال این است که این زبان اصلی ترین ساختار صفحات وب می باشد. بنابراین برای طراحی وب به این شناخت احتیاج دارید. البته لازم به ذکر است که نرم افزار هایی که با آنها کار می کنید خودشان این دستورات HTML را اجرا می کنند و نیازی نیست که شما کاری انجام بدهید؛ اما یادگیری این زبان برای پیاده سازی طرح های شما لازم است؛ بنابراین یکی از مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب یادگیری این زبان است.

CSS

شما علاوه بر شناخت ساختار صفحه باید نحوه و روش نمایش سایت را نیز بدانید. برای این کار باید یادگیری CSS را در لیست مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب قرار دهید. در حقیقت بعد از اچ تی ام ال این زبان دومین زبان مورد نیاز برای یک طراح وب حرفه ای می باشد. بهتر است برای سهولت در کار و نتیجه گیری سریع تر 2 زبان HTML و CSS را به طور همزمان یاد بگیرید تا به مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب دست یابید. یادگیری این مهارت ها برای طراحی وب بسیار ضروری است و به شما در حرفه ای عمل کردن کمک شایانی می کند.

UI & UX

از دیگر مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب که باعث می شود شما به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید یادگیری UI & UX می باشد. یادگیری این مهارت به شما کمک می کند تا بدانید ترکیب های کدام رنگ ها با یکدیگر برای شما نتیجه ای مطلوب را حاصل می نماید. دانستن آن که کاربران به چه صورتی با وب سایت شما ارتباط برقرار می کنند و چه عواملی بر بهبود این ارتباط مؤثر است برای شما بسیار حائز اهمیت می باشد؛ زیرا دانستن این نکات و استفاده درست از این اطلاعات به شما کمک می کند تا کاربران خود را در طول زمان حفظ نمایید و آنها را از دست ندهید.

زبان برنامه نویسی

از مهمترین مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب یادگیری و داشتن مهارت در حداقل یک و یا دو زبان برنامه نویسی می باشد. انتخاب یکی از این زبان های برنامه نویسی موجود برای یادگیری مهمترین بخش است. شما باید کاربردی ترین زبان ها و به روز ترین آنها را یاد بگیرید تا بتوانید از آن در کارهای خود استفاده نمایید. مناسب ترین گزینه برای شما می تواند زبان برنامه نویسی PHP باشد. اگر قصد دارید که برای طراحی وب تنها یک زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید این زبان می تواند انتخاب مناسب تری برای شما باشد.

هرچند که شاید فکر کنید طراحی وب نیازی به داشتن مهارت در زبان های برنامه نویسی ندارد و بیشتر برای توسعه دهندگان مورد نیاز می باشد اما اگر به دنبال این هستید که در طراحی وب بسیار موفق عمل کنید پس یادگیری این زبان های برنامه نویسی مانند جاوا و سی پلاس را در برنامه خود قرار دهید. و در واقع آن را جزو مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب در نظر داشته باشید.

دیگر مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب

عوامل دیگری نیز در طراحی وب بسیار مهم و تاثیرگذار می باشند. از جمله این عوامل نمایش دادن صفحات در موبایل ها است. بسیاری از کاربران برای مشاهده وب سایت ها از موبایل ها استفاده می کنند و به همین دلیل باید وب سایت ها را به گونه ای طراحی کنید که در موبایل ها نیز نمایش داده شوند. برای این کار یادگیری و آشنایی با طراحی واکنشگرا بسیار مهم است. بنابراین یادگیری طراحی واکنشگرا از جمله مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب می باشد.

مدیریت سرور یکی از دیگر مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب می باشد که البته بیشتر برای توسعه دهندگان الزامی است؛ اما داشتن اطلاعاتی حداقل در این باره و دانستن نکاتی در رابطه با نحوه کارکرد سرور و مدیریت سرور به طراحان وب بسیار کمک می کند تا بتوانند وب سایت هایی بسیار حرفه ای تر طراحی کنند.

در نظر داشتن موتورهای جستجوگر در طراحی وب بسیار مهم است. برای این کار باید بر سئو تسلط کافی داشته باشید پس سئو یکی از مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب به شمار می رود. شما با در نظر گرفتن نکات و داشتن مهارت در این زمینه می توانید رتبه سایت را تغییر دهید که این موضوع می تواند برای شما بسیار حائز اهمیت باشد. در ابتدا باید مفاهیم اولیه و مقدماتی را برای سئو یاد بگیرید و با اجرا کردن آنها سبب بهتر شدن رتبه سایت و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر شوید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و استفاده از تصاویر با کیفیت و مناسب بخشی از مواردی هستند که باید در تولید محتوای سایت رعایت شوند.

 

4.3 از 16 رای

نویسنده : تم شاپ

بزرگترین مرجع خرید و فروش قالب های حرفه ای

اگر می‌خواهید مقالات ویژه ما و قالب های رایگان را در ایمیل خود داشته باشید ، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

تعداد اعضای خانواده تم شاپ 20413 نفر

نظرات کاربران

0 نظر

درج نظر مخصوص اعضای سایت می باشد .

مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب بازبینی شده توسط تم شاپ در 10/22/2018. مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب اگر می خواهید در طراحی وب برجسته باشید باید مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب را یاد بگیرید.در این متن به بررسی مهارت های مورد نیاز برای طراحی وب میپردازیم. رتبه : 4.3