3 کار مهم برای فریلنسر تمام وقت
ایمان مدائنی

با این وجود، مهم است در حوزه‌ای که هر روز بیشتر و بیشتر جنبه رقابتی پیدا می‌کند، پیشرفت کرده و تلاش کنیم که در این حرفه ماندگار بمانیم. به عنوان یک فریلنسر، سه نکته فوق‌العاده ارزشمند برای شما دارم تا به عنوان یک فریلنسر خوب باقی بمانید.

مطمئن شوید که مشتریان همیشه راضی هستند

یکی از چیزهایی که مانع موفقیت شما به عنوان یک فریلنسر می‌شود نارضایتی مشتری است. شما باید مطمئن شوید که هر مشتری که با شما کار می کند راضی است. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که مشتری ناراضی بود، نگران نباشید. این آخر دنیا نیست. از این پس تلاش کنید تا مشتری را راضی نگه دارید.

به گفته فریلنسری که درآمدش 62K $ است، یکی از کلیدهای مهم برای فریلنسر ماندن دریافت بازخورد خوب از مشتری است. در طی پروژه‌ای که انجام می‌دهید، به صورت دوره‌ای با مشتری در ارتباط باشید و او را در جریان پیشرفت خود قرار دهید. انجام این کار اطمینان حاصل خواهد کرد که هم شما و هم مشتری انتظار مشترکی از نتیجه کار دارید.

اگر این بررسی‌های متناوب را به حداقل برسانید، در پایان کار وقتی کار را تحویل می‌دهید، ممکن است مشتری کاملا ناامید شود و رضایت کافی نداشته باشد. به علاوه، در تماس بودن با مشتری، باعث می‌شود که در کل فرآیند فریلنسری را به درستی پیش برید.

تعادل بین کار و زندگی را حفظ کنید

تنظیم زمان‌بندی برای ساعات کاری و کارهای شخصی به صورت دلخواه یکی از لذت‌هایی است که فریلنسر تجربه می‌کند. با این حال این بدان معنا نیست که باید هر روز تمام تلاش خود را به کار گیرید و ساعات کاری خود را به حداکثر برسانید.

توانایی برای تنظیم ساعات خود یک شمشیر دو لبه است. بیش از حد کار کردن به عنوان یک فریلنسر آسان است، ولی می‌تواند ضربه بزرگی به کیفیت کاری شما بزند.

به عنوان یک قانون کلی، همیشه باید توازن درست و سالمی را بین کار و سرگرمی حفظ کنید. پس فریلنسرهایی که تمام روز پشت کامپیوتر خود قرار گرفته‌اید، سعی کنید محیط اطراف خود را تغییر دهید، پیاده‌روی کنید یا به سرگرمی محبوب خود بپردازید.

علاوه‌براین، فریلنسری شغلی است که شما به تنهایی فعالیت می‌کنید و با همکاران خود به صورت روزانه در ارتباط نیستید. اگر شما به طور کامل فریلنسری کار می‌کنید، می‌توانید برخی از شبکه‌های اجتماعی خود را گسترش دهید، حالا یا به صورت آنلاین یا به صورت شخصی.

سعی کنید دیگر فریلنسرها که در منطقه خودتان هستند را شناسایی کنید و با هر کدام که علاقه‌یشان با علاقه شما یکی است ارتباط برقرار کنید. حفظ یک زندگی اجتماعی فعال برای حفظ تعادل سالم زندگی به ویژه برای فریلنسرها اهمیت دارد.

خوداشتغالی نیاز به مسئولیت مالی دارد

ممکن است به نظر برسد که گرفتن اولین چک درآمدی برای یک فریلنسر خوب است، اما دلایلی وجود دارد که چرا شما نمی‌توانید همه آن را خرج کنید.

اول از همه، صرفه‌جویی در خرج کردن پول همیشه یک مشاوره مالی محتاطانه است. هیچ کس تا به حال با خرج کردن تمام پولش ثروتمند نشده است. اگر شما بخشی از پولتان را پس‌انداز نکنید بعدا دچار مشکل خواهید شد.

علاوه‌براین، هنگامی که شما شروع به کسب درآمد آنلاین می‌کنید، بسته به محل اقامت‌تان باید بخشی را برای پرداخت مالیات در نظر بگیرید.

برای ایمن بودن، از هر مبلغی که از فریلنسری خود دریافت می‌کنید، 40% را کنار بگذارید و به هیچ عنوان سراغش نروید.

این حرف به این معنا نیست که با پس انداز خود هیچ کاری نکنید. شما می‌توانید سرمایه‌گذاری‌های بی‌خطر مثل باز کردن حساب پس‌انداز با سود بالا را انجام دهید و به صورت امن پول نقد خود را ذخیره کنید.

پس‌انداز 40% از درآمد فریلنسری خود، باید آنقدر کافی باشد که زمان پرداخت مالیات، مالیات‌های دولتی و غیره را پوشش دهد یا اگر در جایی زندگی می‌کنید که نیازی به پرداخت مالیات ندارید قطعا مسائلی در زندگی وجود دارند که باید ماهانه پرداختی را برای آن‌ها انجام دهید، برای اینکه در این زمینه به مشکل نخورید سعی کنید همیشه پس‌انداز کافی داشته باشید.

زندگی یک فریلنسر لذت‌بخش است زیرا سرگرم‌کننده است، فقط این سه نکته را به خاطر داشته باشید و از شرکت در انقلاب مشاغل قرن بیست و یکم لذت ببرید.

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi