ابزارهای ساخت وب‌سایت که باید در سال 2019 امتحان کنید
ایمان مدائنی

محصول فعلی سازندگان جدید و پیشرفته وب‌سایت بسیار مفید هستند. این محصول طراحان و کسب و کارها را به طور یکسان برای ایجاد وب‌سایت، بدون توسعه‌دهنده قادر می‌سازد.

ممکن است شما سال‌ها به ساخت وب‌سایت مشغول باشید یا در این کار تازه‌کار باشید. در هر صورت، توصیه‌های ما در جستجو برای سازنده وب‌سایت یا صفحه برای شما مفید خواهد بود و انعطاف‌پذیر، کارآمد، استفاده آسان، و متناسب با نیازهای شما خواهد بود.

Elementor .1

Elementor برای سازندگان وردپرس است. این سازنده وب‌سایت وردپرس در حال حاضر بیش از 2 میلیون نصب فعال در سراسر جهان دارد. به ویژه در انگلستان، اروپا و ایالات متحده محبوب است.

دلایل متعد محبوبیت Elementor را می‌توان در یک کلمه خلاصه کرد: کارایی. هر عنصر طراحی کاملا قابل تنظیم است؛ هیچ کدی مورد نیاز نیست.

از دردسرهای کار با محدودیت‌های تم خداحافظی کنید. کار با پنل طراحی Elementor بسیار سحرآمیز است. در اینجا گزینه‌های پایان‌ناپذیری وجود دارد. هدرها و فوترهای خود را طراحی کنید، محتوای داینامیک ایجاد کنید، یک وبلاگ کوچک به همراه آرشیو طراحی کنید، فیلدهای سفارشی وردپرس را درست کنید و بسیاری کارهای دیگر.

2. Mobirise Website Builder

یکی از مزایای سازنده وب‌سایت آفلاین این است که می‌توانید از آن به هر نحوی که می‌خواهید استفاده کنید. شما به هیچ پلت‌فرم خاصی متصل نیستید و می‌توانید سایت خود را در هر جا میزبانی (هاستینگ) کنید.

Mobirise یک ابزار ساخت وب‌سایت است. از آنجا که هر چیزی با کشیدن و رها کردن کار می‌کند، یک ابزار شگفت‌انگیز است که کار با آن ساده است. سایت شما 100% برای کار با موبایل آماده است و بسیار سریع می‌باشد. شما می‌توانید از فریم‌ورک Google AMP/Bootstrap 4 برای آن قدردانی کنید.

هیچ کدی لازم نیست و بسیاری ابزارهای طراحی برای کار با آن، از جمله بیش از 1500 بلوک و قالب حرفه‌ای و استفاده از آیکون‌ها، فونت‌ها و تصاویر رایگان برای شما آماده است.

Mobirise برای استفاده تجاری و شخصی رایگان بوده و بیش از 1.5 میلیون سایت با این سازنده آفلاین ایجاد شده است.

3. Portfoliobox

شما می‌توانید هر وب‌سایتی را با Portfoliobox بسازید (مبتنی بر تم نیست) اما این سازنده وب‌سایت واقعا مواردی را که هنگام ایجاد وب‌سایت‌های نمونه کار استفاده می‌شود را نشان می‌دهد.

این تعجب‌آور نیست، چون توسط عکاسان، هنرمندان و دیگر متخصصان خلاق ایجاد شده است. کار با آن بسیار آسان است و هر کسی می‌تواند یک وب‌سایت جذاب و حرفه‌ای را در عرض چند ساعت بسازد.

برای آن سه طرح در دسترس هستند. طرح رایگان (Free plan) شامل میزبانی 10 صفحه، 10 محصول و 30 تصویر است. برای سایت‌های نمونه کار کوچک و متوسط، یا برای یادگیری بیشتر Portfoliobox قبلی تا آن را به طرح Pro (Pro plan) ارتقاء دهید، با میزبانی تعداد صفحات، محصولات و پست‌های وبلاگ نامحدود و 1000 تصویر ایده‌آل است.

طرح دانشجو (Student Plan) رایگان است و همه چیز به جز دامنه را در Pro plan نمایان می‌سازد. مجموعه کامل Portfoliobox از قالب‌ها با هر یک از طرح‌ها همراه است.

4. WP Page Builder

WP Page Builder دارای رابط کاربری مدرن و دلپذیر، کنترل کامل طراحی، عناصر هنری و ساخت وب‌سایت frontend در زمان واقعی می‌باشد. هر چیزی با کشیدن و رها کردن صورت می‌پذیرد، نیازی به مهارت‌های طراحی و توسعه نیست و با تم‌های شما سازگار است.

هر صفحه‌ای که آماده می‌کنید 100% ریسپانسیو و آماده برای موبایل است، و می‌توانید بلوک‌های طراحی را برای استفاده‌های آتی ذخیره کنید.

5. 8b Website Builder

8b Website Builder یک برند جدید است، دارای رابط کاربری تمیز، جذاب و مدرن است که کار با آن فوق‌العاده ساده است و می‌توانید وب‌سایت‌های خود را از دسکتاپ یا از هر دستگاه موبایلی ایجاد کنید. 8b builder مبتنی بر Google Amp است، بنابراین وب‌سایت شما می‌تواند فوق‌العاده سریع و 100% موبایل‌پسند باشد.

6. Quix – Joomla Page Builder

Quix اولین سازنده صفحه جوملای بصری و ریسپانسیو و سازنده تم در بازار است. از Quix برای کنترل هر کامپوننت جوملا، برای طراحی هدرها و فوترها، ایجاد فرم‌ها و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید. تحلیل سئو در زمان واقعی در Quix ساخته شده است، به عنوان بهینه‌سازی تصویر برای اطمینان از بارگذاری و رتبه‌بندی سریع صفحه می‌باشد.

تمام کار شما بر روی front end انجام می‌شود و شامل انتخاب عالی از فونت‌ها، آیکون‌ها، طرح‌بندی‌ها و بلوک‌های طراحی می‌باشد. با Quix در پول و زمان خود صرفه‌جویی کنید.

سه نکته کلیدی برای ساخت وب‌سایت موفق:

سایت خود را به صورت ریسپانسیو برای موبایل بسازید

قبلا ساخت سایت ریسپانسیو فقط یک توصیه بود، اما امروزه اکثر خریداران از طریق تلفن همراه خرید می‌کنند. اکثر آن‌ها از گوشی‌های هوشمنداشان برای مقایسه قیمت‌ها استفاده می‌کنند.

مطمئن شوید که جزئیات تماس خود را در مکانی که به راحتی یافت می‌شود قرار داده‌اید

افراد ممکن است بخواهند با شما یا کسب و کار شما تماس بگیرند. بنابراین، شما باید اطلاعات تماس خود را در بالای صفحه، یا هر جایی که به راحتی دیده می‌شود قرار دهید. اگر اکانت‌های شبکه اجتماعی دارید، در هدرها و فوترها لینک به آن‌ها را قرار دهید.

بارگذاری صفحه خود را سریع کنید

خریداری که مشغول بوده و وقت کم دارد، برای بارگذاری صفحه کم صبر است. یا سایتی که دارای چیزهای عجیب است، یا دارای موارد اشتباه است، یا هیچ کاری را انجام نمی‌دهد، بسیار خسته‌کننده است. اکثر خریداران صفحات این چنینی یا صفحات کند را تحمل نخواهند کرد. به احتمال زیاد آن‌ها سایت رقیب را دنبال خواهند کرد و هرگز دیگر به سایت شما باز نخواهند گشت.

مطمئن شوید که سایت خود را به روز نگه می‌دارید. فیلم‌ها و عکس‌ها باید برای دانلود سریع بهینه‌سازی شوند. اطمینان حاصل کنید که از هاستی استفاده می‌کنید که می‌تواند تقاضای پهنای باند سایت شما را به اندازه کافی مدیریت کند.

جمع‌بندی

پیدا کردن سازنده وب‌سایت مناسب که تمام نیازهای شما را برآورده سازد، اغلب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، چرا که انتخاب‌های زیادی وجود دارد. پیدا کردن یک مورد مناسب می‌تواند به ویژه برای طراحان وب تازه‌کار دشوار باشد. طراحان مبتدی ممکن است همیشه ندانند که چه کاری را باید انجام دهند.

هدف ابزار ساخت وب‌سایت این است که به شما کمک کند تا در مسیر درست قرار گیرید. امیدواریم که توانسته باشیم انتخاب یک سازنده وب باکیفت که تمام نیازهای‌تان را برآورده کند را برای شما آسان کرده باشیم.

 

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi