بهترین نکات سئو برای وب ‌سایت ASP.NET
ایمان مدائنی

وب‌ سایت‌ها با استفاده از فریم‌ورک‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف ساخته می‌شوند. فریم‌ورک .NET یکی از گزینه‌های فراوان است که شما می‌توانید انتخاب کنید. اگر از آن استفاده کنید وب‌سایت با استفاده از ASP.NET توسعه خواهد یافت. اگر شما یک تیم معتبر توسعه وب دارید که دانش لازم برای زبان مربوطه را دارد، به راحتی کار را انجام می‌دهید. با این حال، طراحی وب‌سایت چیزی نیست که شما برای تولید درآمد و جذب ترافیک نیاز دارید. اینجاست که فاکتور سئو باید در آن لحاظ شود.

اجرای تکنیک‌های مناسب سئو

برای راه‌اندازی یک وب‌سایت تجاری، باید یک برنامه مناسب دنبال شود. در اینجا تاکتیک‌هایی آورده شده است که به شما در دست‌یابی به رتبه اول سئوی صفحات و بهبود میزان ترافیک کمک می‌کند.

تمرکز کامل بر عملکرد سایت

برای درک اهمیت عملکرد وب‌سایت،‌ خود را به جای کاربر نهایی قرار دهید. فرض کنید از یک صفحه وبی بازدید می‌کنید که حاوی اطلاعات بسیار سودمندی است و متناسب با علایق شما محتوای درجه یک ارائه می‌دهد. مشکل این است که بارگیری صفحات بسیار طولانی است. صبر می‌کنید یا صفحه را می‌بندید؟ اکثر مردم گزینه دوم را انتخاب می‌کنند و به سراغ لینک‌های دیگر می‌روند.

برای بهبود عملکرد سایت، زمان بارگیری به ویژه زمان مورد نیاز برای لود صفحه اصلی را بررسی کنید. گاهی اوقات تصاویر و فیلم‌های زیادی بارگذاری می‌شوند که سرعت را کاهش می‌دهند. صاحبان وب‌سایت باید این مورد را بررسی کنند. اگر به این دلیل زمان بارگیری زیاد شده است، باید در صورت امکان برخی از آن‌ها را حذف کنند. به طور خلاصه، تجربه کاربری بسیار مهم‌تر از تعداد تصاویر وب‌سایت است.

از محتوای رایگان سرقت شده استفاده نکنید

در برخی مواقع، شما در جمع‌آوری اطلاعات بسیار سخت کار می‌کنید اما رتبه وب‌سایت به جای اینکه بهبود پیدا کند، پایین می‌آید. سرقت اطلاعات اعتبار وب‌سایت را برای همیشه از بین می‌برد. مردم به صفحاتی که در ارائه محتوای قابل خواندن و منحصربه‌فرد موفق نیستند، هیچ توجهی نمی‌کنند. شما باید محتوای اورجینال باکیفیتی ارائه دهید و استفاده از یک بررسی‌کننده‌ی محتوای سرقت‌شده روش خوبی برای انجام این کار است.


چند گزینه معتبر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در نظر بگیرید و به راحتی محتوای اورجینال تولید کنید. یکی از آن‌ها کشف‌کننده آنلاین Prepostseo Plagiarism است. این یک ابزار آنلاین آسان است که فرآیند کوتاهی دارد. این ابزار محتوا را اسکن می‌کند، بخش‌های کپی‌شده را تشخیص می‌دهد و سپس آن‌ها را های‌لایت می‌کند. به این ترتیب، کاربران متوجه می‌شوند که بر روی کدام قسمت کار کنند و مجبور نیستند هر خط را جستجو کنند. می‌توانید بدون تنظیمات خاصی از آن استفاده کنید. Plag tracker گزینه دیگری است که برای شما مناسب است. استفاده از این ابزار بسیار آسان است و هیچ هزینه‌ای ندارد. این مورد معمولا توسط نویسندگان محتوای وب استفاده می‌شود. سومین موردی که می‌توانید در نظر بگیرید Quetext است. این یک گزینه قابل اعتماد است که محتوای آپلود شده را به صورت فوری بررسی می‌کند.

در مورد بک لینک‌های خود تحقیق کنید

اگر وب‌سایت شما جدید باشد و به نفوذ بازار نیاز داشته باشد، بک لینک خوب یک مورد اساسی است. مردم به صفحات جدید اعتماد ندارند و به همین دلیل است که این صفحات نمی‌توانند نتایج بهینه سئو را به دست آورند. داشتن بک‌ لینک‌های باکیفیت به این معناست که افراد از طریق وب‌سایت‌هایی که از قبل بوده‌اند بر روی لینک شما کلیک می‌کنند. نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که باید در انتخاب وب‌سایت‌هایی که می‌خواهیم از آن‌ها بک لینک بگیریم دقت کنیم. اتصال به هر وب‌سایت تصادفی به معنای بهبود نتایج سئو نیست.

وقت خود را صرف بررسی بک لینک‌ها کنید. چند روش وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید خوب یا بد بودن وب‌سایت‌ها را بررسی کنید. بررسی اعتبار دامنه یکی از راه‌های فهمیدن این موضوع است که آیا وب‌سایت درستی را انتخاب کرده‌اید یا نه. دریافت امتیار در اعتبار دامنه (DA) چندان ساده نیست و اگر وب‌سایت با موفقیت امتیاز بالایی داشته باشد، برای اهداف بک لینک می‌تواند مناسب باشد. به همین ترتیب اگر DA پایین باشد،‌ باید به دنبال گزینه‌های بهتر باشید.

کلمات کلیدی صحیح با تراکم مناسب

درج کلمات کلیدی باید هم طبیعی باشد و هم منطقی. قبل از اینکه آن‌ها را در صفحه بگنجانید، تراکم صحیح را محاسبه کنید تا صفحه را پر از کلمات کلیدی نکنید. در برخی مواقع، نویسندگان محتوای وب عباراتی را قرار می‌دهند که مناسب نیستند. این کار روی افرادی که با علاقه مطالب را دنبال می‌کنند تأثیر منفی می‌گذارد. با پایین آمدن سطح خوانایی، محتوا حتی اگر به خوبی تحقیق شده باشد، بر روی خواننده تأثیری نمی‌گذارد.

رتبه سئوی سایت به نحوه درج طبیعی کلمات کلیدی بستگی دارد. شما باید با مدیریت تحقیقات شروع کنید و عبارات مربوطه را های‌لایت کنید. باید از آن‌ها به گونه‌ای استفاده شود که جریان مطالب خراب نشود و خوانایی تحت تأثیر قرار نگیرد.

جمع‌بندی

بهره‌وری واقعی وب‌سایت به نتایج سئوی تولید شده بستگی دارد. به ویژه برای وب‌سایت‌های جدید، داشتن تعداد ثابتی از کاربران کار ساده‌ای نیست. مردم وب‌سایت‌های معتبری که نام قدرتمندی دارند را ترجیح می‌دهند. ایجاد یک صفحه وب ASP.NET به این معنی نیست که بلافاصله در صفحه اول رتبه‌بندی می‌شوید. برای ایجاد هر گونه تأثیر مثبت در وب‌سایت، زمان قابل توجهی لازم است. به عبارت دیگر، پیاده‌سازی استراتژی سئو بسیار مهم است.

یکی از تاکتیک‌های مهم، تمرکز بر اصالت محتوا است. اگر محتوایی که ارائه می‌دهید کاملا منحصربه‌فرد باشد، وب‌سایت فورا به موفقیت می‌رسد. معمولا خوانندگان یک وب‌سایت را با توجه به خوانایی که ارائه می‌دهد ارزیابی می‌کنند. اگر کاربران مشاهده کنند که محتوا مطالب جدیدی برای ارائه ندارد، بدیهی است که به مرور زمان علاقه خود را نسبت به آن سایت از دست می‌دهند. به غیر از محتوای خوب ارائه شده نکات دیگری مثل سرعت سایت، تجربه کاربری، استفاده از بک لینک مناسب و غیره نیز وجود دارد که دارندگان وب‌سایت باید به آن‌ها نیز توجه کنند.

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi