مزایای نمونه سازی اولیه چیست؟
ایمان مدائنی

نمونه‌سازی اولیه فرآیند ایجاد یک مدل کاربردی از محصول شما قبل از توسعه است. نمونه سازی اولیه به شما کمک می‌کند قبل از نوشتن اولین خط کد، مطمئن شوید که محصول شما مطابق با هدف کار می‌کند و مشکل کاربران را حل می‌کند. بازخورد کاربر درباره نمونه اولیه دیدگاه لازم برای بهبود ایده را به شما می‌دهد در حالی که انجام این تغییرات هنوز آسان است.

روش‌های نمونه سازی اولیه

چند روش مختلف برای نمونه‌سازی اولیه وجود دارد. روش نمونه سازی اولیه‌ای که شما انتخاب می‌کنید به این بستگی دارد که شما در کدام یک از فرآیند طراحی هستید، نیازهای‌تان برای همکاری، و الویت شخصی شما چیست. برخی از کاربران ترجیح می‌دهند طرح‌های اولیه خود را با قلم و کاغذ طراحی کنند در حالی که برخی دیگر ممکن است مدل‌های دیجیتالی را ترجیح دهند تا بتوانند در زمان واقعی با طراحان دیگر به راحتی همکاری کنند.

نمونه اولیه با عملکرد پایین نمونه‌ای است که ایده اولیه محصول را در مراحل اولیه فرآیند از بین می‌برد، در حالی که نمونه اولیه با عملکرد بالا نمونه‌ای است که بیشتر واقعی به نظر می‌رسد و به طور معمول زمان بیشتری برای قرار دادن آن در کنار هم لازم است، و اغلب در مراحل بعدی فرآیند طراحی استفاده می‌شود.

نمونه‌های اولیه برای تست ایده‌ها و درک نیازها و رفتارهای کاربران عالی هستند. آن‌ها همچنین یک روش عالی برای نشان دادن ایده‌ها به کارفرمایان و مشتریان با توانایی تکرار سریع هستند.

سرعت خود را کم کنید تا سرعت بگیرید

افزودن یک مرحله اضافی به روند طراحی به نظر می‌رسد که بیشتر طول بکشد تا طرح‌های شما به آنجا برسند، اما نمونه‌سازی اولیه در طولانی‌مدت در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. وقت گذاشتن برای انجام مراحل نمونه‌سازی اولیه به معنای شناسایی زودهنگام هر مسأله است، و از ایجاد تغییرات دشوار و زمانبر بعدا در خط توسعه جلوگیری می‌شود.

یافتن مشکل برای محصول خود در مرحله توسعه به معنای کار بیشتر برای تیم توسعه‌دهنده و صرف وقت و منابع بیشتر برای کار مجدد محصول شماست. اگر نمونه اولیه‌ای دارید که قبل از شروع توسعه از آن راضی هستید، می‌توانید مطمئن باشید که توسعه محصول نهایی به نرمی پیش می‌رود.

 از آنجا که نمونه‌سازی در Marvel بسیار سریع است، می‌توانید با دریافت بازخورد به راحتی در پروژه خود تغییراتی ایجاد کنید. ترکیب بازخورد از کاربران در نمونه اولیه بسیار سریع‌تر از پروژه توسعه‌ یافته است. اینکه می‌توانید این تغییرات را به سرعت انجام دهید، اطمینان می‌دهد که محصول شما مشکل کاربر شما را برطرف می‌کند.

حتی اگر ترجیح می‌دهید ایده‌های خود را با استفاده از قلم و کاغذ بیان کنید، می‌توانید طرح‌های خود را در عرض چند دقیقه وارد Marvel کرده و به نمونه اولیه تعاملی تبدیل کنید. از آنجا که مرحله نمونه‌سازی در نهایت اطمینان می‌دهد محصول شما تا حد امکان قابل استفاده و مفید است، ارزش تلاش بیشتر را دارد.

برای به دست آوردن دیدگاه آسان است

تست کاربر روشی برای ارزیابی عملکرد محصول شما از طریق بازخورد کاربر است. تست کاربر در Marvel صوت، ویدیو، و ثبت صفحه از سفر کاربر از طریق محصول تان را همراه با دیدگاه‌هایی مانند زمان صرف شده در هر صفحه، اشتباهات، و اینکه آیا کاربر به صفحه هدف می‌رسد یا خیر را ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

ممکن است وسوسه شوید که صبر کنید تا محصول شما کامل شود و بعد آن را تست کنید، اما این امر می‌تواند منجر به کار بیشتر در مسیر شما شود. نمونه‌های اولیه در Marvel به راحتی تکثیر و آپدیت می‌شوند و به شما امکان می‌دهند ایده‌های خود را بدون دردسر آپدیت کد و deploy تکرار کنید. ابتدا نمونه‌سازی اولیه، به این معنی است که شما با یک نسخه تست شده و بهینه شده از محصول  خود پیش روید.

نظرات کاربران در رابطه با این دوره

جهت ثبت نظر باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
logo-samandehi