• 14 ثبت تشکر
  • 0 دریافت تشکر
  • 0 مقالات ارسالی

استارت آپ تورجور سامانه جستجو ، مقایسه و انتخاب برنامه های بازدید از میراث فرهنگی ، طبیعتگردی، شهرگردی، گردشگری ورزشی(دوچرخه سواری،کوه نوردی….) ، ماجراجویی (دره نوردی، غار نوردی، آفرود…) و دوره های آموزشی مربوط به آنها می باشد ، که در حال حاضر در شهر اصفهان در حال فعالیت است. تورجور با هدف برطرف ساختن نیازهای گروه های طبیعتگردی و طبیعتگردان داخلی در خصوص سفر و گردشگری ایجاد شده است و برگزار کننده گان تور (آژانس ها ، گروه ها و تورلیدر ها) میتوانند همه برنامه های خود را در تورجور ثبت کرده و علاقه مندان با مقایسه آگاهانه بتوانند در کمترین زمان برنامه ی مورد علاقه خود را جستجو و انتخاب کنند.
چشم انداز ما این است که گردشگران بتوانند همه برنامه های طبیعتگردی ، شهرگردی و ماجراجویی که در ایران برگزار میشود بصورت یکجا و قابل مقایسه مشاهده کنند و بر اساس کیفیت اجرای برنامه و متناسب با علاقه، تور خود را انتخاب کنند.
ما اساس فعالیت خود را بر شناخت و حفظ محیط زیست و میراث فرهنگی، احترام به فرهنگ مردم بومی قرارداده ایم و تلاش می کنیم با استفاده از فناوری اطلاعات ایرانی سلامت ، پرنشاط و آگاه  بسازیم.
تورجور از طریق سامانه تحت وب،  امکان جستجو و مقایسه در میان برنامه های مختلف طبیعتگردی شهرگردی، ماجراجویی را به شما میدهد.
ما در تورجور با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل هم شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود. برای ارتباط با تورجور لطفا به سایت تورجور مراجعه کنید.

جهت ارسال پیام به 'toorjoor' باید هویت شما شناسایی شده باشد ، میتوانید از طریق گزینه ورود به سایت وارد سایت شوید.