طراحی تمپلیت سایت با Artisteer

یکشنبه 7 مهر 1392

طراحی تمپلیت سایت با Artisteer <br/> شاید شما هم مثل من طراحی تمپلیت سایت برایتون خیلی سخت باشه و ایده خوبی هم نداشته باشین. البته برای گرفتن ایده میتوان به سایت هایی مانند template monster یک نگاهی بیندازید.

طراحی تمپلیت سایت با Artisteer

شاید شما هم مثل من طراحی تمپلیت سایت برایتون خیلی سخت باشه و ایده خوبی هم نداشته باشین. البته برای گرفتن ایده میتوان به سایت هایی مانند template monster  یک نگاهی بیندازید. ولی چیزی را که امروز معرفی می کنم یک نرم افزار تقریبا عالی در زمینه طراحی قالب سایت می باشد. اسم این نرم افزار Artisteer هستش که قابلیت طراحی سایت به صورت responsive را هم دارا می باشد. طراحی با اون به دانش خاصی احتیاج نداره و هر کی بتونه با ویندوز کار کنه می تونه از این نرم افزار هم استفاده بکنه.

 

 

طراحی سایت با نرم افزار

برای طراحی از قسمت file گزینه new را انتخاب می کنیم. سپس می توان سایت را به صورت 0 تا 100 یا استفاده از یک سری پیش فرض طراحی کرد. با انتخاب یک تمپلیت آماده  90 در صد کار تمام است. در منوهای بالایی نرم افزار گزینه های زیادی برای طراحی وجود دارد.اولین گزنیه color & Fonts می باشد که نیازی به توضیح ندارد. با انتخاب color Theme به شما این امکان را می دهد تا تم سایت خود را تغییر بدهید. در تمامی موارد یک قسمت suggest وجود دارد که خود نرم افزار به شما در ساختار هر بخش به شما یک پیشنهادی می دهد. شاید یکی از مهمترین قسمت های layout می باشد که width سایت را برای شما و چیدمان را نشان داده است. مهمترین قسمت این بخش sheet width است که طول محتوای سایت را نشان می دهد که امروزه سایت ها را با طول 960 تا 980 پیکسل در نظر می گیرند. منوهای بعدی هم تنظیمات ساده سایت را نشان میدهد به عنوان مثال در قسمت menu می توان نوع منو ها را انتخاب کرد و حتی رنگ آن ها را در سه حالت انتخاب شده و hover و انتخاب نشده تعیین کرد. حتی می توان نوع sub menu را به چندین حالت انتخاب کرد. یکی از منوهای قابل ذکر منوی Controls می باشد که نوع buttom ها و check box ها را نمایش می دهد. در پایان بر روی export کلیک کرده و نوع خروجی را تعیین می کنیم. این نرم افزار قادر است خروجی را علاوه بر کد html  ، به صورت تمپلیت های جوملا و wordpress و دروپال نیز در آورد. نظر فراموش نشه لطفا.

 

reza8842110217

نویسنده 1 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید