کتاب آموزش فارسی CSS 3

سه شنبه 25 شهریور 1393

CSS یک زبان سبک دهی به عناصر وب HTML می باشد که با استفاده از آن می توان کار طراحی وب را آسان و همچنین حجم طرح را بصورت قابل توجهی کاهش داد .

کتاب آموزش فارسی CSS 3

برای مثال در گذشته برای ساخت برخی جلوه ها و … طراحان مجبور بودند از تصاویر در صفحات خود استفاده کنند ولی اکنون با وجود CSS می توان این سری کارها را فقط با چند خط ساده کد و با کمترین حجم ممکن انجام داد.

CSS 3  نسخه ای جدید از CSS 2 می باشد که امکانات فرا تری نسبت به نسخه قبل خود دارد و بسیاری کارهایی که در نسخه های قبلی باید از تصاویر و … در وب استفاده می شد توسط CSS 3 انجام میگیرند. دارای دستورات بیشتری برای کاربا متن ها و تصاویر و … می باشد و با استفاده از ان مو بهره گیری از HTML5 می توان صفحات زیبا,جذاب و کم حجمی را طراحی نمود. جالب است بدانید مرورگرهای مختلف مانند IE  , Mozilla , Chrome , Opera  ودیگر مرورگر های معروف بصورت کامل از دستورات و استاندارد های جدید پشتیبانی میکنند . در این پست برفک سایت کتاب آموزش CSS 3 را برای شما آماده نموده ایم که با استفاده و مطالعه آن می توانید تمام قابلیت های جدید و جذاب این زبان و دیگر جزئیات آن را فرا بگیرید. این کتاب برای کسانی که با نسخه های قبلی CSS و HTML آشنایی دارند مناسب می باشد .

 

نویسنده : سید محمد رضا موسوی

تعداد صفحات : 49 صفحه

 

فایل های ضمیمه

ایمان مدائنی

نویسنده 1299 مقاله در برنامه نویسان
  • HTML
  • 2k بازدید
  • 10 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید