دریافت به روز رسانی FaceBook توسط REST در Graph API

دوشنبه 12 مرداد 1394

در این مقاله به نحوه دریافت به روز رسانی FaceBook توسط REST بوسیله Graph API می پردازیم. FaceBook خودش دارای ابزار توسعه دهنده آپدیت های Get/post برای Account می باشد که شبیه به REST API است.

دریافت به روز رسانی FaceBook توسط REST در Graph API

این روزها بسیاری از شرکت ها از شبکه های اجتماعی برای جذب مشتری استفاده می کنند. بنابراین بسیاری از افراد، منتظر Update های جدید از FaceBook و Twiter برای استفاده در Home Page سایت های خود هستند.

در ابتدا می خواهیم ببینیم که آنها چگونه Updateها را از فیسبوک بازیابی می کنند. سپس خواهیم دید که چگونه Itemها را از فیسبوک دریافت کنیم  و آنها خودشان در SharePoint یا Library به روز رسانی می شوند.

به صفحه FaceBook Developers  بروید.

سپس گزینه GRAPH API Explorer را انتخاب کنید.

 

برای ورود باید Login کرده و پس از وارد کردن اطلاعات، مستقیما به صفحه ای که در زیر آمده است منتقل می شویم.

در این صفحه، نکته مهم بدست آوردن رمز دسترسی می باشد. روی دکمه Get Access Token  کلیک کرده تا یک پنجره Popup باز شود. گزینه User را انتخاب کنید.

اگر می خواهید پست ها را بازیابی کنید گزینه GET را انتخاب کنید و در ادامه چیزهایی را که می خواهید بازیابی کنید را درون فیلدها وارد کنید.

سپس یک فایل خروجی که با فرمت JSON است، خواهید داشت.

در این بخش یک فعالیت دیگر از User را انتخاب کنید. اگر می خواهید پست های مربوط به User را (مانند عکس، ویدئو، linkهای share شده) به دست بیاورید، تنها پیغامی که نیاز دارید وارد کنید، کلمه POSTS، در بخش زیر، است.

 

به وسیله این API، می توان اطلاعات جامعی را از Account فیسبوک خود جمع آوری کرد و بصورت دلخواه در وبسایت قرار داد. 

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید