امکانات Xamarin4 برای تولید برنامه های IOS

چهارشنبه 4 آذر 1394

نسخه جدیدXamarin4 در MAC امکانات بیشتری به برنامه نویسان برای تولید Application های تحت IOSمی دهد.به روزرسانی زامارین به توسعه پلت فرم کراس کمک میکند،از این رو سیستم عامل مک برای برنامه نویسان IOS از درون مایکروسافت ویژوال استودیو IDE را منتشر کرده است.

امکانات Xamarin4 برای تولید برنامه های IOS

اضافات جدید شامل برنامه های بومی  IOS برای توسعه بیشتر ویژوال استودیو در سیستم عامل مک می باشد.همچنین به عنوان یک بروز رسانی از فرم زامارین ازمایش و محاسبه می گردد.

به روزرسانی زامارین به توسعه پلت فرم کراس کمک میکند،از این رو سیستم عامل مک برای برنامه نویسان  IOS از درون مایکروسافت ویژوال استودیو IDE را منتشر کرده است.

ما برای هموارتر و اسانتر شدن ساخت برنامه با ویژوال استودیو برای IOS حمایت میکنیم.

نات فریدمن مدیر عامل شرکت گفت:در حال حاضر شما میتوانید برای ساخت،توسعه و اشکال زدایی برنامه های  IOS به طور کامل با برنامه ویژوال استودیو اقدام نمایید،و در حال حاضر ارتباط با سیستم عامل مک از یک اتصال SSH امن گرفته شده است.

همراه قالب متخصص توسعه زامارین، روابط قوی با ویژوال استودیو، اجازه می دهد تا توسعه دهندگان برای ایجاد سیستم عامل iOS، برنامه های آندروید، ویندوز و مک از یک اشتراک C استفاده کنند.

همچنین زامارین تقویت شده تا قابلیت تجزیه و تحلیل نرم افزار هارا دارا باشد.

بینش زامارین براین اساس است که به نظارت بر زمان واقعی برنامه کمک کند تا کسب و کاری سالم را برای کاربران ساخته و انها را راضی نگه دارد.پس از تصادف برنامه یا برخورد با خطا!!!به جز تجزیه،تحلیل،بازخود فوری و خودکار از داده های تشخیصی مانند ردیابی ها،وضعیت دستگاه و کاربر را هم فراهم میکند.

زمانی app_monitoring شروع می شود که،کاربر مشکلی در استفاده از برنامه داشته باشد و شما قصد بررسی ان مشکل را دارید.

فریدمن میگوید:این زمان زمانی است که تصادم و برخورد بین نرم افزارها و  exceptionها به وجود میاید.

Xamani insight یک سیستم گزارش گیری درونی خطا و تصادم به صورت خودکار دارد.و این خطا هارا به صورت مدیریت شده و غیر مدیریت شده handle میکند.

همچنین به صورت خارجی میتوانید گزارشی از خطاها و اشکالات سیستم بگیریدو انها را درون یک داشبورد قرار دهید.

از مزیت های دیگر   Xamari insight رده بندی خطاهای نرم افزار است.این رده بندی بر اساس تایید این خطاها بر عملکرد سیستم،انجام می شود.

Xamarin insight،تجزیه و تحلیل اطلاعاتی کاربران را فراهم میکند،از جمله ویژگی های زامارین،جزییات جلسه و حوادث برای کاربران شخصی است.

فریدمن گفت: Xamarin insightکمک میکند تا شما درک کنید که چگونه برنامه شما توسط ردیابی وزمان داده های گام به گام رویداد استفاده میشود.

برنامه نویسان فقط نیاز به استفاده از چند خط کد برای شروع استفاده از Xamarin insight دارند.

در ادامه این شرکت گفت:API Xamarin Forms اجازه میدهد توسعه دهندگان به اشتراک گزاری تا 95درصد از کد UI در سراسر سیستم عامل دستگاه برسند،در حالی که حفظ عملکرد واقعی بومی و  UX به روزرسانی شده است.

زامارین گفت:اکنون بیش از  40کنترل،طرح بندی و کلاس های کلیدی همراه با ژست حامل جدید،در حالی که دو برابر سرعت نسخه قبلی است،در دسترس می باشد.

این در حالی است که مایکروسافت منبع باز کدهای دات نت میباشد،همچنین زامارین قالب خودرا که میگوید کدهای بسیاری به ان اضافه شده است افزایش سازگاری میدهد.

در حال حاضر آزمایش چارچوب این نسخه از Xamarin.UITe 1.0 C# که اکنون در سناریو آزمایش های پیشرفته است،که قبلا فقط برای ابر مشتریان  Xamarin بود،در دسترس عموم قرار دارد.

همچنین آزمایش قیمت گزاری جدید از 99دلار در هر ماه شروع می شود.

حفظ کیفیت،عملکرد بالا و ارسال صدها برنامه ی کاربردی برای موبایل،با توجه به گستردگی و سرعت درحال تغییر تلفن های همراه،چالش بسیار سختی است.

این شرکت گفت:Xamarin4 با استفاده از کاهش پیچیدگی و امکان طراحی،ساخت،آزمایش،نظارت و حفظ برنامه های موفق با استفاده از کدهای اشتراکی و فرایند های تکرار برای هر مرحله از عمر یک برنامه،قابل استفاده می باشد.با استفاده از کد کمتر،تضمین کیفیت برنامه های کسب وکار،تحویل سریع و بالا بردن ارزش تجارت موبایل،میتوان گفت که  Xamarin4 یک پروژه ی موفق بوده است.

دوره های آموزشی زامارین 

دوره برنامه نویسی اندروید با سی شارپ ( Xamarin )

آموزش متریال دیزاین در زامارین

آموزش Xamarin Forms

دوره Xamarin Form پیشرفته

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید