یکپارچه سازی Social Login در وب سایت

دوشنبه 7 دی 1394

در این مقاله قصد داریم درباره Social login یا ورود به سایت با استفاده از اکانت های دیگر در یک وب سایت را مورد بحث قرار دهیم. چگونگی استفاده از Social login و مزایای استفاده از این روش را بدانیم.

 یکپارچه سازی  Social Login در وب سایت

در این مقاله قصد داریم درباره  Social login یا ورود به سایت با استفاده از اکانت های دیگر در یک وب سایت را مورد بحث قرار دهیم. چگونگی استفاده از  Social login  و مزایای استفاده از این روش را بدانیم.

بیشتر مردم دوست ندارند اطلاعات شخصی خود را به  هر سایتی وارد کنند مگر آنکه با آن سایت راحت باشند و یا واقعا به چیزی که در سایت ارائه می شود نیاز داشته باشند. معمولا روند ثبت نام در یک سایت زمانی را مصرف میکندو برای مشتری نگرانی پر کردن فرم های طولانی را به همراه دارد . به یاد آوردن نام کاربری و کلمه عبور نیز برای هر وب سایت خود مشکل دیگری است .

 

اگر این  مشکلات بتواند در سایت شما حل شود ، بازدید کننده ها و کاربران بیشتری را جذب خواهید کرد. این مشکل با  Social Login  حل می شود .

 

 

Social login  روندی است که به کاربران اجازه می دهد در سایت شما با استفاده از وارد شدن به اکانتهای اجتماعی دیگر خود ، ثبت نام کنند. اگر هر اطلاعات اضافه ای نیاز باشد که در آن اکانت اجتماعی وجود نداشته باشد می توانید آن فیلد را نمایش دهید و از کاربر بخواهید تا آنها را پر کند .  Social Login زمان کمتری نسبت به فرمهای ثبت نام معمولی فراهم میکند .

یکپارچه سازی Social login در وب سایت خود

وب سایت های مختلف امکان ثبت نام با اکانت های اجتماعی  مختلفی را فراهم کرده اند . برای انتخاب ابزار  Social Media  مناسب با سایت خود ، مراجعه کنندگان به سایت خود را آنالیز کنید. کدام کانالهای اجتماعی رفت و آمد به سایت شما را زیاد میکند؟ دو تا از بزرگترین کانالهای اجتماعی  facebook  و  Twitter  هستند.

 Social Loginمی تواند ابزار خوبی برای ثبت نام کاربر باشد که تعداد کاربران سایت را افزایش می دهد ، در بیشتر مواقع نمی تواند تنها گزینه برای ثبت نام باشد زیرا بعضی مردم نمیخواهند پروفایل اجتماعیشان با دیگر وب سایت ها ادغام شود.

مزیت استفاده از Social Login

اضافه شدن مشترکین بیشتر ، وب سایتی که از گزینه  Social  login در روند ثبت نام کاربران خود استفاده کند، مشتریان خود را بیش از 10 درصد افزایش خواهد داد.

روند ثبت نام آسانتر ، Social Login  بسیار راحت تر از یک روند ثبت نام نرمال است.

منتشر شدن  ، وقتی که کاربران به اکانت اجتماعی خود از طریق وب سایت شما وارد  شوند، فرستادن اطلاعات از سایت شما به شبکه ورودی ، بسیار آسانتر می شود. هم اکنون بیشتر برنامه های Social Login امکان  built-in دارند. به این معنا که برای هر  کاربری که در سایت شما ثبت نام کرده است ، پتانسیلی برای بالا بردن کابران شما از طریق دوستان آن شخص و یک ثبت نام استاندارد فراهم میکند.

 

نمونه هایی از  Social login  را در بعضی سایتها در زیر مشاهده میکنید.

 

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید