توصیه ی مهندسان سابق مایکروسافت به برنامه نویسان که نحوه نوشتن را بیاموزیم!

جمعه 18 دی 1394

در این مقاله یکی از مهندسین پیشرو و سابق مایکروسافت به برنامه نویسان ، مشاوره ا ی درباره چگونه نوشتن میدهد. که این کار باعث می شود برنامه نویسان و ... به راحتی اعتبار کاری خود را بالا ببرند.

توصیه ی مهندسان سابق مایکروسافت به برنامه نویسان که نحوه نوشتن را بیاموزیم!

 

مشاوره ی،مهندس پیشرو و سابق مایکروسافت به برنامه نویسان: که یاد بگیرید چگونه بنویسید.

یافتن موفقیت در هر زمینه ای حتی مانند مهارت برنامه نویسی، به ندرت به یک مهارت منحصر به فرد محدود میشود.به همین دلیل مایک Borozdin ،مدیر ارشد مهندسی در DocuSign ، نشان میدهد تمام برنامه نویسان علاوه بر مهارتهای برنامه نویسی خود باید مهارت های دستور زبان خود را نیز بالا ببرند.

شما ممکن است یک برنامه نویس فوق العاده باشید، اما باید بدانید نوشتن صریحا میتواند به شما کمک کند که کار خود را به بهترین نحو  به مدیران و مشتریان توضیح دهید. Borozdin، به عنوان مهندس سابق مایکروسافت ، بیزینس اینسایدر خود را توضیح میدهد:

من برنامه نویسان را به انجام یک کار توصیه میکنم ،و آن کار نوشتن میباشد.یاد بگیرید که چگونه بنویسید،این کار واقعا مفید است.شما باید بدانید که چگونه مطالب را بیان کنید. این موضوع برای بسیاری از مهندسان کار دشواری است که برای جمع سخنرانی کنند... هنگامی که شما بخشی از نرم افزار را با موفقیت ایجاد میکنید، احتمالا برای نوشتن انگلیسی به همان اندازه که در حال نوشتن جاوا یا آبجکتهای C ،باید مهارت داشته باشید .من چندین قطعه از نرم افزار DocuSign که برای از بین بردن ویروسها ایجاد شده بود ،و مردم آنها را دوست داشتند و میخواستند بیشتر از آنها استفاده کنند. من  10 برابر بیشتر از داکیومنتها و توضیحات ،و پرسش و پاسخ ها در قالب پاراگراف هایی نوشتم.

 علاوه بر این ، دانستن اینکه چگونه بنویسید ، باعث می شود تا به  راحتی اعتبار کاری خود را بالا ببرید. Borozdin به خاطر می آورد که چندین بار کارش را به مدیر خود تحویل داد و تصدیقی برای کارش نگرفت چون معلوم نبود ایده اش مورد بهره برداری قرار بگیرد.اگر شما فقط ندانید که چطور بنویسید،ممکن است زمان زیادی برای یک ایده خوب ،با اولین زبانهایی که کد نوشته اید صرف شود.

10 نکته برای نوشتن بهتر :

نوشتن یک راه عالی برای نشان اعتبار خود ،کار از طریق افکار شخصی خود،و تمرینی همه جانبه  برای مغز شماست ...در اینجا روش هایی برای بهبود نوشتن شما ذکر کرده ایم.

10. سازماندهی افکار خود قبل از نوشتن

در حالی که چیزی برای نوشتن خود بخود به ذهن میرسد،آن کمک میکند تا شما بنشینید و افکار خودتان را سازماندهی کنید.برنامه هایی مانند Scrivener و yWriter ابزاری عالی  و خاص برای نویسندگان هستند،اما شما همیشه میتوانید  از Evernote و OneNote استفاده کنید. مهم نیست که روش مورد علاقه شما برای سازماندهی چیست، شما باید به این موضوع پی ببرید که کنار هم قرار دادن تکه های فرم های بلند بسیار ساده تر از یک طرح کلی بی قاعده در کار است.

 

9. تنظیم یک برنامه منظم

تنظیم یک برنامه زمانبندی سخت برای نوشتن و چسباندن آنها به هم  یکی از بهترین راها برای کامل نوشتن است. برای رسیدن به  بهترین نتیجه ،کارها را در صبح  به بازه های کوچک برای جلوگیری از اضطراب  بشکنید.آیا در زمان برنامه ریزی نباید نوشت.( هر چند نوشتن سریع یادداشت خوب است،و شگفت انگیز تر اینکه می تواند در زمان های اعتصاب الهام بخش باشد). بیشتر شما برنامه های زمانبندی خود را نگه میدارید،و این میتواند در جلسات نوشتن موفق باشید.

8. حفظ کردن دستور زبان خوب

غلط گیری بخش مهمی از نوشتن است، و با وجود اینکه برخی از مردم که استعداد و مهارت دارند نیز از گرامرهای خوب استفاده میکنند ، هیچ یک از ما کامل نیستیم.برخی از منابع دستور زبان lighthearted را حفظ کنید و مطمئن شوید که برخی از ابزارها استفاده خواهند شد ، نه تنها باید منابع را نگه دارید شما باید آنها را بنویسید، اما آنها به احتمال زیاد به شما در حفظ یادگیری کلمات و اصطلاحات جدید به تازه سازی نوشته هایتان نیز کمک میکنند  .

7. حفظ مجله (یادداشتها و نوشته ها)

 در حالی که ما دست آوردهای خود را در پروژه ها مینویسیم،یکی از بهترین راهها برای بهبود نوشتن (حمایت از توسعه شخصی)و حفظ آن در یک مجله یا دفترچه جداگانه است.خودتان را مجبور به استفاده از ابزاری مانند اینکه 750 کلمه یا یک صفحه در هر روز را بطور منظم ،هر انچه به ذهنتان  می آید را بنویسید.این یادداشتها میتواند در مواقع لزوم برای شما الهام بخش باشد.

 6. استفاده از ابزارهای نوشتن بدون انحراف

کامپیوتر ها به بسیاری ازما ابزارهای عالی برای نوشتن  داده اند،اما آنها نیز باعث  هزاران انحراف را میشوند که میتواند ما را به عقب بیاندازد. برخی از ابزار های بدون انحراف عبارتند از Writemonkey، Ommwriter و Creawriter است هر چند شما میتوانید  از Google Docs و Microsoft Word نیز استفاده کنید.

5. . دست خط معمولی برای تغییر

حتی اگر شما نوشتن بصورت دیجیتالی را ترجیح می دهید (هر چند که بسیاری از شما هنوز هم طرفداران قلم و کاغذ هستید)، کار با دست خط خوب قدیمی از مد افتاده است.MOLESKINE استفاده از  دست خط را بهبود می بخشدو توانایی های شناختی در روند تفکر خود باقی می ماند، پس از آن یک راه خوب است برای اینکه همه چیز را از یک زاویه جدید نگاه کنند .

4. از نویسندگان خوب  یاد بگیرید

از استراتژی ها و نکاتی که نویسندگان خوب در نوشته هایشان استفاده کرده اند بهره بگیرید و چیزهای جدیدی کشف کنید

 3. رایج ترین اشتباهات را بدانید و از آنها اجتناب کنید

همه ما اشتباهات دستور زبان ، غلط املایی، کلیشه، و عبارت که به طور مداوم تکرار میشوند  را داریم ،این اشتباهات حتی در  بهترین نوشتن ها  ،باعث میشود عبارتها اشتباه تعبیر شوند و معنی خود را از دست بدهند. به همین دلیل باید متوجه اشتباهات خود شویم و آنها را رفع کنیم.

2. غلبه بر بلاک شدن نویسنده

حتی با بهترین برنامه گذاشته شده ، همه ما در یک نقطه گیر میکنیم. در حالی که بسیاری از این راهنمایی را به عنوان یک تجربه نگه دارید.

1. به یاد داشته باشید چرا شما در حال نوشتن هستید.

در پایان همه ما به یک دلیل برای نوشتن نیاز داریم، و آن این است که میخواهیم در کارها و زندگی خود تغییر و کا رجدیدی را شروع کنیم. به خودتان یادآوری کنید که چرا شروع به نوشتن کرده اید و همین باعث انگیزه شما میشود.

 

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید