آپدیت 5 برای Visual Studio 2012توسط مایکروسافت منتشر شد!

یکشنبه 29 آذر 1394

همانطور که مطلع هستید مایکروسافت نسخه ی رسمی ویژوال استودیو 2015 را سال گذشته عرضه کرده و با ارائه به روزرسانی های لازم قابلیت های آن را بهبود بخشده است اما با این وجود این شرکت همچنان پشتیبانی خود را از ورژن قبلی ادامه داده و به همین منظور چندی پیش یک آپدیت جدید برای نسخه 2012 آن ارائه کرد. در این مقاله دلیل ارائه آپدیت 5 و ویژگی های جدید آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

نرم افزار ویژوال استودیو نرم افزاری محبوب و قدرتمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط مایکروسافت ارائه شده است. هدف اصلی این نرم افزار از اولین نسخه ها تا کنون تمرکز بر روی خصوصیت IDE آن است که به برنامه نویسان اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی مستقل روی وب، ویندوز و حتی اپلیکیشن هایی که بر روی پلتفرم های مختلف اجرا می شوند را براحتی ایجاد نمایند.

مایکروسافت وبلاگی جهت ارائه گزارش هایی از جزئیات تغییرات و مواردی که بهبود داده شده و رفع اشکالات در آپدیت ۵ را ارائه کرده است، که در این لینک در دسترس است.  این آپدیت بیشتر جهت پشتیبانی از   Team Project Rename است، و ویژگی های خاص جدیدی به آن اضافه نشده است. مایکروسافت قبلاً اعلام کرده بود که آپدیت ۴ آخرین به روز رسانی برای ویژوال استودیو ۲۰۱۲ خواهد بود اما مدتی بعد لازم دید که آپدیت جدیدی برای این نسخه ارائه دهد.

 

 

Team Project Rename به طور رسمی در Visual Studio 2015 و Team Foundation Server 2015 معرفی شده است، اما به نظر می رسد که به طور کامل در ماه آوریل ارائه شود.

برایان هری یکی از اعضای مایکروسافت در سخنان خود می گوید:

"همانطور که مشخص است این به روز رسانی قسمت کوچکی از کار ما بود، ما همه تلاش خود را کردیم که موارد جدید فقط برای نسخه 2015 اعمال شود ولی مانندهر چیزی وقتی نام مرجعی توسط مجموعه ای مانند Team Project Rename تغییر کند لازم است آن مراجع آپدیت شوند".

موارد اضافه شده به آپدیت 5 در Visual Studio 2012 به این معناست که روش های ساده تری برای تغییر نام پروژه حتی بعد از ایجاد آن بوجود آمده است و دیگر لازم نیست که به طور دستی انجام شود. VS 2012 آپدیت 5 خطاهای Source Code را برای ایجاد عملیاتی که در ظاهر به درستی عمل می کنند اما در واقع فعالیت های مخرب هستند را رفع کرده است.

با این به روز رسانی، team project rename می تواند به دفعات متعدد پروژه را تغییر نام دهد و حتی می تواند از نام های قدیمی مجددا استفاده کند. تغییر نام پروژه ها ممکن است منجر به واکنش های مختلف از طرف دیگر اعضای تیم شود. توصیه می شود که این کار را در خارج از ساعت کاری انجام دهید تا هر گونه اثر منفی بر روی دیگر اعضا را کاهش دهید.

در حال حاضر تمرکز اصلی مایکروسافت بر روی ویژوال استودیو 2015 می باشد، که علاوه بر پوشش قابلیت های قبلی، صدها ویژگی جدید را نیز معرفی کرده است. وبلاگ مایکروسافت مرجع مناسبی برای نمایش  ویژگی های ویژوال استودیو ۲۱۰۵ می باشد.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

تاکنون هیچ کاربری از این پست تشکر نکرده است

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید