موتور MSBuild در Github قرار گرفت!

یکشنبه 4 بهمن 1394

به زودی شرکت مایکروسافت موتوری می سازد که بخشی از آن در visual 2015 است، و در حال حاضر یک پروژه ی open source در github در حال دانلود است.

موتور MSBuild در Github قرار گرفت!

در میان اطلاعیه های در طول کنفرانس آنلاین dotnetconf در شرکت مایکروسافت که موتور ساخت مایکروسافت به سمت Github مهاجرت کرده است.

جهت یادگیری گیت میتوانید آموزش git از صفر را در سایت تاپ لرن مشاهده کنید .

MSBuild یک platform ای را برای ساخت برنامه های کاربردی در محیط visual 2015 که نصب نشده است، شرح داده است، با حرکت به سمت github تیم visual مدیریت توسعه ی آن را زیر نظر بنیاد دات نت قرار دادند.

سازمان تشکیل یک سال پیش به طور فعال مدیریت open source ها را به بسیاری از بخش های netframework. داد و مدیر شرکت مایکروسافت netframework. یک پستی را در مورد حرکت MSBuild به سمت Github قرار داده است، و اشاره به حرکت Github در یک سخنرانی در dotnetconf شده است.

یکی از مهندسان شرکت می گویند این نسخه با ویژگی های نسبتا مشابه و مناسب قابل حمل در نسخه های آینده ی از visual studio 2015 عرضه خواهد شد.

ممکن است چند تفاوت به عنوان اولین بار در ساخت مستقل ما متوجه شوید، اما این اختلاف و تفاوت در طول زمان کاهش می باید و برای بار اول باید نسخه ی visual 2015 نصب شده باشد.

در ابتدا مونو را هم پشتیبانی می شود و سیستم های مک و لینوکس را پشتیبانی می کند و اینگونه توسعه دهندگان بیشتری را در گیر ساخت پروژه می نماید، و کد نیز به هسته ی net. منتقل می شود.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید