در حال حاضر SQL Server 2016 CTP 3.3 موجود است

چهارشنبه 7 بهمن 1394

در حال حاضر Microsoft SQL server 2016 آخرین و پیشرفته ترین دیتابیس موجود است. SQL Server 2016 بزرگترین ارتقاء در تاریخ پلت فرم داده های مایکروسافت است که دارای کوئری ها و تراکنشهای سریعتر ،مطابق با هر دستگاه و سیستم ، تجزیه و تحلیل پیشرفته ، تکنولوژی امنیتی جدید و حالات ابر hybrid جدید است.

 در حال حاضر  SQL Server 2016 CTP 3.3  موجود است

در حال حاضر  Microsoft SQL server 2016  آخرین و پیشرفته ترین دیتابیس موجود است. SQL Server 2016  بزرگترین ارتقاء در تاریخ پلت فرم داده های مایکروسافت است که دارای کوئری ها و تراکنشهای سریعتر ،مطابق با هر دستگاه و سیستم ، تجزیه و تحلیل پیشرفته ، تکنولوژی امنیتی جدید و حالات ابر  hybrid جدید است.

هم اکنون  SQL Server 2016 در  CTP  یا  Community Technology Preview  است. در حال حاضر آخرین نسخه SQL Server 2016 CTP 3.3  برای دانلود موجود است.

مزایای SQL Server 2016

عملکرد  in-memory پیشرفته ، نسبت به دیتابیس های وابسته بر پایه دیسک ، تراکنشها را 30 برابر سریعتر و کوئری ها را 100 برابر سریعتر و تجزیه و تحلیل عملیاتی را به صورت realtime فراهم کرده است.

تکنولوژی  ALways Encrypted  کمک میکند امنیت  داده های شما در حالت استراحت و در حرکت ،  در محل و در ابر،  با قرار داشتن کلید اصلی در برنامه بدون تغییر نرم افزار ،همیشه برقرار باشد.

تجزیه و تحلیل پیشرفته  Built-in  ، مقیاس پذیری و مزایای عملکرد ساخت و ساز، و اجرای الگوریتم تجزیه و تحلیل پیشرفته شما را به صورت مستقیم در هسته  SQL Server  فراهم میکند.

بینش کسب و کار از طریق تصاویر غنی روی موبایل ها به همراه برنامه های بومی برای  Windows ،  IOS  وAndroid .

ساده شدن مدیریت داده های وابسته و غیر وابسته با توانی کوئری به هر دو از طریق  T-SQL استاندارد با استفاده از تکنولوژی  PolyBase .

تکنولوژی  Stretch  Database ، داده های  قبلی مشتریان شما را توسط کشش سرد و گرم داده های  OLTP  یا OnLine Transaction Processing  (پردازش تراکنش بر خط)  برای  Microsoft Azure به روش امنی بدون ایجاد تغییر در برنامه در دستان شما قرار خواهد داد . 

پشتیبان گیری ترکیبی سریعتر ،  دسترسی بالا و بازیابی اشکالات پشتیبان گیری و ذخیره دیتابیس محلی شما  در  Microsoft Azure  و قرار دادن SQL server شما به صورت ثانویه در  Azure .

 SQL Server CTP  را می توانید از اینجا دانلود کنید.

آموزش نصب sql server 2017

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید