Visual Studio 2015 و Team Foundation Server 2015 به روزرسانی شدند

جمعه 16 بهمن 1394

چند ماه پیش Visual Studio 2015 و پس از آن Team Foundation Server 2015 انتشار یافتند. چندی پیش آپدیت هایی با بعضی امکانات جدید برای تست در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت. در اینجا بعضی از این امکانات جدید را بررسی خواهیم کرد.

 Visual Studio 2015  و  Team Foundation Server 2015  به روزرسانی شدند

چند ماه پیش Visual Studio 2015 و پس از آن Team Foundation Server 2015 انتشار یافتند. چندی پیش آپدیت هایی با بعضی امکانات جدید برای تست در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت. در اینجا بعضی از این امکانات را بررسی خواهیم کرد.

Visual Studio 2015 Update 1 CTP از امکانات جدیدی پشتیبانی میکند. برنامه نویسان  C++ اکنون می توانند از  Edit  و  Continue در طول اشکال زدایی پروژه های  Windows Store C++ استفاده کنند. برای این کار در  C# ، ویژوال استودیو دو ابزار را برای ارزیابی عبارات فراهم کرده است، در هر دو یک پنجره تعاملی  C#و ابزار  REPLوجود دارد. توسعه دهندگان می توانند برنامه نویسی  API را در هر دو  C# و  Visual Basic از طریق  Github  انجام دهند که می تواند در ابزارهای جدید بارگذاری شود.

قابلیت جدید پنجره Team Explorer  یکPull Request hub  اضافی است که اجازه مشاهده  Pull requestهای اختصاص داده شده را می دهد. به عبارتی دیگر برای انتشار و ایجاد Pull Request ها است. Pull Request ها با هر سیاست کاری اعمال شده برای هر  Pull Request ، دائما در حال پیشرفت است. هنگامی که یک  Pull Request  ایجاد می شود ، لینکهای مورد کار بازرسی خواهند شد و اگر حداقل یک لینک وجود داشته باشد سیاست برآورده شده است.  

همچنین تعدادی از اشکالات در آن برطرف شده است، مثلا ناهنجاری عجیب و غریب آرام باز شدن پنجره  Diagnostic Tools، و تعداد انگشت شماری خطا در هنگام کار با  Profiler  که پیام هایی را در پنجره   Diagnostics Hub’s Output ظاهر میکند. تیم ویژوال استودیو همچنان برای رفع مشکل های شناخته شده تلاش میکنند.

 Team Foundation Server 2015 Update 1  ده ها نکته پیشرفت را ذکر کرده است که در اینجا برخی از آنها را آورده ایم. 

.  Git  و  Team Foundation Server Control در VS Online  و  TFS پشتیبانی شده اند.

. SonarQube بیشتر درون  VSO  و  TFS یکپارچه سازی شده است. پس توسعه دهندگان به راحتی می توانند یک تجزیه وتحلیل  SonarQube  را در هنگام ساخت اپلیکیشن های های جاوا با  Maven Build ، تنظیم کنند.  SonarQube  قادر است برای راه اندازی یک   SonarQube session از طریق MSBuild ،  دو وظیفه را به صورت همزمان ایجاد کند.

.  Dashboard که اکنون می تواند در  TFS Update 1 استفاده شود و قابل تنظیم می باشد. ادمین تیم می تواند چندین داشبورد ایجاد کند.

. Kanban boards امکانات کامل و مناسبی را اضافه کرده است از جمله قابلیت اجرای  کوئری ها بر روی داده های موجود در آنها ، قابلیت تغییر نام ستونهای  Kanban و Swimlane های درون خطی، و قابلیت تغییر رنگ تگ ها .

مایکروسافت متذکر شده است که  VS 2015 Update 1 CTP یک پیش نمایش است ، پس هنوز امکانات آن تست می شوند. همچنین برای قابلیت های  TFS 2015 Update 1RC  نیز مایکروسافت اعلام کرده است این امکانات می توانند در محیط های تولیدی با حداقل تاثیر توسعه یابند.

 

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید