دانلود کتاب ASP.NET SignalR

شنبه 15 اسفند 1394

کتابخانه ی SignalR یکی از تکنولوژی های جدید شرکت مایکروسافت برای .NET به شمار می آید که برای ارتباط Real time یا بلادرنگ بین سرور و کلاینت استفاده می شود.

دانلود کتاب ASP.NET SignalR

در این تکنولوژی به محض بروز رسانی اطلاعات صفحه های وب سایت بدون وقفه برای ارسال به وب سایت و دستگاه های تلفن همراه ارسال می گردد. در واقع می توان SignalR را اینگونه تعریف نمود که یک سوکت برنامه تحت وب می باشد که با استفاده از تکنولوژی ASP.NET به صورت بلادرنگ داده ها را به محض بروز رسانی به صفحه های وب و دستگاه های با سیستم عامل ویندوز و IOS و... ارسال می کند.

در این پست شما با ASP.NET SignalR بطور کامل آشنا خواهید شد. و خواهید توانست با بررسی لازم و استفاده از این تکنولوژی سود بیشتری از بازار طراحی صفحه های وب ببرید. کتاب ASP.NET SignalR از انتشارات Apress را که با زبان انگلیسی نوشته شده است شما را در یادگیری این تکنولوژی جدید یاری می رساند.

از جمله مباحثی که در این کتاب به آن اشاره شده است می توان به ساخت و تولید برنامه های ASP.NET SignalR و نحوه دیباگ کردن اپلیکیشن های SignalR اشاره کرد.

چگونه امنیت برنامه های سینگولار ، نحوه اجرای برنامه های تحت وب سینگولار ای اس پی دات نت در Windows Azure ، گسترش و توسعه برنامه های تحت ASP.NET SignalR و.. نام برد. امید است که از مطالعه این کتاب لذت ببرید.

 

 

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید