اعلان استفاده از نرم افزار SQL Server در Linux

چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395

در این مقاله قصد داریم در مورد آشنایی با نرم افزار sql server در لینوکس و چگونگی کمک ماکروسافت به مشتریان برای تبدیل کسب و کار خود با استفاده از data را صحبت نماییم.

اعلان استفاده  از نرم افزار SQL Server در Linux

امسال یک سال باور نکردنی برایdata business  و داده ها در مایکروسافت بوده است، رویداد های مهم برای اطلاعات داده ای از کشور نیویورک آغاز شده است.

شرکت مایکروسافت با انتشار اخبار در مورد قابلیت ها و ویژگی های انتشار یافته ی نرم افزار sql server 2016 که قابلیت های فوق العاده عجیبی دارد، می توانید  مقاله ی ویژگی های sql server 2016 مطالعه نمایید.

نرم افزار sql server 2016 این ویژگی ها را ارائه کرده است:

1-قابلیت رمز گذاری که قادر می سازد داده در هر زمانی که استفاده شود حداکثر امنیت را داشته باشد.

2-حافظه ی پشتیبانی از پایگاه داده برای هر حجم کار با عملکرد افزایش می یابد.

3-عملکرد انبار داده ها باور نکردنی است، و برای داده هایی که عملکرد آن ها به صورت غیر خوشه ای است به صورت ترا بایت است.

4-اطلاعات برای هر شخص روی هر گوشی با هر سیستم عامل مثل android,ios,windows پشتیبانی خواهد شد.

5-تجزیه و تحلیل پیشرفته با استفاده از پشتیبانی R که مشتریان را قادر به انجام تجزیه و تحلیل زمان واقعی پیش بینی شده در هر دو داده ی عملیاتی و تحلیلی را انجام می دهد.

6-قابلیت های ابر که مشتریان را قادر به استقرار معماری ترکیبی کرده است، که حجم کار اطلاعات پارتیشن را در سیستم هایی که مبتنی بر سرویس ابر هستند در هزینه های آن صرفه جویی خواهد شد.

این امکانات جدید همه در نرم افزار sql server است و شما نه تنها یک پایگاه داده جدید یک پلت فرم جدید برای مدیریت داده ها، تجزیه و تحلیل کسب و کار  و برنامه های هوشمند انجام خواهد شد.

در واقع در سال گذشته با استفاده از نرم افزار sql server 2016 بیش از 1.4 میلیون پایگاه داده sql توسط پایگاه داده Azure به عنوان یک ارائه ی خدمات بوده است، که sql server 2016 فوق العاده قوی  و سخت پلت فرم بوده است.

گارنتنر به تازگی ماکروسافت را به عنوان یک پیشرو در صنعت برای سیستم های مدیریت پایگاه داده می توان نام برد، و هم چنین یک سیستم مدیریتی برای انبار داده ها و راه حل هایی برای مدیریت داده ها و تجزیه و تحلیل داده ها ارائه شده است.

گسترش نرم افزار sql server و اجرا بر روی Linux:

در این سیستم می توانید یک مدیریت لازم برای انبار داری و راه حل های مدیریت داده برای تجزیه و تحلیل انجام شود، که این راه ها مثل سیستم عامل هوش کسب و کار و تجزیه و تحلیل است. هم چنین تجزیه و تحلیل پیشرفته ی سیستم عامل در سیستم گسترش sql server و اجرای آن بر روی سیستم عامل لینوکس امروز نرم افزار sql server  بر روی لینوکس به خوبی کار می کند، این نرم افزار قادر به ارائه ی یک پلت فرم سازگار در سراسر ویندوز ، سرور و لینوکس است، هم چنین با قرار داده هسته ی پایگاه داده به صورت یک نمودار رابطه ای پیش نمایش می دهد که این ویژگی و در دسترس بودن آن در اواسط سال 2017 انجام خواهد شد.

Sql server در لینوکس به مشتریان خود انعطاف بیشتری را در حل شدن اطلاعات خود ارائه می دهد، برای عملکرد بهتر در صنعت پیشرو بهترین روش استفاده از کلاس های امنیتی  و نوآوری در hybird است مانند پایگاه داده پیش ساخته که اجازه می دهد تا مشتری دسترسی به اطلاعات خود را در محل مورد نظر و هر زمان با هزینه ی پایین ساخته خواهد شد.

این تصمیم یک تصمیم بسیار مهم برای ماکروسافت است که اجازه می دهد که آن را به پایگاه داده های شناخته شده و مورد اعتماد خود به مجموعه ی گسترده ای از مشتریان خود ارائه دهد، Al Gilen معاون رییس جمهور شرکت زیر ساخت در IDC گفت: با در نظر گرفتن این محصول کلید لینوکس ماکروسافت است که برای اثبات تعهد خود از کراس پلت فرم بودن استفاده کرده است، ما می خواهیم این انتظار و تصویب کلی از sql server تسریع بخشد.

sql server یک شرکت که دارای قابلیت های ارائه شده به مشتریان شرکت لینوکس در سراسر جهان است گفت:ما معتقدیم که مشتریان ما این خبر خوش را برای دیدن و افزایش سرمایه گذاری خود در لینوکس شنیده اند این همکاری به طور گسترده بوده است، و با آوردن مشتری به شرکت حق انتخاب پایگاه داده افزایش می یابد.

مارک شاتلورت بنیان گذار کنونیکال می گوید :مشتریان در حال حاضر با استفاده از سرویس های azure در Ubunto توسعه دهندگان را قادر به ساخت برنامه های کاربردی مدرن با استفاده از قابلیت های سرور شرکت sql بوده است.

آوردن sql  به لینوکس  یکی دیگر از راه های ساخت محصول و محصولات جدید است ، در هفته های قبل شرکت ماکروسافت زامارین را خرید و به تازگی ماکروسافت اخبار آن را اعلام کرد، می توانید اخبار آن را در این مقاله مطالعه نمایید.

و علاوه بر آن ماکروسافت R سرور را با استفاده از تجزیه و تحلیل و پشتیبانی از hadloop و داده ی TeraDataانجام داده است.

پیش نمایش استفاده از sql server در لینکوس ارائه شده است که تمام مشتریان مشتاق هستند که هر چه زود تر از این نرم افزار بر روی سیستم عامل لینوکس استفاده نمایند.

آموزش نصب sql server 2017

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید