افزایش سرعت برنامه نویسی با استفاده از Code Snippet در ویژوال استودیو

یکشنبه 11 مهر 1395

این مقاله توضیح مختصری در مورد Code Snippet ها و در مورد مزایای آن ها صحبت می کند.قطعه کدها(Code Snippets) ،یکی از جالبترین ویژگی های ویژوال استودیو می باشد، که به ما کمک می کنند تا سرعت برنامه نویسی ما چند برابر افزایش یابد.

افزایش سرعت برنامه نویسی با استفاده از Code Snippet در ویژوال استودیو

قطعه کدها(Code Snippets) ،یکی از جالبترین ویژگی های ویژوال استودیو می باشد، که به ما کمک می کنند تا سرعت برنامه نویسی ما  چند برابر افزایش یابد .توسعه دهندگان  خوب، معمولا از Shortcut  ها  و ترفند هایی برای کمتر نوشتن کاراکترو نوشتن کدهای بیش تر در کمترین زمان ممکن ، استفاده می کنند.

Code Snippetها   ، آماده و ساخته شده از قطعه کد ها می باشند که ما می توانیم خیلی سریع وارد پروژه خود کنیم. آن ها بهره‎وری را افزایش می دهند و باعث می شوند که  نوشتن کد برنامه  ما سریعتر ، راحت تر و قابل اعتمادتر باشد.

در Visual Studio IDE ، ما می توانیم  منوی Code Snippet  را از 3 طریق بیاوریم.

کلیدهای CTRL+K,CRL+X  را فشار دهید، و Snippet  ضروری را انتخاب کنید.TAB  را بزنید روی Code Snippet فراخوانی شده TAB بزنید.

 

کلیدهای  CTRL K + CTRL B را برای آوردن Code Snippets Manager فشار دهید، جایی که ما می توانیم همه ی code snippetها را ببینیم و آن ها را مدیریت کنیم.

کلیدهای CTRL+SPACE را برای مشاهده ی لیست کامل شده فشار دهید و سپس snippet shortcut را انتخاب از لیست انتخاب کنید . TAB  را بزنید روی Code Snippet فراخوانی شده TAB بزنید.

در زیر فقط تعداد انگشت شماری از Code Snippet ها وجود دارد که ما می توانیم از آن ها در برنامه های خود استفاده کنیم.

 

 

ما به شما پیشنهاد می کنیم که در Code Snippet ها جستجو کنید و از مزایای آن لذت ببرید.

 

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید