16 ابزار و افزونه جدید برای Visual Studio

چهارشنبه 12 آبان 1395

در Visual Studio ابزار ها و Extension های بسیاری برای بهبود بخشیدن به کدهای شما و فراهم آوردن شرایط و محیطی بهتر برای برنامه نویسی ، وجود دارد . در این مقاله ما به بررسی تعدادی از این ابزار و افزونه ها خواهیم پرداخت .

16 ابزار و افزونه جدید برای Visual Studio

قالب های پروژه (Project Template)

سال گذشته در 15 Visual Studio Project Templates To Jump Start Your Code ما به شما Windows IoT Core Project Templates را معرفی کردیم که امکان scaffolding را برای ساخت برنامه های "Internet of Things" (اینترنت اشیاء) در Visual Studio برای Windows 10 IoT Core devices فراهم می کند. این مورد، شامل Arduino، Arrow DragonBoard, MinnowBoard MAX, Raspberry Pi و همچنین پشتیبانی تازه معرفی شده ی Intel Joule نیز می شود. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره، می توانید مقاله ی Guide to Universal Windows Platform (UWP) apps در MSDN را مطالعه کنید.

اگر چه Windows IoT Core Project Template ها از نظر تکنیکی ، جدید محسوب نمی شوند ، اما آن ها به تازگی به روز رسانی شده اند تا بتوانند از پلتفرم های بیشتری پشتیبانی کنند. علاوه بر این، شرکت Microsoft ، یک Windows IoT Core Project Templates for VS 15 منتشر کرده است که مخصوص Visual Studio 15 است.

یکی دیگر از مواردی که به تازگی ارائه شده است، Simplify.Web.Templates (ارائه شده توسط Alexander Krylkov) است که مجموعه ای از قالب های پروژه برای ساخت برنامه های وب با استفاده از Simplify.Web است. این ابزار، یک فریم ورک وب مبتنی بر .NET Framework ، سریع و سبک است که بر پایه ی MVC  و OWIN کار می کند و تزریق وابستگی های خاص خودش(Simplify.DI) و همچنین templating engine  خاص خودش (Simplify.Templates) را نیز دارد. Simplify.Web همچنین شامل مستندات بسیار خوبی در Simplify.Web Wiki است که همواره توجه های زیادی را به خودش جلب می کند.

آخرین اخبار

پروژه های مربوط به افزونه های Visual Studio از Mads Kristensen برای همه ما آشنا هستند و Kristensen ، تابستان امسال را با ابزارهای جدید و به روز شده سپری کرد. در زیر تعدادی از این ابزارها آورده شده اند.

Grunt Snippet Pack  و  HTML Snippet Pack افزونه های مربوط به code snippet در Visual Studio هستند که به ترتیب برای Grunt JavaScript task runner  و  HTMLارائه شده اند. Kristensen همچنین snippet pack هایی را برای JavasScript منتشر کرده است و کتابخانه Jasmine که مربوط به unit test است ولی به تازگی به روز رسانی نشده است.

آیا می خواهید snippet pack هایی مخصوص خودتان برای زبان هایی که Kristensen برای آن ها snippet pack نساخته است، بسازید؟ Snippet Pack Project Template یک قالب پروژه ی پایه برای ساخت افزونه های nippet pack است. این ابزار برای زبان های برنامه نویسی ای که Visual Studio از آن ها پشتیبانی می کند، کاربرد دارد که تعدادی از این زبان ها عبارتند از : C#, VB, JavaScript,  و  HTML.

در زمینه ی pack ها، از Syntax Highlighting Pack نیز نام می بریم که مجموعه ای از شماهای code syntax highlighting است که بیش از 30 زبان برنامه نویسی را پوشش می دهد. این افزونه از یک ویژگی بهره می برد: Visual Studio می تواند TextMate Bundles را برای سرویس های زبان های برنامه نویسی بارگذاری کند.

TextMate یک ویرایشگر کد محبوب و معروف برای سیستم عامل Mac  است ، و ویرایشگر متن چند سکویی Sublime نیز از TextMate bundle ها استفاده می کند.

همچنین به File Icons pack نیز نگاهی بیندازید که فایل آیکون های ترسیمی جدید و یا پیشرفته را برای تعداد زیادی از انواع فایل ها فراهم می کند. همچنین یک ویژگی وجود دارد که می توانید نوع هایی را که آیکون ندارند، به project GitHub repo گزارش بدهید.



ابزاری برای کدنویسی بهتر : 

حال به سراغ ابزارها و Extensionهایی میرویم که در زمان کدنویسی به ما کمک خواهند کرد .
AttackFlow Community Edition extension میتواند یک مکان خوب برای شروع باشد . نسخه رایگان AttackFlow در اینجا در دسترس است ، این یک آنالیزور واکنشی و ایستا است . AttackFlow کد های شما را از نظر امنیتی و میزان آسیب پذیری آن بررسی میکند و نوتیفیکیشن های real-time را برای شما فراهم می‌آورد ، به همین دلیل قبل از استفاده نهایی از کدها ، شما میتوانید مشکلات آن را بر طرف کنید . 

DependencyInjectionToolset ، ارائه شده توسط Akos Nagy ، یک extension ساده برای
Visual Studio 2015 می‌باشد که به منظور جلوگیری از کدنویسی های خسته کننده و تکراری و جلوگیری از کدهایی که Self-document dependency injection دارند ، در ایجاد خودکار Constructor Injection به ما کمک میکند .  


نسخه جدید Unit Test Boilerplate Generator extension ارائه شده توسط David Rickard این امکان را به شما میدهد که یک Unit Test برای  یک کلاس داده شده ایجاد کنید . این Extension از Moq mockin Framework برای Net Framework.  و Unity برای dependency injection پشتیبانی میکند . 

Visual Studio Utilities :
در اینجا ، extension هایی وجود دارد که به سادگی توابعی را به Visual Studio اضافه میکند . برای مثال ، 
Respacer ارائه شده توسط Drew Keller ، فرورفتگی و فاصله های بین فایل های کدهای یک پروژه را برطرف میکند . به همین سادگی .

Visual Studio Bitbucket Extension  ، این Extension شما را قادر به مدیریت تمام کارهای معمولی مثل 
remote repos, cloning, pushing, pulling درخواست ها را ، به شما میدهد . 

در موضوع Git Submodules extension ، Source Control ارائه شده توسط Tobias sekan ، یک 
Git client گرافیکی برای Visual Studio که کنترل بیشتری را روی git submodules نسبت به کاربران دیگر به ما میدهد . Submoduleها پروژه های git ساده ای هستند که با پروژه های دیگر git دارای وابستگی هستند ، بنابراین Source Control  برای Soubmoduleها باید مدیریتی جداگانه داشته باشد . 
Git Submodules extension به شما توانایی مقداردهی اولیه Submodulها را میدهد .

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید