معرفی تیم های مبتنی بر چت در Office 365

شنبه 6 آذر 1395

تیم مایکروسافت یک تجربه کاملا جدید است که برای مردم سهولت ارتباط و مکالمات و محتوی را به ارمغان آورده است.تیم در حال حاضر بیشتر به ساختار سازمانی و به حفظ ارتباطات و جریان اطلاعات تمرکز کرده است

معرفی تیم های مبتنی بر چت در  Office 365

معرفی تیم های مبتنی بر چت در  Office 365

امروز در یک رویداد در شهر نیویورک,مایکروسافت , تیم های فضای کاری جدید  مبتنی بر چت در Office 365 اعلام کرد. تیم مایکروسافت یک تجربه کاملا جدید است که برای مردم سهولت ارتباط و مکالمات و محتوی را به ارمغان آورده است.

تیم در حال حاضر بیشتر به ساختار سازمانی و به حفظ ارتباطات و جریان اطلاعات  تمرکز کرده است.با تیم های مایکروسافت امید بر آن است که یک محیط دیجیتالی باز که باعث میشود کار قابل مشاهده , یکپارچه و در دسترس در سراسر تیم وجود داشته باشد.

تیم مایکروسافت یک وعده چهار هسته ای برای ایجاد یک محیط دیجیتالی برای اجرای بالای تیم ارائه داده است.

چت برای تیم های امروزی

 اولین و مهمترین مورد این است که تیم مایکروسافت یک تجربه مکالمه  مدرن برای تیم های امروزی فراهم آورده است.مایکروسافت نه تنها از چت مداوم بلکه  نگه داشتن اطلاعات را پشتیبانی میکند. مکالمات در تیم برای همه قابل مشاهده است اما امکان مکالمه خصوصی هم وجود دارد.اسکایپ به صورت یکپارچه است بنابراین در کنفرانس های شرکت به صورت صوتی و تصویری قابل استفاده است. و هرکسی می تواند به فضای کاری دیجیتال خود صورتکها,برچسب ها و تصاویر اضافه کند.

مرکزی برای کار گروهی

تیم مایکروسافت یک دفتر 365 با وسعت بالا ارائه می دهد که به یک دفتر مرکزی واقعی برای کار گروهی شباهت دارد.

ورد، اکسل، پاورپوینت، شیرپوینت، ONENOTE، برنامه ریز، قدرت هوش همه را تیم های مایکروسافت ساخته تا مردم تمام اطلاعات و ابزار مورد نیازشان در دسترسشان باشد.تیم مایکروسا فت در دفاتر365 ساخته شده ,سرویس عضویت باعث میشود که مردم از ابزار یکدیگر به صورت راحتتری استفاده کنند و بتوانند به اشتراک بگذارند.

برای هر تیم قابل تنظیم است

از تمام تیمهای دیگر منحصر به فرد است,سفارشی کردن فضای کاری و توسعه API های باز برای انکه به صورت عموم قابل دسترس باشد. برای مثال زبانه ها امکان دسترسی سریع به اسناد و خدمات ابر را فراهم می کند.تیم مایکروسافت نیز اتصال به سهام همان اوراق بهادار ,ارائه اطلاعیه و به روز رسانی خدمات شخص ثالث مانند توییترو یا GitHub را فراهم می کند. علاوه بر این از چهارچوب ربات مایکروسافت و از خدمات هوشمند پشتیبانی می کند.

تیم مایکروسافت دفتر 365 را به عنوان ابزار جهانی اضافه می کند

تیم مایکروسافت وسیعترین و عمیق ترین نمونه کارها از برنامه های همکاری و خدمات برای کمک به حل نیازهای متنوع افراد و سازمان در سطح جهانی می پیوندد. از 85 میلیون کاربر فعال ماهانه مجموعه ای متنوع از نیازها از همه ی گروه ها بدست می آید. آفیس 365 برای workstyle منحصر به فرد که شامل برنامه های یکپارچه و عمیق است طراحی شده است.

SharePoint شبکه های داخلی  و راه حل های مدیریت با بیش از 200.000 سازمان و 190 میلیون نفر فراهم می کند.

اسکایپ برای کسب و کار ,زمان واقعی صدا و ویدئو و کنفرانس و میزبان  را برای بیش از 100 میلیون جلسات در ماه فراهم می کند.

امروزه برنامه پیش نمایش توسعه تیم مایکروسافت اجازه می دهد به توسعه دهندگان تیم های مایکروسافت را گسترش دهند. بیش از 150 شرکت با این تیم ها با یکدیگر در دسترس بودند از جمله شرکای اولیه ما Zendesk در، آسانا، Hootsuite ارتباطی دارند.این اولین اقدام در ارائه سفارشی سازی به کاربران  است و در صورت نیاز به ادغام با تیم های مایکروسافت حمایت میشود.

اعتماد تیم های امنیتی

 در نهایت , تیم مایکروسافت قابلیت های امنیتی و انطباق پیشرفته را که مورد انتظار کاربران است را فراهم می کند. داده ها در حمل و نقل و در حالت استراحت رمزگذاری شده است. مانند تمام خدمات تجاری ما یک مدل عملیاتی شفاف بدون دسترسی به داده های مشتری می دهد. تیم مایکروسافت استانداردهای کلیدی انطباق از جمله بند مدل اتحادیه اروپا، ISO 27001، SOC 2، HIPAA حمایت می کند. و،از مشتریان انتظار می رود، تیم مایکروسافت  که در مقیاس بیش از حد شبکه ای جهانی از مراکز داده است، به طور خودکار در آفیس 365 مقرر خدمت کرده است و ، فقط به عنوان هر سرویس دیگری از دفتر  365 موفق شده است.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید