Microsoft Teams یک سرویس جدید در ویژوال استودیو

دوشنبه 8 آذر 1395

تیم مایکروسافت یک سرویس جدید مبتنی بر چت که بخشی از دفتر 365 است را برای ارتباط اعضای تیم پروژه و مکالمه به صورت آنلاین ارائه داده است.و این امکان را به ویژوال ستودیو نیز گنجانده است.

Microsoft Teams یک سرویس جدید در ویژوال استودیو

ابزارهای اضافه شده به سرویس مبتنی بر چت در بازار در حال پیشرفت :

مایکروسافت در این هفته یک پیش نمایش جدید از یک سرویس جدید مبتنی بر چت  به نام تیم مایکروسافت ارائه داده است.این بخشی از Office365  است که این استفاده طبیعی در ویژوال ستودیو را توسعه می دهد.

مدیر عامل مایکروسافت در یک بیانیه  در نیویورک تیم مایکروسافت را معرفی کرد.در حال حاظر هیچ نشانه ای از  نتیجه این سرویس به عنوان کسب فن آوری وجود ندارد و ممکن است ابتدا ساخته شود.

در این پست ,دفتر شرکت معاون رئیس جمهور آمریکا تیم مایکروسافت را به عنوان "یک تجربه کاملا جدید مکالمات و محتوی و هر آنچه کاربران جهت برقراری ارتباط و بالا بردن عملکرد کار نیاز دارند و مردم از آن استقبال خواهند کرد ,معرفی کرد."

آن را با برنامه های کاربردی ادغام ساخته و از زمین تا Office365 ابر امن ساخته است و قابلیت های Skype و امکانات صوتی و تصویری را به آن اضافه کرده است. علاوه بر این ورد، اکسل، پاورپوینت، شیرپوینت، قدرت هوش و OneNote و ابزارهای گراف  اضافه کرده است.( ویرایشگر جفری شوارتز در این مقاله یک گزارش جامع از تیم مایکروسافت  می نویسد.)

در حال حاظر تیم مایکروسافت به خدمات  تیم ویژوال ستودیو اضافه شده است. Derrick Fu مدیر برنامه های VST در یک وبلاگ   مینویسد, از امروز تیم خدمات کاربران می توانند با هشدار برای اقلام کار  به درخواست ها متعهد و  با استفاده از اتصالات در تیم مایکروسافت ایجاد کنند.هر رویدادی در مکالمات کاربران و حوادثی که در تیم پیش می آید اطلاع خواهند داشت.

تیم همچنین به تخته VST ها Kanban,که به معنای تازه کردن زندگی است ,طراحی کارت ,رنگ آمیزی برچسب  و ویژ گی هایی را به اقلام کار که در دسترس هستند را گنجانیده است.مایکروسافت همچنین به توسعه دهندگان اجازه داده که برنامه های کاربردی خود را  به تیم اضافه کنند و به آن ها اجازه ساخت ربات ها برای استفاده از چت برای تعامل آزاد و اکتساب داده ها را داده است.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید