معرفی Visual Studio Mobile Center

جمعه 5 آذر 1395

در این مقاله به معرفی Visual Studio Mobile Center خواهیم پرداخت ، مجموعه ای از سرویس های ابری برای ایجاد و مدیریت برنامه های موبایل ، میباشد . Mobile Center برای هرگونه برنامه ای هم iOS و Android طراحی شده است ، که برنامه هایی که توسط Swift ، Objective-C , Java , Xamarin و React نوشته شده اند را شامل میشود .

معرفی Visual Studio Mobile Center

ماموریت کنترل برای برنامه های موبایلی :



ارائه تجربه های عالی mobile نیاز به فراتر رفتن از Frameworkها و IDE دارد __توسعه دهندگان همچنین برای ایجاد ، تست ، توزیع و مانیتورینگ برنامه های خود نیاز به سرویس هایی دارند که آنها بطور مکرر توسعه دادن را ادامه و بهبود بخشند . بسیاری از تیم ها با هم یک گردش کار را با استفاده از برخی از این خدمات از ابزار های مختلف و محصولات جمع آوری کردند . اما در واقع شما را از هدف اصلیتان که رسیدن به یک برنامه فوق العاده است دور میکنند . 

این دلیل شد تا MObile Center ایجاد شود : یک ماموریت کنترل برای برنامه های موبایلی که تمام سرویس ها و lifecyleهای ابری را برای کمک به توسعه دهندگان برای ایجاد هر چه سریع تر یک برنامه فوق العاده ، دور هم جمع آوری کرده است . با استفاده از این شما میتوانید برنامه را ایجاد ، تست ، توزیع و مانیتورینگ کنید و این امکان را دارید که آن را در سرویس های ابری قرار داده تا برنامه خود را استفاده میلیون ها کاربر مورد ارزیابی قرار دهید . 

فعلا نسخه پیش نمایش این برنامه ارائه شده است ، و ویژگی های فوق العاده ای در آن وجود دارد ، توانایی انجام کارهای زیر را در آن دارید  :

• میتوانید برنامه خود را بصورت خودکار ایجاد کنید 
• برنامه خود را بر روی هزاران دستگاه واقعی تست کنید 
• برنامه را تحت عنوان نسخه beta توزیع کنید 
• برنامه را برای باگ ها و خرابی ها چک کنید 
• با استفاده از mobile analyticها در مورد real world usage مطالبی را بیاموزید 
• برای ارزیابی خودکار و برای اضافه کردن سرویس های ابری مهم همانند offline data async , tabular data storage و سرویس های end-user authentication ، میتوانید به یک mobile متصل شوید.




این سرویس ها برای کار با هم برای فراهم آوردن یک گردش کار ساده و منطقی end-to-end که به شما امکان تمرکز بر روی ایجاد برنامه‌های فوق العاده را میدهد ، طراحی شده اند ، اما این امکان را نیز دارند که بصورت مستقل از هم نیز کار کنند . برای مثال ،  اگر شما فقط mobile testing و توزیع نسخه beta را میخواهید ، میتوانید فقط این سرویس ها را انتخاب کنید . همچنین شما میتوانید از REST APIs ,
open-source SDKs و ابزارهای Command-line برای اجماع اینها در گردش کار خود نیز استفاده کنید 

Mobile Center نسل بعدی از سرویس های موجود توسعه دهندگان موبایل می‌باشد ، که شامل HockeyApp و Xamarin test cloud میباشد . بعد سال آینده، Mobile Center  برنامه های جدید و HockeyApp موجود و Cloud Test خود را ، برای اطمینان از انتقال بدون درز برای آن دسته از مشتریان ، نشان می دهد. 

شروع کار آن ساده میباشد . درخواستی راارسال کرده و پس از تایید آن ،  اکانت GitHub , یا اکانت Microsoft در آنجا Sign in کنید . سپس ، برنامه خود را متصل کنید . نسخه Preview رایگان است ، 

ویژگی های بعدی :
نسخه های بعدی Mobile Center شامل Expanded platform برای پشتیبانی از Cordova و Universal Windows Platform خواهد بود ، همچنین یکسری ویژگی به سرویس های ابری نظیر notification و Analyticهای پیشرفته به آن اضافه خواهد شد . 

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید