اهمیت سئو محتوا سایت

دوشنبه 9 اسفند 1395

در این مقاله درباره ی سئو محتوا صحبت شده است.سئو سایت و به طبع آن اهمیت سئو محتوا سایت از مهم ترین موارد بهینه سازی و افزایش رتبه سایت میباشد،سئو های گوناگون سایت از قبیل سئو کدنویسی،سئو یوزر فرندلی،سئو گرافیک،سئو گوگل،سئو تخصصی،سئو اکسترنال، سئو بک لینک،و … موجود میباشد.

اهمیت سئو محتوا سایت

سئو سایت و به طبع آن اهمیت سئو محتوا سایت از مهم ترین موارد بهینه سازی و افزایش رتبه سایت میباشد،سئو های گوناگون سایت از قبیل سئو کدنویسی،سئو یوزر فرندلی،سئو گرافیک،سئو گوگل،سئو تخصصی،سئو اکسترنال، سئو بک لینک،وموجود میباشد،و موتورهای جستجو گر گوگل به موارد گوناگون سئو  از سئو گرافیک اولیه سایت گرفته تا سئو اکسترنال و تخصصی سایت همه و همه اهمیت میدهند.قوانین سئو در مورد تمامی شاخه های سئو از طرف خود موتورهای جستجو گر گوگل تغییر میکند و هر بار قوانین جدیدی در خصوص سئو وضع میشود.

مهم ترین قانون در خصوص سئو که از ابتدا تا کنون اصل آن ثابت مانده و گوگل به هیچ یک لز تلاش ها در خصوص سئو سایت به اندازه آن اهمیت نمیدهد سئو محتوا سایت میباشد.

گوگل به احترام و ارزشی که شما برای کاربرانتان قایل میشود بسیار اهمیت میدهد و دوست دارد که شما هر روز و یا به صورت منظم مطالب در سایت خود انتشار کرده و یا مطالب سایت خود را بروزرسانی کنید.اما در ادامه با هم به مهم ترین مواردی که گوگل در سو محتوا سایت اهمیت میدهد میپردازیم.

در صورتی که به بحث بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو علاقه مند هستید میتوانید آموزش سئو را در سایت تاپ لرن قرار دارد و بدون شک میتوان گفت منبع کاملی برای بحث سئو می باشد را مشاهده کنید .

اهمیت مطالب کپی نشده در سئو سایت:

گوگل به مطالب کپی شده از سایت های دیگر در سایت خودتان بسیار اهمیت میدهد،و تاثیر بسیار منفی در سئو سایت شما دارد.حتی اگر مطالبی که از سایت های دیگر برمیدارید با مقداری جابه جایی فعل و انفعالات و ویرایشات اندک در سایت خود قرار بدهید باز هم گوگل زرنگ تر از این حرف هاست و به راحتی فریب شما را نمیخورد.

نتیجه اول:‌مطالب سایت خود را هرگز از سایت های دیگر کپی برداری نکنید.

سئو مطالب

۲. اهمیت نظم در زمان انتشار مطالب:

مطالب سایت شما باید به صورت منظم و در ساعات مشخص از روز در سایت شما منتشر شود،و از انتشار مطالب با فواصل زمانی زیاد و یا بروز رسانی نکردن مطالبتان جدا خودداری کنید.

نتیجه دوم:‌انتشار مطالب در زمان های مشخص و منظم

۳.اهمیت قوانین و استاندارد های سئو مطالب:

با رعایت کردن نکات بالا در انتشار مطالب از همه مهم تر قوانین و استانداردهای لازم در خصوص سئو پست ها میباشد،که شما باید چه نکاتی رادر نوشتن سئو مطالب و سئو تصاویر بهینه سازی تصاویر و مطالب سایتتان و در خصوص لینک های سایتتان انجام دهید که مطلبی که منتشر میکنید از لحاظ سئو ،بهینه باشد.

منبع: سایت وب یار

marzieh1270

نویسنده 33 مقاله در برنامه نویسان
  • Seo
  • 1k بازدید
  • 3 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید