کتاب آموزش جاوا به زبان فوق العاده ساده

پنجشنبه 26 مرداد 1396

هدف از نگارش کتاب آموزش جاوا به زبان فوق العاده ساده نوشته هادی خداپناه ارتقای سطح علمی جاوا در ایران بوده زیرا زبان برنامه‌نویسی جاوا در دنیا روز به روز با اقبال بیشتری مواجه می‌شود و عده‌ی زیادی به برنامه‌نویسی با این زبان روی می‌آورد. و دلیل آن امن بودن و در عین حال قدرت زبان جاوا باعث گردیده، تعداد برنامه‌نویس‌هایی که با جاوا کار می‌کنند از تعداد برنامه‌نویس‌هایی که با سایر زبان‌های برنامه‌نویسی کار می‌کنند به مراتب بیشتر باشد.

کتاب آموزش جاوا به زبان فوق العاده ساده

در کنار این موضوع شاهد رواج گسترده‌ی گوشی‌های هوشمند بین تمام مردم دنیا هستیم، که اکثراً از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند و حال آنکه ما برای ایجاد و نوشتن اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های جانبی روی اندروید بایستی از جاوا استفاده کنیم. باید توجه داشت که بخش رابط کاربری اندروید با زبان جاوا نوشته شده است و برنامه‌های اندرویدی می‌توانند برای ارتباط با لایه‌های زیرین سیستم عامل اندروید از کتابخانه‌های جاوایی اندروید بهره ببرند.

هم‌چنین برای کار با پایگاه داده‌هایی هم چون اوراکل، بدون دانستن زبان جاوا امری غیر ممکن است .زیرا که برای کار با پایگاه داده‌ی اوراکل می‌بایستی حتماً، با جاوا آشنایی داشته باشیم. ما با استفاده از جاوا قادر خواهیم بود تا برنامه‌های کاربردی، برای لینوکس، اندروید و ویندوز بنویسیم.

پیش‌فرض نویسنده این کتاب این بوده است، که خوانندگان این کتاب در سطح مقدماتی و پایین قرار دارند و قدم به قدم توسط مطالعه‌ی این کتاب به سطح خوبی در جاوا خواهند رسید.

نویسنده: هادی خداپناه

موضوع: آموزش برنامه نویسی

تعداد صفحات: ۱۴۰

فرمت: کتاب PDF

زبان: فارسی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶

ادامه توضیحات این کتاب را میتوانید از قسمت ضمیمه دانلود کنید.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان
  • Java
  • 5k بازدید
  • 41 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید