اضافه شدن قابلیت کدنویسی PHP در ویژوال استادیو 2017

چهارشنبه 22 شهریور 1396

یکی از قابلیت های جدید Visual Studio 2017 که در Visual Studio Tools Marketplace تعبیه شده است، پشتیبانی از کدنویسی PHP در ویژوال استادیو را فراهم کرده است.

اضافه شدن قابلیت کدنویسی PHP در ویژوال استادیو 2017

یکی از قابلیت های جدید Visual Studio 2017 که در Visual Studio Tools Marketplace تعبیه شده است، پشتیبانی از کدنویسی PHP در ویژوال استادیو را فراهم کرده است. این قابلیت که از PHP Tools for Visual Studio قابل دریافت است، ویژوال استادیو را به ابزاری بسیار قدرتمند برای کدنویسی PHP تبدیل می کند. این قابلیت برای ویژوال استادیو 2010 تا 2015 نیز قابل استفاده است. نکته ی مهم این که می توانید این ابزار را به صورت رایگان از لینکی که در بالا آورده شد دانلود کنید و به صورت Trial استفاده کنید. با استفاده از این ابزار از ورژن های 7.1, 7.0, 5.6, 5.5, 5.4 به همراه قابلیت های جذابی از قبیل Intellisense و حتی Code Completion استفاده کنید. با استفاده از این لینک می توانید جزئیات بیشتری را در رابطه با این ابزار دریافت کنید.

به عنوان آخرین جمله، استفاده از این ابزار که حتی به زودی هم به روز رسانی شده است، می تواند محیط ویژوال استادیو را به یک ادیتور بسیار قوی برای کد نویسی PHP تبدیل کند.

دانلود این ابزار

ایمان مدائنی

نویسنده 1299 مقاله در برنامه نویسان
  • PHP
  • 4k بازدید
  • 6 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید