ویژوال استودیو 2017 نسخه 15.4 منتشر شد.

سه شنبه 16 آبان 1396

محصولات ماکروسافت هر روز در حال پیشرفت و به روز رسانی هستند در این مقاله قرار است که ویژوال استادیو نسخه ی 15.4 را توضیح دهیم ،این نرم افزار یک پلت فرم جهانی و استندارد است و همین طور نسخه ی 7.2 سیستم عامل مک صحبت کنیم و ببینیم چه پیشرفتی و چه ویژگی هایی شامل نسخه ی ویندوز و مک آن است پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه نمایید.

ویژوال استودیو 2017 نسخه 15.4 منتشر شد.

ویژوال استودیو 2017 نسخه 15.4

این نسخه از نرم افزار شامل ویژگی های جدید در بهبود عملکرد نرم افزار است و همچنین رفع اشکالاتی که خود برنامه نویسان با آن روبه رو شدند و اطلاع دادند برخی از نکات برجسته در این مقاله توضیح داده می شود.

1-اولین ویژگی جدید این نرم افزار بهبود بهره وری است، تعدادی از ویژگی های بهره وری وجود دارد که به شما کمک می کند تا کارایی کامل را در زمان ایجاد کد داشته باشید اگر شما یک توسعه دهنده VB,سی شارپ و یا پایتون هستیدبه راحتی می توانید پروژه ی خود را جلو ببرید در این نسخه بر روی حافظه و ذخیره سازی بیشتر کار شده است که با اجرای نرم افزار برنامه نویس به راحتی کد بزند و فضای ذخیره سازی کمتری را اشغال نماید.در این نرم افزار همگام سازی LUT با اعلان مرکز کار بهبود یافته است و وضعیت Task  ها به راحتی مشخص می شود، علاوه بر MSTest v2، LUT هم اکنون از MSTest v1 پشتیبانی می کند.

در این نسخه از نرم افزار توسعه دهنگان ویندوز Universal بدون نیاز به آپدیت ویندوز 10 می تواند به راحتی کار کنند در این نرم افزار با استفاده از UWP ویندوز 10 را پشتیبانی می کنند هنگامی که شما windows universal را نصب می نمایید به طور اتوماتیک sdk های ویندوز 10 به طور خودکار دانلود می شود.

پشتبانی از هسته ی Asp.net برای رجیستر کردن Docker:در این نسخه شما می توانید پروژه ی فعال asp.net core به ACR یا هر رکورد دیگری وصل نمایید.

برای پروژه های وب با یک فایل dockerfile یک گزینه ی جدید برای ثبت کانتینر انتشار خواهید داد، برای ACR شما می توانید یک رجیستری جدید ایجاد کنید یا یک چیز موجود را انتخاب نمایید برای سایر سناریو ها قبل از انتشار باید یک رجیستر وجود داشته باشد ،در این نسخه، سناریوهای منتشر شده Docker محدود به هسته ASP.NET هستند، اما در نسخه آینده پشتیبانی از پروژه های استاندارد ASP.NET را شامل خواهد شد.

بسته بندی پروژه های ویندوزی: در این نرم افزار ابتدا هوش مصنوعی را در قالب یک پروژه دریافت خواهید کرد که باعث می شود برنامه های c++ و دات نت به صورت بسته های appx بسته بندی می شود تا توسعه دهنده بتواند در فروشگاه آن را قرار دهد این الگو برای پروزه های ویندوز و پروزه های موجود انجام پذیر است.

در این نرم افزار توسعه دهندگان C++ بر روی سیستم عامل لینوکس می توانند از cMake برای توسعه ی c++ استفاده نمایند  cmake این امکان را می دهد که پروژه ی خود را بر روی سیستم عامل لینوکس یا ویندوز اجرا نمایید و کار کنید شما می توانید با انتخاب Cmake لینوکس را انتخاب نمایید و به راحتی به سیستم عامل لینوکس وصل شوید خود CMake هم intellisence دارد و هم اینکه اشکال زدایی قوی دارد در نرم افزار visual نسخه ی 3.9 CMake قابل اجرا است.

ابزار R بر روی ویندوز قابل اجرا هم چنین از سیستم عامل لینوکس هم پشتیبانی می کند.

در این نسخه از نرم افزار Xaml  هم برای توسعه دهندگان UWP به روز رسانی شده است، این نسخه از xaml بهبود عملکرد دارد و خیلی راحت کار توسعه دهندگان را پیش می برد

توسعه موبایل با استفاده از زامارین:در حال حاضر میزان بار کاری .net xamarin 36 در صد کمتر شده است ولی در این نرم افزار IOs11 و اندروید 8 را پشتیبانی می نمایدبنابر این شما می توانید برنامه های خود را به روز رسانی نمایید.

Xamarin Live Player: شما می توانید با استفاده از این ویژگی برنامه های موبایل خود را تست اشکال زدایی و توسعه دهید، این ویژگی برای زامارین فرم هم استفاده می شود که داخل آن می توانید کد ها ی خود را توسعه دهید و تغییر دهید و تغییراتی روی آن ها اعمال نمایید با استفاده از xaml می توانید بر روی سورس کد های خود تسلط داشته باشید و هر تغییراتی که لازم است انجام دهید.

پشتیبانی از استاندارد .NET 2.0

این یک خبر خوب برای توسعه دهندگان UWPو Wpf بود که زمانی که نرم افزار خود را بر روی ویندوز 10 نصب می کردند تمام sdk های لازم برای windoes universal نصب می شود برای همین با نصب Uwp ها به راحتی می توانستند پروژه ی خود را بر روی آن تنظیم نمایند.

در نهایت visual به روز رسانی خود را برای سیستم مک انجام داد و نسخه ی 7.2 سیستم عامل مک بر روی visual قابل استفاده است که می توان با آن کدی را توسعه داد و همین طور اشکال زدایی انجام داد.

همین طور .net core2.0 برای سیستم عامل مک با به روز رسانی نرم افزار نصب می شود و می توان به وسیله ی آن برنامه های ویندوزی و وب را توسعه داد

پشتیبانی از Docker برای برنامه های ASP.NET Core:این پشتیبانی شامل پیش نمایش، توانایی deploy کردن ، اشکال زدایی و انتشار برنامه است فعال سازی آن بسیار ساده است بر روی پروژه راست کلیک نمایید و Add > Add Docker را انتخاب نمایید برای انتشار برنامه در Azure باید Publish > Publish to Azure را بزنید و به طور خودکار برای استفاده از docker تنظیم خواهد شد.

توسعه موبایل با زامارین

در حال حاضر توسعه موبایل با زامارین 36 در صد کمتر شده است ولی با آمدن Ios 11 , اندروید 8 و اضافه شدن آن به زامارین به طور مستقیم می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و برنامه های خود را انتشار دهید.

Xamarin Live Player:این ویژگی در نرم افزار باعث می شود که شما برنامه ی خودتان را توسعه، اشکال زدایی و تست بگیرید وبرای زامارین فرم می توانید کد های xaml خود را تغییر دهید و در زمان واقعی بدون نیاز به کامپایل کردن برنامه ی خودتان را توسعه دهید.

در این نرم افزار از اندروید 8 و ios 11 هم پشتیبانی می کند.

این نرم افزار از .net2 هم پشتیبانی می کند و می تواند قدرت زیادی را برای توسعه دهندگان wpf و windows form ارائه دهد.

در این نسخه ی جدید منتشر شده برای سیستم عامل مک قابل استفاده است این به روز رسانی برای اندروید 8 و ios 11 قابل استفاده است در نسخه ی جدید نرم افزار انتشار در azure قابل انجام است و می توان به سادگی یک برنامه را انتشار کرد.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید