رابط کاربری Telerik برای UWP (رایگان و به روز رسانی شده کنترل XAML)

سه شنبه 2 آبان 1396

در این مقاله می خواهیم در مورد ابزار جدید telerik برای توسعه دهندگان UWP توضیح دهیم شما در این مقاله در مورد ویژگی های جدید نحوه ی دانلود و نصب آن اشنا می شوید و در آخر می توانید آن را دانلود کنید

رابط کاربری Telerik برای UWP (رایگان و به روز رسانی شده کنترل XAML)

UI Telerik Progress در زمینه ی برنامه های ویندوزی به صورت متن باز در اوایل سال جاری منتشر شد که بیش از 22 کنترل XAML منتشر کرد که این خبر باعث شد که برنامه های Uwp بسیار راحت تر نوشته شود و نیازی  به کنترل های xaml پیچیده نباشد که می توانید این کنترل ها را به صورت رایگان دانلود و استفاده نمایید هم چنین می توانید آن ها را از github هم دانلود نمایید.

اخیرا شرکت telerik سرمایه گذاری مداوم خود را در ارائه بهترین تجربه توسعه دهنده UWP با به روز رسانی بسته های کنترل خود نشان داده است تا تجربیات طراحان جدید ویژوال استودیو 2017 را برای کنترل XAML از بسته های NuGet انتخاب کنند.

در قسمت زیر چگونگی استفاده از آن را نمایش می دهد:

توسعه دهنگان که از کنترل xaml  از بسته های nuget  استفاده کردند ابزار طراحی زمان محدودی داشتند تا اخرین نسخه ی visual 2017 ویژگی های جدیدی اضافه شده است، که توسعه دهندگان را در این زمینه راحت تر کرده است رابط کاربری telerik برای بسته های uwp  به روز رسانی شده است و همه ی ابزار ها طبقه بندی می شوند و می شود به راحتی از آن استفاد کرد.

همان طور که شما بسته ی Nget را در برنامه ی uwp خود ارجاع می دهید کنترل های جدید برای شما در قسمت جعبه ابزار قرار می گیرد که با کشیدن و رها کردن در فرم خود می توانید از آن استفاده کنید.

کنترل ها در action

اگر می خواهید نحوه ی کار کردن آن را ببینید آن را دانلود نمایید و بعد از آن در برنامه های UWP استفاه کنید

دانلود و استفاده از کنترل ها

برای دانلود ان از چند روش می توانید استفاده کنید:

1-خود سایت visual  برای دانلود کردن خود visual studio 2017

2-از قسمت خود پروژه روی پروژه راست کلیک نماییدو گزینه ی منبع را انتخاب کنید و بعد Solution Explorer and select “Manage NuGet Packages را بزنید.

3-می توانید Telerik.UI.for.UniversalWindowsPlatform را سرچ کنید

4-نصب کردن خود پکیج بر روی visual

5- فایل xaml را باز کنید و تمامی کنترل های موجود در جعبه ابزار خود را مشاهده کنید

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید