ویژوال استودیو 2017 نسخه 15.5 منتشر شد

دوشنبه 29 آبان 1396

در این مقاله می خواهیم در مورد نسخه ی جدید نرم افزار visual stuidio که نسخه 2017 منتشر شده است و الان از این نسخه 15.5 آن انتشار یافته است صحبت نماییم این که این نسخه به چه گونه است و چه ویژگی هایی دارد.

 ویژوال استودیو 2017 نسخه 15.5 منتشر شد

پیش نمایش ویژوال استودیو 2017 نسخه 15.5

پیش نمایش ویژوال استودیو 2017 نسخه 15.5  منتشرشد و شما می توانید آن را امتحان نمایید و مشکلات آن ها را بگویید،  شرکت ماکروسافت برخی از ویژگی هایی را که با اولین پیشنمایش معرفی شده بود بهبود بخشید، برخی از موضوعاتی را که گزارش کردند، رفع کردند و پیشرفتهایی را در مبانی محصول مانند عملکرد، قابلیت اطمینان و بهره وری ایجاد کردند. برای جزئیات بیشتر در مورد تمامی موارد موجود در این پیش نمایش، نسخه ویژوال استودیو 2017 نسخه 15.5 پیشنمایش را بررسی کنید. برخی از نکات برجسته قابل توجه عبارتند از:

توسعه c++

این شرکت توسعه ی زیادی در زمینه ی این زبان در نسخه ی جدید خود ایجاد کرده است اول از همه کتابخانه ی قالب استاندارد و کامپایلر برای این زبان توسعه یافته است توسعه دهندگان این شرکت در حال بررسی C++ Core برای تجزیه و تحلیل این کد هستند.

در این نسخه ی آزمایشی Test Explorer از چهار چوب تست گوگل پشتیبانی می کند که به شما این امکان را می دهد که بتوانید داخل خود محیط visual کد های خودتان را تست بگیرید و رفع اشکال نمایید.

توسعه TypeScript و JavaScript:

ویژوال استودیو 2017 نسخه 15.5 پیش نمایش، از  2 زبان  پشتیبانی می کند.

اشکال زدایی:

برای توسعه دهندگان .NET با استفاده از نسخه سازمانی این محصول، قابلیت رفع اشکال گام به گام IntelliTrace که ابتدا در پیش نمایش 1 عرضه شد، همچنان توانایی های خود را گسترش می دهد و هم اکنون از اشکال زدائی برنامه های ASP.Net در IIS Express پشتیبانی می کند.

تست نرم افزار
این نسخه از نرم افزار ویژوال را می توانید هم نسخه ی پیش نمایش را نصب کنید و هم اینکه نرم افزار را به همراه تمام امکاناتش نصب نمایید.

این پیش نمایش قابلیت های زیادی را برای شما فراهم می کند شما می توانید با محیط برنامه نویسی آشنا شوید و قابلیت های آن ها را ببینید تست کنید و اشکالات مربوطبه را در بیاورید و اطلاع بدهیدبه طور مثال، Previews تیم مهندسی ویژوال استودیو را قادر می سازد تا اعتبار استفاده و شناسایی نقص ها را در فرآیند توسعه پیش بینی کنداین به این معنی است ما یک بازخورد بالایی را از این پیش نمایش داریم و این پیش نمایش یک چرخه را با موفقیت طی می کند.

شما می توانید این نسخه مورد نظر را نصب کنید با آن کار نمایید و مشکلات خودتان را برای ماکروسافت و سایت هایی که انجمن دارد در ارتباط بزارید تا بتوانند مشکلات شما را حل کنند و ایرادات نرم افزار را حل نمایند.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید