بررسی مهم ترین دلایل یادگیری swift

چهارشنبه 29 فروردین 1397

با دانستن دلایل یادگیری swift می توانید با دید بازتری به سمت این زبان حرکت نمایید. مهمترین دلایل یادگیری swift را همیشه بخاطر بسپارید.

 بررسی مهم ترین دلایل یادگیری swift

افرادی که توسعه دهنده هستند و یا تصمیم دارند در آینده توسعه دهنده باشند بدانند که زمان یادگیری swift فرا رسیده است. امروز قصد داریم مهم ترین دلایل یادگیری swift را به سادگی توضیح دهیم. دسترسی به روش های یادگیری swift بسیار آسان است.

متن باز بودن و سادگی swift

از وقتی که اپل تصمیم گرفت که سویفت متن باز باشد میزان تطبیق و توسعه این زبان گسترده تر شد. اگر به شاخص ماهانه TIOBLE نگاهی بیندازید متوجه می شوید که این زبان از جمله ده زبان برتر محسوب می شود. آسان بودن یادگیری سویفت سبب می شود که بسیاری از افراد به سراغ این زبان بروند. این زبان برای سهولت و همینطور سادگی تطبیق بر اساس پایتون ساخته شده است. زمان یادگیری سویفت بسیار سریعتر از سایر زبان ها است. شاید یک دوره سه تا چهار ماه برای آموزش این زبان کفایت کند.

دسترس پذیری و سرعت swift

کدهای ایجاد شده با swift به اندازه کدهای کامپایل شده زبان های سریع دارای سرعت قابل قبولی می باشد. این زبان سبب شده است که عملیات های بسیار خسته کننده از جمله وارد نمودن سمی کالن از بین بروند و همینطور فراهم کردن محیط های توسعه بسیار ساده تر شود، مبرهن است که در این شرایط زمان پاسخگویی بالاتر خواهد شد. ادعایی از سوی اپل دیده می شود که الگوریتم های جستجوی آن حدود 2.8 برابر سریع تر زبان های شی گرایی کامل خواهند شد. سویفت یک زبان بسیار بهینه و سریع است و در پروژه های زمان بندی شده می تواند بازخورد واقعی را اعمال نماید.

دسترسی به swift بسیار آسان است. اگر توجه نمایید برای فراگیری زبان های برنامه نویسی مسیر طولانی است و در واقع می توان گفت که آموزش در این لاین آسان نخواهد بود. اگر بخواهید ایده خود را پیاده سازی نمایید نیاز دارید که سرعت یادگیری تان را افزایش دهید، به همین ترتیب وجود مجموعه های عظیم swift playground می تواند کمک بسیار بزرگی برای شما باشد. این مجموعه از سوی شرکت اپل عرضه شده است و کمک می کند سریعتر شوید.

امنیت و آشنایی swift

قدرت امنیت در swift بسیار متمرکز است. به جرات می توان گفت در هنگام کار با این زبان هیچ کد ناامنی وجود نخواهد داشت. اجازه استفاده از قراردادهای برنامه نویسی مدرن در سویفت سبب می شود که امنیت ضدنفوذ برنامه ها به درستی حفظ شود. امنیت بالا یکی از دلایل یادگیری swift است. اپل سیاستی را برای سادگی این زبان در نظر گرفت. یادگیری swift بسیار آسان است و مانند سایر زبان ها خسته کننده نخواهد بود، در این زبان از عناصر با پاسخگویی بالا استفاده می شود. افرادی که از قبل جزو دسته توسعه دهندگان نرم افزار بوده اند یادگیری swift برایشان تنها یک تکرار بوده و به سادگی می توانند با این زبان ارتباط بگیرند. آشنایی سریع و قابل قبول این دسته از دلایل یادگیری swift محسوب می شود.

آینده نگری!

اپل بزرگترین شرکت در دنیا محسوب می شود. چنین شرایطی مشخص می نماید که اپ های تولید شده برای اپل قطعا دارای امتیاز ویژه ای خواهند بود. پلتفرم های مختلفی برای پشتیبانی وجود دارد اما swift از گزینه های قابل قبول محسوب می شود. Swift یک زبان اپن سورس است، این موضوع سبب می شود که کدهای آن در لینوکس و همینطور اندروید قابل استفاده باشد. این مزیت عالی از دید توسعه دهندگان و تولیدکنندگان برنامه های کلاینت سروری بسیار ارزشمند خواهد بود. یادگیری swift بر روی مرورگر و یا هر پلتفرم دیگری امکان پذیر است. البته استفاده از IBM یک ضرورت محسوب می شود. راه های زیادی پیشنهاد شده است. به جرات می توان گفت Swift برای استفاده سازمانی آماده است.

ویژه ترین دلایل یادگیری swift

یکی از مهترین مسایل و دلایل یادگیری swift بازار کار آن است. تعداد توسعه دهندگان نسبت به نیاز بازار کمتر است و این موضوع سبب می شود که همیشه کاری برای انجام دادن داشته باشید. فرصت های پیش رو برای ساخت اپلیکشن با swift بسیار قابل قبول است. تعهد اپل از دیگر دلایل یادگیری swift محسوب می شود. این زبان در سال 2014 معرفی شد و هم اکنون نسخه چهار آن روانه بازار شده است. شفاف سازی بیشتر و بیشتر سویفت سبب می شود که پیشرفت بهتری در این لاین صورت پذیرد.

خوشبختانه منابع آموزش برای زبان سویفت گسترده بوده و شما می توانید بسیار رایگان این زبان را بیاموزید. منابع مکتوب و آنلاین برای یادگیری زبان swift فراهم شده است. ساخت اپ های کاملا کاربردی یک روش درآمدزایی بسیار مناسب خواهد بود. زبان سویفت می تواند در هر دو پلتفرم یعنی مک و Ios برنامه نویسی نماید و این گزینه می تواند یک تیر و دو نشان محسوب شود.

جمع بندی

اگر به دنبال دلایل یادگیری swift هستید، بهترین دلیل وجود آینده ای روشن برای این زبان است. سادگی، گستردگی، آشنایی، عدم پیچیدگی، سرعت و ... سبب می شود که آینده، مسیری بسیار روشن و مستقیم در این زبان داشته باشد. یادگیری آسان swift سبب می شود که با دید بازتری به سمت موفقیت گام بردارید. آموزش swift در یک دوره کوتاه امکانپذیراست. اهمیت swift برای اپل سبب شده است که این ابزار رتبه بالایی را به خود اختصاص دهد. بدون هزینه می توانید زبان سویفت را یاد بگیرید.

منبع تاپ لرن

ایمان مدائنی

نویسنده 1299 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

تاکنون هیچ کاربری از این پست تشکر نکرده است

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید