Sparx Enterprise Architect - طراحی نمودارهای UML

شنبه 4 خرداد 1392

Sparx Enterprise Architect - طراحی نمودارهای UML <br/> برای طراحی UML و مدل سازی نرم افزار، راه‏ها و نرم افزارهای زیادی وجود دارن که هر کدام مشکلات خودشونو دارن و یا دیگه قدیمی شده اند مثل (Rational Rose)

برای طراحی UML و مدل سازی نرم افزار، راه‏ها و نرم افزارهای زیادی وجود دارن که هر کدام مشکلات خودشونو دارن و یا دیگه قدیمی شده اند مثل (Rational Rose) .

بنده بعد از تحقیق و جستجو از بین دوستان برنامه نویس تعریف زیادی از این برنامه شنیدم به همین جهت آخرین نسخه این برنامه را براتون قرار دادم !!!

 


توضیحات :

نرم افزار Sparx Enterprise Architect v10.0.1007 محصول شرکت Sparx Systems است که در راستا و به همراه فرایند مهندسی نرم افزار ICONIX طراحی شده است اما به هیچ فرایند خاصی وابسته نیست و شما می‌توانید با استفاده از افزودنی‌های موجود فرایند دلخواه خود را به آن افزوده و از روند مورد نظر خود بهره بگیرید و یا بدون استفاده از رهنمودهای یک فرایند مهندسی نرم افزار تنها از مستندات و نمودارهای قدرتمندش استفاده نمایید. در همین راستا MDG و Agile چند افزودنی برای این نرم افزار تهیه کرده است .
یکی از مزایای مهم این نرم افزار امکان یکپارچه شدن(integration) ان با انواع محیط‌های برنامه نویسی(IDE)  است که سرعت عملیات طراحی و کدنویسی را بسیار بالا می‌برد و از جابجایی بین محیطهای طراحی و کدنویسی جلوگیری می‌نماید.

 


آخرین نسخه کرک شده به صورت Portable بوده که براتون ضمیمه کردم.
لینک دانلود در آپلود باز :   http://www.uploadbaz.com/q0adud0z7xvt

مجید رمضانی

نویسنده 24 مقاله در برنامه نویسان
  • C#.net
  • 5k بازدید
  • 0 تشکر

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

تاکنون هیچ کاربری از این پست تشکر نکرده است

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید