بررسی دقیق درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید

یکشنبه 1 مهر 1397

درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید به نکات مختلفی بستگی دارد. افزایش درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید در ابتدا به پشتکار و سپس به خلاقیت فرد مربوط است.

 بررسی دقیق درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید

امروز می خواهیم نگاهی آماری به بررسی درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید داشته باشیم، تا چند وقت پیش تا صحبت از بررسی درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید می شد به جز عدم رضایت و درآمد کم چیزی نصیبمان نمی شد اما آمارهای امروز چیز دیگری را مشخص ساخته است.

 برآورد درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید

به محض ورود گوشی های هوشمند سیستم درآمدزایی برنامه نویسی تغییر کرد! بازار بازی های موبایلی داغ شد و این روند سبب شد که شاهد ظهور یک انقلاب عجیب در عرصه برنامه نویسی باشیم.

بهتر است به سراغ آمار برویم، تا به امروز طبق آمارهای موجود دیده می شود که بیش از 20 میلیون گوشی های تلفن اندرویدی در بازار وجود دارد که هر یک می تواند یک بازار خوب برای برنامه نویسان اندرویدی محسوب شود. در نظر داشته باشید که برنامه نویسی در جهان معتبرترین و پر درآمدترین شغل محسوب می شود و این موضوع در ایران نیز رو به رشد است. سری به سایت کافه بازار زدیم تا یک سری مثال های واقعی برای شما دوستان عزیز در خصوص درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید ارائه دهیم بنابراین بخش دوم را دنبال کنید.

مثال های واقعی درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید

اپلیکشن رادیو و تلویزیون زنده در بازار به قیمت 5000 تومان به فروش می رسد و تا به امروز بیش از 50 هزار بار به فروش رفته و در آمد 125 میلیونی را رقم زده است.

اپلیکیشن کدها و رازهای مخفی اندروید با هزینه 2000 تومان در بازار به فروش رفته است که بیش از 50 هزار بار فروش رفته و درآمد 100 میلیونی را فراهم ساخته است.

اپلیکیشن سازبندی یکی از اپ های بسیار قدرتمند محسوب می شود که در آمد 100 میلیونی را به خود اختصاص داده است و به قیمت 4900 تومان در بازار به فروش می رسد.

اپلیکیشن مرجع داروها با درآمد 75 میلیون تومانی توانسته گزینه بسیار مناسبی محسوب شود و همینطور اپلیکیشن تعبیرخواب با درآمد 30 میلیون تومانی از دسته گزینه هایی هستند که در کافه بازار می توانید به سادگی به سراغشان بروید و متوجه شوید که درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید بسیار خوب است.

نکات مهم در درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید

برای اینکه تحلیل درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید درست صورت بگیرد نیاز است که یک سری از المان ها به طور دقیق اعمال شود، مثلاً بسیاری از توسعه دهندگانی که مستقل کار می کنند درآمد بهتری نسبت به توسعه دهندگان تیمی دارند.

بسیاری از اپلیکیشن های موفق تنها یک سری اطلاعات را جمع آوری کرده اند و آن را تبدیل به یک اپ کرده اند.

بارها دیده شده است که یک ایده ساده و کوچک توانسته به درآمد میلیونی دست یابد.

بسیاری از اپلیکیشن های ارزانتر درآمد بیشتری نسبت به اپلیکیشن های گرانتر دارند. این اپ ها فروش بیشتری می کنند.

نکته مهم این است که هیچ یک از اپلیکیشن های ایرانی هیچ بازاریابی برای فروش ندارند و این موضوع می تواند یکی از مسایل بسیار مهم محسوب شود.

راز ثروتمند شدن آسان است اما تلاش و خستگی ناپذیری شما سبب می شود که بتوانید به تمام آرزوهای خود دست یابید. رشد درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید را جدی بگیرید.

شروع درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید

شما برای اینکه بتوانید یک برنامه نویس اندروید باشید باید در ابتدا بدانید چرا به سراغ این زبان رفته اید و بهتر است که این موضوع قبل از نصب نرم افزار اندروید صورت بگیرد.

در اولین قدم باید نرم افزارهای مورد نیاز برای اندروید را نصب کنید، پس از آن چیزی نیاز ندارید به جز یک آموزش خوب!

بهتر است که در ابتدا بتوانید ارتباط اندروید و جاوا را بهتر یاد بگیرید. در نظر داشته باشید که این موضوع سبب می شود ارتباط شما با دنیای برنامه نویسی قابل قبول تر باشد.

یک دوره برنامه نویسی ساده اندروید را بگذرانید ،اجازه دهید ذهن شما با اندروید دوست شود و روند برنامه نویسی حرفه ای برای شما فراهم شود. افزایش درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

نگاه صحیح به درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید

در صورتی که بیکار هستید و قصد دارید خیلی سریع وارد این وادی شوید و درآمد داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ حرفه دیگری بروید، در واقع اندروید شما را به زودی به پول نمی رساند و تنها سبب می شود که خسته و کلافه شوید. بهتر است روند یادگیری خود را روزانه و پیوسته دنبال کنید و این موضوع سبب می شود که در نهایت نتیجه خوبی به دست آورید.

اندروید برای افرادی که در ذهن خود ایده های ناب دارند بهترین روش درآمدزایی محسوب می شود فراموش نکنید شما می بایست به دنبال علاقه خود بروید و عدم علاقه در این مسیر از شما یک فرد خسته و بی انگیزه خواهد ساخت. یادگیری اندروید بسیار شیرین است و این موضوع سبب می شود که هر فرد بتواند با آن ارتباط بگیرد. اگر دید گرافیکی قوی داشته باشید قطعاً می توانید به نتیجه برسید، در نظر داشته باشید که حتی زمان کم یک ساعته در طول روز سبب می شود که پس از دوره ای از نقطه صفر خارج شوید و کوچکترین ایده خود را به مرحله عمل برسانید. درآمد برنامه نویسان ایرانی اندروید گاه بسیار بیشتر از درآمد کارمندی است.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید