تولید محتوای مناسب برای سایت نمونه کار

دوشنبه 20 خرداد 1398

تولید محتوای وب سایت های نمونه کار، کار بسیار سختی می باشد، در این مطلب قصد داریم نکاتی مفید درباره محتوای وب سایت نمونه کار به شما ارائه دهیم.

تولید محتوای مناسب برای سایت نمونه کار

ما برنامه نویسان سایت معمولا کمک های بسیار زیادی به کاربران خود برای تولید محتوای وب سایت می کنیم تا بتوانند یک استراتژی ‌محتوای وب سایت ایجاد کنند. اما وب سایت خودمان؟ راستش را بخواهید داستان آن کمی متفاوت است.

اغلب مواقع ما تمرکز می کنیم که به دیگران کمک کنیم در حالی که وب سایت خودمان مشکلات زیادی دارد که همین موضوع می تواند تاثیر منفی بسیار زیادی بر روی کسب و کار شما داشته باشد. در صورتی که شما محتوای وب سایت مناسب نداشته باشید به سختی می توانید با رقبای خود در کسب و کار اینترنتی خود رقابت کنید.

جعبه ابزار طراحان فریلنسر

با وجود این که ابزارهای بسیار زیادی برای برنامه نویسان و تولید کنندگان محتوا و همینطور صاحبان سایت ها وجود دارد که از جمله این ابزارها می توان به WordPress Themes، BootStrap Templates، UI Kits و Design Assets اشاره کرد ولی با این حال بسیار مشکل است که بتوانید محتوای وب سایت خود را به خوبی تولید کنید. همه چیز وابسته به زمان است و با صرف کمی وقت می توانید به خوبی اقدام به تولید محتوای وب سایت کنید. بنابراین اگر شما روزانه یک و یا دو ساعت از زمان کاری خود را صرف تولید محتوای وب سایت کنید می توانید به خوبی محتواهای فوق العاده ای را تولید کنید.

توجه داشته باشید که منظور ما در این جا این نیست که لیستی از پروژه های خود را به عنوان محتوای وب سایت نمونه کارهای خود قرار دهید، ما در این جا منظورمان این است که شما بتوانید این لیست را به شکلی خاص طراحی کنید و قسمت هایی از وب سایت که بسیاری از برنامه نویسان و صاحبان وب سایت های نمونه کار نادیده می گیرند را مهم بپندارید که این بخش ها واقعا مهم و حیاتی هستند.

داستان منحصر به فرد خودتان را بیان کنید

گاهی اوقات احساس می کنید که زمانی که وب سایت یک طراح و دیزاینر را مشاهده می کنید انگار که وب سایت تمامی آن ها را دیده اید، بنابراین می توان گفت که بسیاری از ما دارای یک فرمول هستیم، اما چیزی که مشتریان از ما می خواهند این است که بدانند چه چیزی باعث خاص شدن شما در میان تمامی طراحان می شود. بنابراین بسیار مهم است که بتوانید خودتان را نشان دهید که برای انجام این کار باید از دارایی های منحصر به فرد شرکتتان استفاده کنید که این دارایی منحصر به فرد خود شما هستید. با این که طراحان دیگر ممکن است مهارت های مشابه مهارت شما را داشته باشند ولی بی شک تجربیات شما را ندارند، علاوه بر این آن ها ویژگی های شخصیتی و یا سبک کار شما را ندارند.

بنابراین به جای این که درباره کلیات در محتوای وب سایت خود صحبت کنید و جهان کاری خود را برای مشتریان توصیف کنید ما به شما توصیه می کنیم که درباره احساس خود و نحوه کارتان صحبت کنید و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و نشان دهید که چقدر به کار خود علاقه مند هستید تا مشتریان جذب کسب و کار اینترنتی شما شوند. سعی کنید در وب سایت خود از رنگ ها و تصاویر مختلف استفاده کنید تا شخصیت خود را به نمایش بگذارید. در صورت تمایل می توانید از عکس های خانوادگی و یا حیوان خانگی مورد علاقه خود نیز استفاده کنید.

نکاتی درباره این بخش

برای بعضی از ما بازاریابی برای خودمان به این شکل کار بسیار سختی می باشد، در‌مورد شخص من مدتی طول کشید که بتوانم از خودم به عنوان برند شرکتم استفاده کنم. اما مطمئن باشید که این روش بسیار خوب است تا کاربران و مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید. نکته اصلی برای تولید محتوای وب سایت این است که بتوانید جنبه های انسانی خود را به کاربران نشان دهید. بعد از تمامی این کارها شما باید نشان دهید که یک ربات نیستید که از صبح تا شب فقط برنامه نویسی می کنید که این کار را هر کسی می تواند انجام دهد. با دادن این اجازه به کاربران که بتوانند اطلاعات خود را در صفحه شما به اشتراک بگذارند شما می توانید ارتباط مناسب تری را با مشتریان خود به صورت شخصی برقرار کنید. با انجام این کارها شما می توانید حس بهتری را به بازدیدکنندگان از محتوای وب سایت خود بدهید و کسب و کار اینترنتی خود را به این طریق گسترش دهید.

موقعیت خود را به عنوان یک حرفه ای به ثبت برسانید

مطمئنا به اشتراک گذاشتن یک ویدیو گیم مشتریان شما را از بین نخواهد برد و شما به این طریق می توانید نشان دهید که دقیقا می دانید که چه کاری انجام می دهید. برای بار دیگر می گویم که این کار بسیار بهتر از توصیف مهارت های خود می باشد. به عنوان مثال بیان این نکته به تمام دنیا که شما در CSS مهارت دارید هیچ کمکی به شما در تولید محتوای وب سایت نمونه کار به صورت مناسب نخواهد کرد. این کار را به صورت کامل فراموش کنید چرا که کسی که می خواهد یک برنامه نویس وب برای CSS استخدام کند این موضوع را به هیچ وجه درک نمی کند که نمودارهایی که از خود قرار داده اید به چه معنا هستند.

نکاتی درباره جایگاه شما در محتوای وب سایت

به جای این که نقاط قوت خود را لیست کنید عاقلانه است که کمی خلاقانه کار کنید، به عنوان مثال یک وبلاگ برای شرکت خود ایجاد کنید و از این طریق نقاط قوت خود را به نمایش بگذارید. در حقیقت نوشتن محتوای وب سایت کار سختی است ( این را تجربه من به من ثابت کرده است) اما نیازی نیست که شما فشار زیادی را به خود بیاورید، حتی اگر شما چند پست نیز در طول یک سال بنویسید ولی آن ها محتوای کاملی باشند شما می توانید خیلی سریع به موفقیت های بسیار بزرگی برسید، بازدیدکنندگان شما با بازدید از وب سایت شما خیلی سریع باعث رشد وب سایت شما می شوند و موتورهای جست و جو نیز در صورتی که محتوای وب سایت شما کامل باشد به شما کمک زیادی می کنند. شما لازم نیست که به صورت باورنکردنی پیشرفت کنید و یا بیش از حد در تولید محتوای سایت مهارت داشته باشید، بلکه تنها کافی است محتوای شما کوتاه و دقیق باشد.

در خدمات خود صادق باشید

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که می تواند برای شما به عنوان یک طراح وب ناامید کننده باشد باز کردن یک ایمیل از طرف یک مشتری آینده نگر است که به دنبال چیزی هستند که شما به آنها ارائه نمی دهید. صدای پول نقد که ممکن است از دسترس شما خارج شود می تواند برای شما بسیار اذیت کننده باشد. با این که شما نمی توانید این ایمیل ها را به صورت کامل از بین ببرید ولی می توانید تعداد آن ها را کاهش دهید، مطمئنا شما می خواهید که خدماتی که وب سایت و شرکت شما ارائه می دهد را گسترش دهید و برخی از خدمات خاص را نیز البته ارائه ندهید. با این وجود بسیاری از متخصصان اعتقاد دارند که داشتن صداقت در خدماتی که می توانید ارائه دهید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی مشتریان شما بگذارد، چرا که اولا از هر گونه اتلاف وقتی جلوگیری می کند و دوما باعث می شود تا شما در مقابل مشتریان خود فردی راستگو و قابل اعتماد به نظر برسید. به عنوان مثال شخصی که به مشتری می گوید که من واقعیت را می گویم که نمی توانم پشتیبانی از وب سایت هایی که توسط شخص دیگری نوشته شده است را بر عهده بگیرم و با آن راحت نیستم بسیار بیشتر از سایر افراد مورد تحسین و اعتماد مشتری قرار خواهد گرفت. گاهی اوقات ممکن است شما نیز حس کنید که صداقت در جامعه ما بسیار کم شده است و به همین علت شما این شانس را خواهید داشت تا به این طریق ارتباط فوق العاده ای را با مشتریان خود برقرار کنید.

یک تجربه واقعی ارائه برای مشتری فراهم کنید

خود را به مشتری نزدیک کنید، شما به چه کسی بیشتر اعتماد می کنید؟ یک طراح وب که دانش خود را با شما به اشتراک می گذارد و از شما دعوت می کند تا درباره او اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ یا کسی که صرفا اقدام به گفتن شعارهای بیهوده و خسته کننده می کند؟

این سخن به این معنا است که افراد بیشتر علاقه مند به کار کردن با برنامه نویس هایی هستند که با انرژی هستند و به صورت واقعی در نزدیکی آن ها می باشند، بنابراین بر روی یک وب سایت برای نمونه کارهای خود سرمایه گذاری کنید و محتوای وب سایت خود را به صورت درستی تولید کنید، اگر قصد دارید هزینه کنید می توانید از افرادی که به صورت حرفه ای اقدام به تولید محتوا می کنند نیز کمک بگیرید.

سخن پایانی

تمامی مواردی که ما در این مطلب درباره تولید محتوای وب سایت برای شما بیان کردیم ویژگی هایی هستند که باید در وب سایت نمونه کارهای شما مورد استفاده قرار گیرند، شما باید این محتواهای مناسب که برای وب سایت خود تولید کرده اید را به نمایش بگذارید تا بازدیدکنندگان آن ها بعد از بازدید تبدیل به مشتری های شوند.

برنامه نویسان

نویسنده 3355 مقاله در برنامه نویسان

کاربرانی که از نویسنده این مقاله تشکر کرده اند

تاکنون هیچ کاربری از این پست تشکر نکرده است

در صورتی که در رابطه با این مقاله سوالی دارید، در تاپیک های انجمن مطرح کنید